Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Iemand ervaring met Escape Campervans?
-
sandradegier
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Iemand ervaring met Escape Campervans?
In mijn zoektocht naar de beste mogelijkheden om een campervan te huren stuitte ik op deze: http://www.escapecampervans.com/
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? De website ziet er niet slecht uit!
PS: het is voor een trip van SF naar Yosemite en Sequoia.
Alvast hartelijk dank voor de feedback!
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? De website ziet er niet slecht uit!
PS: het is voor een trip van SF naar Yosemite en Sequoia.
Alvast hartelijk dank voor de feedback!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Iemand ervaring met Escape Campervans?
Als de vans die geshowd worden degene in hun inventory zijn dan is het oude rotzooi want ze worden al jaren niet meer gemaakt volgens mij.
Het is gewoon een van waarvan je van de bank een bed kan maken. Ook zou ik niet zo opzichtig rond willen rijden maar goed ieder zijn keus.
Als het spotgoedkoop is misschien maar ze publiceren niet eens rates. Oh en geen airco 's nachts. Daar krijg je spijt van in de zomer.
Het is gewoon een van waarvan je van de bank een bed kan maken. Ook zou ik niet zo opzichtig rond willen rijden maar goed ieder zijn keus.
Als het spotgoedkoop is misschien maar ze publiceren niet eens rates. Oh en geen airco 's nachts. Daar krijg je spijt van in de zomer.
- girliecathy
- Amerikakenner
Ik heb net het filmpje bekeken maar vraag me af waar je je bagage moet laten ? En er is ook geen toilet aan boord.
Denk dat ik liever zou tent kamperen dan met deze "camper" gaan.
Denk dat ik liever zou tent kamperen dan met deze "camper" gaan.
Die zijn gaaaaaafffffff
.
Ik zou best eentje willen hebben (we zijn op zoek naar een campert in nederland, en laten we eerlijk zijn ze zijn leuker dan een VW westfalia) of huren.
Misschien in de toekomst om naar te kijken, maar tot 2015 zitten we al vol met plannen. Het zal in 2017 kunnen,..... maar dat is veel te ver weg.
En de quote's staan op de website.... ik heb er al eentje
. 1900 dollar voor 24 dagen in mei 2013. Niet super goedkoop.
Ik zou best eentje willen hebben (we zijn op zoek naar een campert in nederland, en laten we eerlijk zijn ze zijn leuker dan een VW westfalia) of huren.
Misschien in de toekomst om naar te kijken, maar tot 2015 zitten we al vol met plannen. Het zal in 2017 kunnen,..... maar dat is veel te ver weg.
En de quote's staan op de website.... ik heb er al eentje
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
smittenimmigrant
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik keek net even voor elf dagen in december. Dat was $517 voor de minst luxe bus en 100 mijl per dag. Voor onbeperkte mijlen betaalde je (in totaal) $190 extra. De meest luxe bus was $660, geloof ik.
Afhankelijk van hoeveel je rijdt en in wat voor motels je normaal gesproken zou slapen, kan het beduidend goedkoper worden dan een huurauto + overnachtingsplekken, denk ik.
Ik zou het heel leuk vinden om zoiets een poosje te huren. Zo'n enorme camper is me veel te groot
Afhankelijk van hoeveel je rijdt en in wat voor motels je normaal gesproken zou slapen, kan het beduidend goedkoper worden dan een huurauto + overnachtingsplekken, denk ik.
Ik zou het heel leuk vinden om zoiets een poosje te huren. Zo'n enorme camper is me veel te groot
We zijn inmiddels 2 jaar verder sinds de laatste post op dit topic.
Wie heeft ondertussen een campervan van Escape gehuurd en wat zijn jullie ervaringen? Wij overwegen er één te huren, maar ik wil graag meer informatie.
Claudia
Wie heeft ondertussen een campervan van Escape gehuurd en wat zijn jullie ervaringen? Wij overwegen er één te huren, maar ik wil graag meer informatie.
Claudia
Toevallig ben ik gisteren ook op hun site terecht gekomen. Ik kan louter positieve reviews vinden. Minder opvallend alternatief is Lostcamper. Met een campervan van Lostcamper mag je niet door Deathvalley terwijl Escape daar niets over zegt.
Nog steeds een prijzige manier van reizen maar een goed alternatief voor grote en dure campers.
Ik ben ook benieuwd naar gebruikservaringen!
Nog steeds een prijzige manier van reizen maar een goed alternatief voor grote en dure campers.
Ik ben ook benieuwd naar gebruikservaringen!
-
Tin_cricket
- Amerikafan
Je kan deze ook huren via connections.
Goedkoper is Jucy Rentals
Goedkoper is Jucy Rentals
Dag allen,
Inmiddels opnieuw 2 jaar verder sinds de laatste post.
Wij gaan a.s. augustus 2 weken rondtoeren met een Escape Campervan. We dachten dat er geen hookup was, maar nu zien we bij de inventaris wel staan dat er een "camping ground adaptor" bij zit. Is dit een zelfde soort adapter zoals die ook bij RV's zitten zoals bijvoorbeeld bij de campers van Cruise America etc.?
We hebben veelvuldig internet en ook dit forum afgestruind naar antwoord, maar kunnen het eigenlijk nergens vinden?
Weet een ervaringsdeskundigen het antwoord?
Groet,
Nien
Inmiddels opnieuw 2 jaar verder sinds de laatste post.
Wij gaan a.s. augustus 2 weken rondtoeren met een Escape Campervan. We dachten dat er geen hookup was, maar nu zien we bij de inventaris wel staan dat er een "camping ground adaptor" bij zit. Is dit een zelfde soort adapter zoals die ook bij RV's zitten zoals bijvoorbeeld bij de campers van Cruise America etc.?
We hebben veelvuldig internet en ook dit forum afgestruind naar antwoord, maar kunnen het eigenlijk nergens vinden?
Weet een ervaringsdeskundigen het antwoord?
Groet,
Nien
2001 SF - SLC
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
Vorrige jaar hebben wij een de hele maand mei rond gereden met de Mavericks van Escape caravans.
Dit was hele maal geweldig en leuk.
Het is allemaal zeer eenvoudig uitgerust maar het is goed te doen.
Door de kleuren print van de auto heb je een hoop bekijks onderweg.
Bij de inventaris zat een adaptor enkel geen waterslang om de watertank te vullen.
De service is goed vriendelijk en snel geholpen.
Tijdens de reis een nieuwe stoof moeten kopen deze werd bij terugkomst direct vergoed.
Volgende jaar is de bedoeling dat wij weer op reis gaan voor een aantal weken.
We denken er over om dan weer met de Maverick te gaan reizen of met de cruise America.
Het verschil in prijs is dat de cruise America goedkoper is.
Dit was hele maal geweldig en leuk.
Het is allemaal zeer eenvoudig uitgerust maar het is goed te doen.
Door de kleuren print van de auto heb je een hoop bekijks onderweg.
Bij de inventaris zat een adaptor enkel geen waterslang om de watertank te vullen.
De service is goed vriendelijk en snel geholpen.
Tijdens de reis een nieuwe stoof moeten kopen deze werd bij terugkomst direct vergoed.
Volgende jaar is de bedoeling dat wij weer op reis gaan voor een aantal weken.
We denken er over om dan weer met de Maverick te gaan reizen of met de cruise America.
Het verschil in prijs is dat de cruise America goedkoper is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1979 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 2 Reacties