Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online inchecken BA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
stefan9
Amerika-ontdekker

Online inchecken BA

Bericht door stefan9 »

Vast een hele simpele vraag, maar krijg het antwoord niet gevonden via de zoekfunctie:

- wij hebben een vlucht van Brussel - Londen - New York
- het is mogelijk om 24 uur van te voren online in te checken. Als ik voor Brussel 24 uur van te voren incheck kan ik dan ook gelijk voor Londen inchecken? Of moet ik wachten todat het 24 uur van te voren is voor de lucht vanaf Londen?
DejaVu
Amerika-expert

Re: Online inchecken BA

Bericht door DejaVu »

dat tweede :)
bamboo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door bamboo »

De 24 uur begint vanaf de eerste vlucht, in dit geval Brussel, je kan dan gelijk voor de vlucht die uit Londen vertrekt inchecken. Je hebt dan een kleine "voorsprong" op de mensen die vanuit Londen vertrekken.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, ik kon vorig jaar ook al 24 uur voor vertrek van Amsterdam inchecken voor de vlucht van Londen naar LA. Handig als je nog zitplaatsen moet vastleggen.

Marianne
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Oke duidelijk, bedankt!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer