edrison schreef:... alamo is mogelijk via een cash desposit...
Via alamo.nl(telefonisch contact) was dit allemaal te regelen maar wat ik me dus afvraag is wat jullie zouden doen als je tegen dit probleem zou aanlopen.
Gr Ed
Wat is nou precies je probleem dan ?
Je geeft al aan dat Alamo een cash deposit accepteert en de ervaring daarmee kun je in diverse andere topics ook vinden.
Het probleem is dat ik het erg moeilijk vind om een complete reis te boeken en ervaar dat dit kan mislukken op de onzekerheid van een auto mee te krijgen. Ik heb op dit forum meerdere dingen gelezen over creditcards enzo maar niet daadwerkelijk over hoe het afloopt bij de balie. Kijk ze kunnen mij heel veel vertellen via de telefoon op alamo.nl of na een mail naar alamo.com maar ik ben op zoek naar mensen die mij meer kunnen vertellen over hoe je b.v een bevestigingsmail of zoiets kan krijgen. Ik snap dat dit met alle respect voor de reacties raar is maar wil gewoon geen risico nemen als ik daar sta en geen auto krijg. Misschien moeten alleen mensen reageren die dit hebben meegemaakt, nogmaals ik respecteer alle reacties maar wil graag een reactie van iemand die dit daadwerkelijk heeft meegemaakt.
Gr Ed
Als je voor alles maar 100% zekerheid wil voordat je wat gaat ondernemen, raakt je leven wel erg beperkt.
a./ Ik ga er van uit dat je de auto prepaid hier in Nederland en dan hoef je dus bij Alamo alleen de $ 300 borg te betalen en te laten zien dat je een retour ticket hebt. Zo staat 't in hun verhuurvoorwaarden, dus zo doen ze 't ook.
b./ Misschien moet je in je planning rekening houden met een reis waarbij je geen auto hebt. Er zijn denk ik op dit forum meer mensen die een reis in de VS hebben ondernomen zonder auto, dan mensen die kunnen verhalen over hun autohuur met contante borg.
dimona schreef:Dat begrijp ik. Maar als je iemand advies wilt geven, dan is het wel nuttig om je te kunnen verplaatsen in zijn/haar situatie. Fijn voor jou dat je zoveel betaalmiddelen tot je beschikking hebt, maar TS heeft dat dus niet.
Gaf ik niet genoeg advies dan ? Misschien volgende keer beter als ik gewoon helemaal geen ervaringen deel ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.