Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

autohuur eautohuur.nl

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
moyzo
Amerikafan

Re: autohuur eautohuur.nl

Bericht door moyzo »

Wij zijn ontzettend ontevreden over Eautohuur.
We hadden een offerte opgevraagd ivm onewayfee, werden gebeld en de volgende week wilden we boeken maar kwam ik een goedkopere aanbieding tegen via de Emerald club van National.. dit gecommuniceerd maar ik had geen printscreen gemaakt en zij konden de aanbieding h=niet herleiden. Een paar dagen later vond ik mijn aanbieding terug.. was €618 ipv de €635 van hen en vroeg of ze het aan kunnen passen zodat ik bij hen kon boeken.. ik kreeg geen reaktie dus nogmaals gemaild.. niets.
Vorig weekend gebeld maar ik moest het maar regelen met degen die mijn vorige prijs had gemaakt.. waarop wij antwoorden dat die geen thuis gaf. Ik kreeg maandag telefoon van een meisje dat ze de rijs aan zou proberen te passen en later een mail dat zij al een goedkoper tarief hadden namelijk :P €723
Weer gemaild met de printscreen van inmiddels €618 van Emerald waarop ze me weer heeft gebeld dat ze het aan de "toetsingscommissie"door zou sturen.
Inmiddels weer 6 dagen verder maar het blijft stil.

Ik had het makkelijk gevonden om bij hun te boeken omdat de voorschriften en het verzekeringspakket duidelijk in het Nederlands waren maar ik ga nu bij Emerald of National zelf boeken ( met KLM partners).. zijn goedkoper in ons geval en ik wil ruime keuze hebben uit auto's wat via Emerald dus kan.
Ik heb inmiddels begrepen dat het verzekeringspakket uniform is en toereikend.
USA reizen.de was goedkoper geweest als ik een midsuze SUV had genomen maar we gaan toch van een Fullsize 2 of 4 deur uit.
Dus voor ons geen Eautohuur meer....
zipje
Amerika-newbie

Bericht door zipje »

Kan het zijn dat de website van eautohuur via Alles Amerkia platligt? Ik probeer te boeken, maar als ik op "ga verder" klik gebeurt er helemaal niets. Jammer, want volgens mij kan ik via Alles Amerika full to full kiezen en op hun eigen website moet ik persé een prepaid tank benzin kopen. Of heeft iemans al eens full to full bij de speciale wensen ingevuld?
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Gewoon bellen, je wensen bekend maken en naar het laagste tarief vragen. Daar heb je de link op AA niet voor nodig!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

In eerste instantie waren wij juist wél tevreden over eautohuur, maar er gaat nu toch van alles mis. De persoon waarmee ik mailcontact heb (zij reageert wel steeds direct) is kennelijk de draad totaal kwijt, stuurt steeds verkeerde offertes en kan dan niets meer terugvinden. De toezegging van korting heeft nog niet geleid tot een daadwerkelijk lagere offerte. Als ik daar dan iets van zeg komt er iets terug met 'verandering van wisselkoers' of zoiets. Vaag allemaal. Ik wacht nu op een lidmaatschapsnummer van de Emeraldclub en hoop dat ik via die weg een concurrerende prijs kan krijgen.

@zipje: als je op de site van eautohuur naar beneden scrollt kom je vanzelf de full-to-full versie tegen. Die wel behoorlijk wat duurder is trouwens, je bent waarschijnlijk goedkoper uit met het extra betalen van een tank op de luchthaven.

@ O en Ruud, dat ga ik ook maar eens proberen, bellen.

Saskia
Jean-Paul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Jean-Paul »

Geboekt en betaald op 26 januari bij Eautohuur/Rentalcars.com
Nog steeds staat er op hun website:
Status
Wachten op bevestiging van de verhuurbedrijf

Inmiddels al meer dan 10 mensen aan de lijn gehad en zij beloven allemaal binnen een dag beterschap.
Nu was er eentje, ene Sjakeel, hij zou er persoonlijk voor gaan zorgen dat het binnen een dag goed zou komen. Ik zou hem moeten vertrouwen.
We zijn weer een paar dagen verder en nog steeds niks van het waardeloze bedrijf Eautohuur/Rentalcars.com gehoord en de status is nog steeds hetzelfde.
Zojuist heb ik ze weer aan de lijn gehad. Ik dreigde met cancellen van de boeking maar het interesseert ze heel duidelijk helemaal niks.
Ik heb nog nooit zo'n malafide bedrijf meegemaakt, dit riekt naar oplichting.
Wel het volledige bedrag afschrijven maar nog geen bevestiging kunnen leveren. Ik wacht nog tot zondag en dan cancel ik de boeking.
Voor mij dan nooit meer Eautohuur / rentalcars.com !! Hopelijk ben ik mijn geld niet kwijt. :cry:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb nog nooit zo'n malafide bedrijf meegemaakt, dit riekt naar oplichting.
Cancel het dan gelijk zou ik zeggen? Overigens moet ik wel zeggen dat ik bij hun niet online geboekt heb, maar telefonisch. Ik heb daar wel zelf achter de gratis 2e bestuurder en geen one-way fee Californië - Nevada aan moeten gaan, want dat wisten ze daar zgn. niet! En volgens mij werd mij toen ook verteld dat ik pas bij volledige betaling ( eerst een aanbetaling, pas 4 weken voor vertrek de rest betaald) de vouchers ed. kreeg. Ik kon wel allerlei gegevens op hun internetsite bekijken. ( het vreemde is dat ik die nu nog kan bekijken). Ik was overigens wel ruim €150 goedkoper uit dan bij alle andere autoverhuurbedrijven.

Ze hebben me vooral goed geholpen toen dollar me verpicht stelde roadbear te nemen en nog allerlei taxes die al betaald waren opnieuw lieten betalen. Een klachtbrief en binnen 2 weken mn geld terug en zelfs vanwege het misverstand iets van €200 tomtom kosten teruggekregen.

Ook bij een lang weekend Barcelona in September via dit bedrijf gehuurd en 0 problemen gehad. Omdat de termijn heel kort was volgens mij wel nu het hele bedrag ineens betaald.
Ralphtd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Ralphtd »

Dag Jean-Paul,

Ik ben heel erg benieuwd naar de status van je huur auto? Inmiddels ben ik door de alle topics over de verschillende verhuurbedrijven de draad een beetje kwijt!

Je leest zowel positieve als negatieve verhalen over alle brookers. Ik vraag me af of het aan de brookers ligt of aan de verhuurders?

Tevens blijf ik het vreemd vinden dat je bij een brooker een betere prijs krijgt dan als je rechtstreeks boekt bij de verhuurder. Je zou toch denken dat die wel een commissie rekennen?!

Ebookers, eautohuur, autoeurope volgens mij is het allemaal een pot nat.

Groet Ralph
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het is net als bij vliegtuigtickets, soms is er geen touw aan vast te knopen. Maar ik ben idd ook wel benieuwd hoe dit af is gelopen.
Jean-Paul
Amerikafan

Bericht door Jean-Paul »

Ralphtd schreef:Dag Jean-Paul,

Ik ben heel erg benieuwd naar de status van je huur auto? Inmiddels ben ik door de alle topics over de verschillende verhuurbedrijven de draad een beetje kwijt!

Je leest zowel positieve als negatieve verhalen over alle brookers. Ik vraag me af of het aan de brookers ligt of aan de verhuurders?

Tevens blijf ik het vreemd vinden dat je bij een brooker een betere prijs krijgt dan als je rechtstreeks boekt bij de verhuurder. Je zou toch denken dat die wel een commissie rekennen?!

Ebookers, eautohuur, autoeurope volgens mij is het allemaal een pot nat.

Groet Ralph
Ik heb Rentalcars.com gisteren gesproken. Heb gesproken met "Sjakeel" die er persoonlijk voor zou zorgen dat alles in orde zou komen.
Ik moest hem de vorige keer maar vertrouwen. Vervolgens had ik bijna een week niks meer gehoord.
Gisteren kwam ik terug op onze afspraak. Hij begon een beetje te stotteren en hij vroeg of ik een momentje had. Ik werd vervolgens in de wacht gezet. Na ongeveer 10 minuten werd de verbinding verbroken. Uiteraard terug gebeld maar Sjakeel was volgens een collega in gesprek. Hij vroeg mijn naam en telefoon nummer en zou het doorgeven aan Sjakeel. Ben vervolgens niet meer terug gebeld. Later in de avond nog maar eens gebeld. Sjakeel was weer niet te bereiken maar volgens een collega zou alles goed komen. Het probleem zou bij National liggen.

Ik ben Eautohuur / Rentalcars inmiddels spuugzat. Ik ben nu aan het kijken waar ik nog een Ford Escape kan huren voor mei. Uiteraard ga ik mijn order bij Eautohuur / Rentalcars intrekken. Hopelijk komt het geld wel terug. Op mij komen ze over als echte oplichters.
SenA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door SenA »

Ik heb een paar weken terug weer geboekt bij eautohuur.nl.

Nu al de 3e keer. bevalt goed...
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Jean-Paul schreef:
Ik heb Rentalcars.com gisteren gesproken. Heb gesproken met "Sjakeel" die er persoonlijk voor zou zorgen dat alles in orde zou komen.
Ik moest hem de vorige keer maar vertrouwen. Vervolgens had ik bijna een week niks meer gehoord.
Gisteren kwam ik terug op onze afspraak. Hij begon een beetje te stotteren en hij vroeg of ik een momentje had. Ik werd vervolgens in de wacht gezet. Na ongeveer 10 minuten werd de verbinding verbroken. Uiteraard terug gebeld maar Sjakeel was volgens een collega in gesprek. Hij vroeg mijn naam en telefoon nummer en zou het doorgeven aan Sjakeel. Ben vervolgens niet meer terug gebeld. Later in de avond nog maar eens gebeld. Sjakeel was weer niet te bereiken maar volgens een collega zou alles goed komen. Het probleem zou bij National liggen.

Ik ben Eautohuur / Rentalcars inmiddels spuugzat. Ik ben nu aan het kijken waar ik nog een Ford Escape kan huren voor mei. Uiteraard ga ik mijn order bij Eautohuur / Rentalcars intrekken. Hopelijk komt het geld wel terug. Op mij komen ze over als echte oplichters.
Ik had Gerben als contactpersoon of zou hij inmiddels Sjakeel heten?. :clap: . Lijkt er wel op, hier idem dito. Ik heb via National zelf geboekt met KLM korting en Emerald-voordeel, voor die paar tientjes meer laat ik ze bij Rentalcars/eautohuur lekker dr in stikken.
Margret
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Margret »

ik heb dit jaar voor de 4de keer bij rentalcars (voorheen eautohuur) geboekt en tot nu toe geen problemen gehad. Alleen wel de bij Dollar de aan smeerders gehad.
Dat heb ik dit jaar veilig gesteld door bij de ANWB wegenwacht XL genomen dan heb je ook pech hulp in de VS.
Dus geen roadsafe van Dollar nodig.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Margret schreef:ik heb dit jaar voor de 4de keer bij rentalcars (voorheen eautohuur) geboekt en tot nu toe geen problemen gehad. Alleen wel de bij Dollar de aan smeerders gehad.
Dat heb ik dit jaar veilig gesteld door bij de ANWB wegenwacht XL genomen dan heb je ook pech hulp in de VS.
Dus geen roadsafe van Dollar nodig.
Dat geldt niet voor huurauto's! Kijk maar in de voorwaarden:
http://www.anwb.nl/bestanden/content/as ... n-2012.pdf

artikel 20:
Wat zijn situaties waarin wij u niet helpen?
Wij helpen u niet als u:
• in het buitenland in een huurauto rijdt.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Jean-Paul
Amerikafan

Bericht door Jean-Paul »

moyzo schreef:Ik heb via National zelf geboekt met KLM korting en Emerald-voordeel, voor die paar tientjes meer laat ik ze bij Rentalcars/eautohuur lekker dr in stikken.
Wat bedoel je met KLM korting? Weet je toevallig of dat voor Delta ook geldt, ik heb namelijk een gecombineerde vlucht Delta/KLM.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Dit bedoelt moyzo
http://www.nationalcar.co.uk/Contentlis ... Air-France

Je moet dus Flyingblue member zijn, met wie je vliegt boeit niet.

edit:

Meer info over oa de emerald club van National vind je hier
José Huntjens
Amerika-ontdekker

Bericht door José Huntjens »

Nadat ik de auto (midsize SUV Atlanta aug/sept. 2013) geboekt had, bleek dat ik alleen maar een aanbetaling gedaan had op de huurprijs. Aangezien dit niet de bedoeling was en ik het gehele bedrag wilde betalen, gebeld met eautohuur. Een meisje met een Belgisch accent behandelde mijn 'probleem'. Ze zou mijn gegevens aanpassen en afschrijven op dezelfde creditcard. 2 minuten nadat ik de verbinding verbroken had kreeg ik een mailtje met de voucher. Ook het goede bedrag is intussen van mijn rekening afgeschreven. De auto is gehuurd bij Dollar.
Jean-Paul
Amerikafan

Bericht door Jean-Paul »

José Huntjens schreef:Nadat ik de auto (midsize SUV Atlanta aug/sept. 2013) geboekt had, bleek dat ik alleen maar een aanbetaling gedaan had op de huurprijs. Aangezien dit niet de bedoeling was en ik het gehele bedrag wilde betalen, gebeld met eautohuur. Een meisje met een Belgisch accent behandelde mijn 'probleem'. Ze zou mijn gegevens aanpassen en afschrijven op dezelfde creditcard. 2 minuten nadat ik de verbinding verbroken had kreeg ik een mailtje met de voucher. Ook het goede bedrag is intussen van mijn rekening afgeschreven. De auto is gehuurd bij Dollar.
Tja, dat is dus het vreemde, ik hoor ook goede verhalen over Eautohuur. Misschien hebben ze alleen problemen met National? Maar dan nog is het hun taak om het goed te regelen en dat hebben ze bij mij niet gedaan.

Ik zag een mooie aanbieding bij Hertz in de UK. Nadat ik alles had ingevuld en mijn persoonsgegevens moest ingeven, kon dat alleen met een plaats in de UK zelf. Ze verhuren dus blijkbaar niet aan mensen buiten de UK. Als ik hetzelfde wilde boeken bij Hertz NL dan was ik bijna het dubbele kwijt. Ook vreemd.
Ik heb ook bij usa-drive.de gekeken. Ook een leuke aanbieding maar ook weer bij National en die wil ik even vermijden.

Ben nu aan het kijken bij Alamo UK. (alamo.co.uk) Die hebben ook leuke aanbiedingen en je kunt er ook boeken van buiten de UK.
Heeft iemand hier daar ooit geboekt? Ben benieuwd naar de ervaringen.
Ralphtd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Ralphtd »

Ik krijg toch wel heel erg sterk de indruk dat het ligt aan waar de auto wordt gehuurd door eautohuur. Het verschilt volgens mij nogal of dit is bij Alamo, Dollar of National.
Jean-Paul
Amerikafan

Bericht door Jean-Paul »

Ralphtd schreef:Ik krijg toch wel heel erg sterk de indruk dat het ligt aan waar de auto wordt gehuurd door eautohuur. Het verschilt volgens mij nogal of dit is bij Alamo, Dollar of National.
Ja, wat ik al zei, het is bij National. Eautohuur / Rentalcars.com geeft ook steeds aan dat het aan hun ligt maar daar koop ik niks voor. Ik heb Eautohuur / Rentalcars volledig betaald maar ze kunnen na ruim 3 weken nog geen bevestiging leveren. En ze kunnen nog steeds niet aangeven wanneer ze de bevestiging wel kunnen leveren.
ryan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door ryan »

Ik heb eautohuur/rentalcars deze keer eens het voordeel van de twijfel gegeven. Normaal boek ik altijd bij usareisen of zoals de laatste keer via Alamo met AirBerlin.
De vouchers en de hele boeking ging eigenlijk prima via eautohuur (2x een minivan in Orlando en Detroit). Heb van tevoren de nodige info uitgewisseld met Gerben, mijn contactpersoon daar. De betalingen heb ik allebei in 1 keer gedaan omdat je dan kostenloos kunt annuleren. Verder hebben ze ook de laagste prijs garantie en ook daar ook al 2 keer gebruik van gemaakt. Even een mailtje naar Gerben en even later een nieuwe voucher in de email. Beide boekingen zijn overigens via Alamo.
Ryan en Hannah

Reisverslagen:
Californie 2018: http://www.hannekesteen.nl
LA 2012, Orlando/Canada 2013 en Florida 2016+2017:
http://ryanenhannah.blogspot.com
Reisverslag Orlando 2010: http://hanenryangoflorida.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer