Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
Re: National en alamo car Sale of foutje??
ik had een case geopend bij national en heb hierop nu een mail gekregen.
- bedeve
- Amerika-expert
Alleen degenen die op een of andere wijze zelf contact hebben opgenomen.Lenco1 schreef:Degene die de mail van National hebben ontvangen, is dat als reactie op een klaagmail of stuurt National de "herstelmail" naar iedereen die afgelopen weekend heeft geboekt?
Degenen die via een doorverkoper als Expedia boekten hebben ook nooit dat rare emailtje van Enterprise UK gekregen.
Waarvan de status steeds onduidelijk was ( in Amerika begrepen ze niet waar het over ging) maar die status is niet verder gegaan dan het verzoek om zelf te annuleren.
Expedia heeft nooit van Enterprise een definitief bericht over annulering oid gekregen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik heb de volgende mail geschreven en toen kreeg ik een bevestiging.

5 minuten later een bevestiging dat de boeking gewoon doorgaat. Ik stel voor dat je mijn mail gebruikt als voorbeeld!Dear Sire,
What shoulen we now getten. I was zitting behind mij pc and your e-mail sad "no no no, you not get cars". So I told my wijf hier "what is going on?". Well she dont know and sad to me "go rite an e-mail to dem". So hier am I nu and I want my car back! Not a dinky toy but a big car like Obama, a black one.
I hope you kan fix this verry soon.
Bye now.

Well, dat is a very goed idea from joe so I wil zent it like joe deskribed end wil loek voorwaarts for their replai. 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Zowel via Facebook als via Twitter heeft Alamo mij in een privé bericht laten weten dat mijn rate "honored" blijft 

Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Hello Edwin,
This is the information from that email, in case it doesn’t get to you. As you may have heard, some of our customers have received a daily rental rate for their week-long car rental/hire reservation. Your recent reservation was affected by this system glitch, which, in turn, incorrectly calculated your total amount. We apologize for this confusion.
Rest assured that we nonetheless intend to preserve this price discount. That means if you have received any sort of notification or cancellation concerning your car rental/hire reservation, please disregard. The rates you booked online are being honored because you are a highly valued customer, and we appreciate your business and understanding as we work to resolve this issue.
Please keep in mind, however, that if your rental transaction extends beyond the contracted time period, your reservation will be automatically recalculated at the full and published undiscounted rate. Please provide your reservation number so that we can work out the details and confirm that everything has been taken care of on your reservation.
Thank you again for your business.
Alamo Rent A Car
National Car Rental
This is the information from that email, in case it doesn’t get to you. As you may have heard, some of our customers have received a daily rental rate for their week-long car rental/hire reservation. Your recent reservation was affected by this system glitch, which, in turn, incorrectly calculated your total amount. We apologize for this confusion.
Rest assured that we nonetheless intend to preserve this price discount. That means if you have received any sort of notification or cancellation concerning your car rental/hire reservation, please disregard. The rates you booked online are being honored because you are a highly valued customer, and we appreciate your business and understanding as we work to resolve this issue.
Please keep in mind, however, that if your rental transaction extends beyond the contracted time period, your reservation will be automatically recalculated at the full and published undiscounted rate. Please provide your reservation number so that we can work out the details and confirm that everything has been taken care of on your reservation.
Thank you again for your business.
Alamo Rent A Car
National Car Rental
Bovenstaande melding krijg ik ook als ik m'n boeking probeer in te zien.Jaydee. schreef:Dit staat er bij mij als ik wil inloggen. Dit heeft National gedaan, ik heb niks geannuleerd!
Heb geen annuleringsmail van National gehad, ben geen EC lid, ook geen bericht terug gehad op mijn 'verontwaardigde' mail.
Nu lees ik dat sommige toch het goedkope tarief mogen gebruiken, geldt dat dan ook als ik de bevestigingsemail meeneem, ondanks dat ik deze melding krijg?
- eddepet71
- Amerikakenner
Gecanceled lijkt me geen reservering!
Vaag dat je geen antwoord krijgt. Via de website of facebook kun je contact opnemen en reageren ze snel is mijn ervaring.
Vaag dat je geen antwoord krijgt. Via de website of facebook kun je contact opnemen en reageren ze snel is mijn ervaring.
Nee het leek mij ook al sterk. Hoe kunnen sommigen dan nu toch met het goedkope tarief huren, is jullie boeking dan überhaupt niet geannuleerd geweest?
Ik heb nooit een mail ontvangen van National, en mijn boeking staat nog steeds op confirmed.
Het zal dan wel in orde zijn zeker? Ik heb usareisen intussen geannuleerd.
Een besparing van meer dan 1000 euro!
Het zal dan wel in orde zijn zeker? Ik heb usareisen intussen geannuleerd.
Een besparing van meer dan 1000 euro!

- eddepet71
- Amerikakenner
woels11 schreef:Nee het leek mij ook al sterk. Hoe kunnen sommigen dan nu toch met het goedkope tarief huren, is jullie boeking dan überhaupt niet geannuleerd geweest?
Nee, heeft altijd op confirmed gestaan.
Probeer dit emailadres eens reservationsna_nationalcar@mailca.custhelp.com
Wat een goed nieuws! Ik heb alamo nogmaals om een bevestiging gevraagd. We hebben bij alamo een fullsize suv voor 330 euro voor 4 wkn (normaal dik 1400 euro)
Zodra ik de bevestiging heb, ga ik alamo/brits annuleren.

Zodra ik de bevestiging heb, ga ik alamo/brits annuleren.
IK heb even flink lopen klagen:woels11 schreef:
Bovenstaande melding krijg ik ook als ik m'n boeking probeer in te zien.
Heb geen annuleringsmail van National gehad, ben geen EC lid, ook geen bericht terug gehad op mijn 'verontwaardigde' mail.
Nu lees ik dat sommige toch het goedkope tarief mogen gebruiken, geldt dat dan ook als ik de bevestigingsemail meeneem, ondanks dat ik deze melding krijg?
We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information, but please provide you contact information so that we can work out the details. Thank you. -Megan
Dus, ze gaan m'n oude geannuleerde boeking herstellen, welliswaar onder een ander boekingsnummer, voor hetzelfde bedrag!

Wat een service, echt top! Scheelt ons €500,-!
- Bushmaster
- Amerika-expert
hier nog steeds geen reactie op mijn reply aan Moricova, Radka.
Booking bestaat nog wel steeds, en is ook nog steeds " confirmed".
Nog maar even een "klacht" aangemaakt via de website.
Booking bestaat nog wel steeds, en is ook nog steeds " confirmed".
Nog maar even een "klacht" aangemaakt via de website.
Heb ook 2 reserveringen staan bij alamo en bij national,van alamo heb ik een mail gekregen om te herboeken ,maar van national nog niets. Nu is mijn vraag als ik een mail terug stuur naar alamo moet ik dan mijn mail beantwoorden ,of naar welk mail adres moet ik dit doen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb direct bij National geboekt, wel de email ontvangen, maar status staat nog steeds op confirmed.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Dit is bij mij precies zo.Sassya schreef:Ik heb direct bij National geboekt, wel de email ontvangen, maar status staat nog steeds op confirmed.
Maar begrijp ik nu goed uit de FB berichten van National dat iedereen nu weer een mail krijgt dat we de cancelation mail als niet verstuurd moeten beschouwen.
En dat het tarief waarvoor we geboekt hebben gehonoreerd wordt.
Heeft iemand die mail al gehad?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikafan
Nog geen mail gehad. Gisteren wel 3x via de telefoon een bevestiging gehad (3 verschillende medewerkers van National) dat de boeking blijft staan zoals hij nu is(confirmed)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
ik heb tot nu toe enkel de "Urgent Action Required " mail gekregen en had zelf nog niet gereageerd ...
om toch maar zekerheid te krijgen en niet voor potentieel onaangename verrassingen te staan, heb ik vandaag via de Alamo website toch maar een mailtje gestuurd en me zelfs een beetje "onwetend" gehouden ... dus ik zal wel zien wat ze antwoorden een van de komende dagen ...
om toch maar zekerheid te krijgen en niet voor potentieel onaangename verrassingen te staan, heb ik vandaag via de Alamo website toch maar een mailtje gestuurd en me zelfs een beetje "onwetend" gehouden ... dus ik zal wel zien wat ze antwoorden een van de komende dagen ...
- bedeve
- Amerika-expert
Die zul je ook niet krijgen Bushmaster.Bushmaster schreef:hier nog steeds geen reactie op mijn reply aan Moricova, Radka.
.
Radka is niet meer bij dit incident betrokken.
Heb jij nog onduidelijkheden over een huur ?
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2405 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-