Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoeveel $ geef je aan Valet Parking?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Mustang83
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Hoeveel $ geef je aan Valet Parking?

Bericht door Mustang83 »

Hallo allemaal,

Hoeveel dollar geven jullie aan een medewerker van Valet Parking? Ik heb werkelijk geen idee en wil ook weer niet als een gierige Europeaan overkomen :)

Ik hoop dat de vraag hier goed staat aangezien het met vervoer te maken heeft :P

Alvast bedankt!
recidivist
Amerikafan

Re: Hoeveel $ geef je aan Valet Parking?

Bericht door recidivist »

Ik doe altijd 2 USD en alleen bij het meenemen van de auto (en dus niet bij het afgeven).
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Geen idee of het voldoet aan de gangbare normen, maar meestal tussen de $ 3 en 5 dollar bij het afhalen, eea afhankelijk van locatie, parkeerduur, service, etc.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Hoe werkt het dan bij het afhalen?

Moet je naar de balie lopen of naar de balie bellen als je je auto nodig hebt?

Ik vind het veel makkelijker om gewoon naar de garage te lopen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je auto Valet geparkeerd staat kun je 2 dingen doen. Naar de velet pickup lopen. Dan sta je wel vaak tussen de 5 en 10 min buiten op je auto te wachten. Of via een belletje vragen of ze je auto voorrijden (god wat klinkt dat decadent).

Ik vond het bij Mandalay Bay en Planet Hollywood beter dan een pokke eind naar de self parking te lopen.
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Ik gaf vorige maand 2dollar aan het Hard Rock Hotel in Las Vegas. Ze zeiden dat ze mijn auto in de koele parkeergarage gingen zetten maar hij heeft gewoon 2 dagen in de brandende zon gestaan dus was die 2 dollar wel voldoende vond ik :)
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Daffodil
Amerika-newbie

Bericht door Daffodil »

Wij zijn verslaafd aan valet parkeren hahaha, ik ga dus echt niet zo'n hele parkeergarage door! Nog los van het feit dat ik ongetwijfeld weer vergeten ben waar die staat. Twee dollar is normaal, maar de jongeman die na een heel jaar nog wist te vertellen hoe ik heette en waar we vandaag kwamen, kreeg uiteraard gewoon vijf dollar :D
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

PSVwally schreef:Als je auto Valet geparkeerd staat kun je 2 dingen doen. Naar de velet pickup lopen. Dan sta je wel vaak tussen de 5 en 10 min buiten op je auto te wachten. Of via een belletje vragen of ze je auto voorrijden (god wat klinkt dat decadent).

Ik vond het bij Mandalay Bay en Planet Hollywood beter dan een pokke eind naar de self parking te lopen.
Inerdaad. Ik bel meestlal voor we de kamer verlaten. In de grotere hotels ben je dn meestal precies op tijd om de auto in ontvangst te nemen. Ik tip 2 dollar.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Als ik ergens langer dan een dag blijf, geef ik de eerste keer gelijk 10 dollar, weet je zeker dat ze je niet vergeten, en dat je de volgende keer heel vlt je auto hebt.Maar normaal geef ik 5 dollar, ik hou van blije gezichten om me heen.
Mustang83
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Mustang83 »

Top! Bedankt voor de reacties!!
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wij hebben op Rodeo Drive die jongen van de Valet Parking 1 dollar gegeven.. heeft daarna niks meer tegen ons gezegd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer