We hadden een offerte opgevraagd ivm onewayfee, werden gebeld en de volgende week wilden we boeken maar kwam ik een goedkopere aanbieding tegen via de Emerald club van National.. dit gecommuniceerd maar ik had geen printscreen gemaakt en zij konden de aanbieding h=niet herleiden. Een paar dagen later vond ik mijn aanbieding terug.. was €618 ipv de €635 van hen en vroeg of ze het aan kunnen passen zodat ik bij hen kon boeken.. ik kreeg geen reaktie dus nogmaals gemaild.. niets.
Vorig weekend gebeld maar ik moest het maar regelen met degen die mijn vorige prijs had gemaakt.. waarop wij antwoorden dat die geen thuis gaf. Ik kreeg maandag telefoon van een meisje dat ze de rijs aan zou proberen te passen en later een mail dat zij al een goedkoper tarief hadden namelijk

Weer gemaild met de printscreen van inmiddels €618 van Emerald waarop ze me weer heeft gebeld dat ze het aan de "toetsingscommissie"door zou sturen.
Inmiddels weer 6 dagen verder maar het blijft stil.
Ik had het makkelijk gevonden om bij hun te boeken omdat de voorschriften en het verzekeringspakket duidelijk in het Nederlands waren maar ik ga nu bij Emerald of National zelf boeken ( met KLM partners).. zijn goedkoper in ons geval en ik wil ruime keuze hebben uit auto's wat via Emerald dus kan.
Ik heb inmiddels begrepen dat het verzekeringspakket uniform is en toereikend.
USA reizen.de was goedkoper geweest als ik een midsuze SUV had genomen maar we gaan toch van een Fullsize 2 of 4 deur uit.
Dus voor ons geen Eautohuur meer....