Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Full size SUV juli 2013 niet beschikbaar?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Dre
Amerika-ontdekker

Full size SUV juli 2013 niet beschikbaar?

Bericht door Dre »

Hallo allemaal,

Wij hebben via Tioga tickets in optie staan voor AMS - SFO 06-07-2013 en SFO - AMS 05-08-2013, en willen via hen ook de autohuur regelen. Het is onze eerste verre reis en het voelt voor ons prettiger om het via hen te boeken, om zo wat back up achter de hand te hebben, vandaar deze keuze. Hotels boeken we wel zelf.
Bij Alamo is een full size SUV aangevraagd, ophalen en inleveren airport, op dag van aankomst resp. vertrek. Nu krijgen we bericht dat de full size SUV niet meer beschikbaar is, maar dat Alamo wel een Standard SUV kan aanbieden. Is dat niet vreemd, dat zo ver vantevoren alle full size SUV's al zijn verhuurd? Proberen ze ons nu al een upgrade aan te smeren :lol: , of wat denken jullie?
Graag jullie kennis/ervaringen/tips. Ik heb Tioga al gemaild dat we echt een full size willen, en hoe we dit gaan oplossen :?

Alvast bedankt, Andrea
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Full size SUV juli 2013 niet beschikbaar?

Bericht door Laura&Edwin »

Volgens mij ben je nog te vroeg met het boeken van een auto. Ik meen dat dat ongeveer een half jaar van tevoren kan, maar dat zullen anderen hier beter weten.

Edwin
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ook ik denk dat het nog veel te vroeg is om de huur auto vast te leggen, bij het hier veel gebruikte usareisen.de kun je pas ergens eind november je auto bespreken voor volgend jaar zomer.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dat komt doordat je het via Tioga wilt doen, ik denk dat reisbureau's nog niet alle mogelijkheden hebben. Gewoon op alamo.de of alamo.com kun je SUV boeken. Zou ook wel een beetje vreemd zijn als ze die nu al niet meer hadden :mrgreen: ! Rond de €325 per week :wink:
Laatst gewijzigd door MattRob op 20 sep 2012, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

Op mijn zoektocht kwam ik dit ook al tegen bij Alamo (direct), dat een bepaalde klasse niet meer beschikbaar zou zijn. Is denk ik echt omdat het domweg nog veel te vroeg is. De prijzen zullen wel nog niet bekend zijn...
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik heb maar even gekeken bij Alamo.com, ze hebben geen enkele auto beschikbaar voor die periode. :lol:
Our apologies...

Alamo is completely sold out of vehicles at:

San Francisco Intl Arpt/Shuttle from 07/06/2013 to 08/05/2013
Je kunt voor die tijd gewoon nog geen boeking maken.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Inderdaad even wachten, en dan gewoon zelf boeken.
Als je hotels wel kan boeken, waarom auto en tickets dan niet?
Scheelt bijna zeker geld als je het zelf regelt....en het is niks moeilijker of enger dan het door een reisbureau te laten doen.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Als ik op alamo.de de hele maand juli invoer, kan ik gewoon Fullsize SUV boeken op SFO. Dat had ik gisteren voor een weekje geprobeerd, maar nu voor hele maand lukt het ook. Ik krijg niet de melding dat er niets beschikbaar is :blink: ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

yep, hele maand juli en half augustus te boeken bij Alamo.de..... raar hoor. Daar wel, en ergens anders nog niet.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Dre
Amerika-ontdekker

Bericht door Dre »

Bedankt allemaal voor de reacties! Was al helemaal gerustgesteld hierdoor, gisteren kregen we alsnog de bevestiging dat de auto akkoord is. Waarschijnlijk worden we net als iedereen hier op het forum wel aangestoken door het Amerika-virus :wink: , en zullen we een volgende keer vlucht en auto zelf regelen. Zal de site van USA-reise in de gaten houden de komende periode, om te zien of er een groot prijsverschil in zit :roll:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer