Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bedeve
Amerika-expert

Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)

Bericht door bedeve »

1. de verzekeringen.
Ja; je hebt nu hetzelfde pakket wat je ook zou hebben bij boeking via een broker.
Bij het opvragen van je quote heb je aangegeven dat je in Nederland woont.
Dan volgen automatisch de noodzakelijke verzekeringen.
Je geeft niet aan voor welk type auto je quote geldt.
Beetje shoppen kan geen kwaad.
Als jij daar aankomt zwaaiend met je emerald card komt er altijd een oplossing in het geval dat er net geen midsize suv staat.
Ik zal dit onderwerp rond de 16e september updaten.
Dan ben ik zelf ook in SFO aangekomen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Xander&sandra
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Xander&sandra »

Thanks voor je reactie.
Heb je zelf rechtstreeks of via een broker geboekt? Want de tarieven via of zonder tussenkomst van een broker ontlopen elkaar niet zo veel.
De quote is van mijn eerdere post is overigens van een midsize (want als ik het goed begreep betaal je bij de emerald altijd voor midsize en mag je dan ook een midsize suv meenemen toch?).
Maar klopt het dus dat de ldw enzo sowieso bij de prijs zijn inbegrepen ook al heb ik bij het aanmelden voor de emeraldclub discline all insurrances aangevinkt? Dat vind ik namelijk wel een beetje verwarrend nu ;)
Laatst gewijzigd door markro op 03 aug 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
ronaldstark
Amerikafan

Bericht door ronaldstark »

mijn ervaring van gisteren in Toronto: rond 20.00 uur kwamen we aldaar aan. bij de balie de formaliteiten doorgenomen, ik had nog niks gezegd over Emerald Club (ik had alleen nog maar het nummer gekregen, het pasje kwam te laat om mee te nemen). Ik mocht met de medewerker mee de garage in om de keuzes te bekijken, alleen stond er voor onze categorie Mid-size SUV (via usareisen-de gehuurd) als enige een (in mijn ogen) smerige zwartachtige Mitsubishi RVR of Outlander. we waren wel net langs een mooie witte Ford Edge gekomen en die kon hij voor 9 dollar extra per dag ook aanbieden. Kon er in eerste instantie niks afpraten, maar toen ik meldde dat ik Emerald Club member was ging de deur open en kon deze fullsize crossover zonder bijbetaling door ons in gebruik genomen worden.

Dus, ook al huur je niet bij National zelf, in ons geval hielp membership wel.

Ronald
p.s. ervaringen met deze auto zal nog worden bijgevoegd tzt bij topic "welke auto gehuurd", maar na 1 dag is zijn wel al overtroffen door alle toeters en bellen aan deze complete auto (schijnt de meest luxe uitvoering te zijn)
bompa
Amerikafan

Bericht door bompa »

wij willen absoluut een FULL SIZE SUV boeken via Denver en DROP OFF Salt Lake City
bied derze kaart dan ook nog extra's en of garanties ?
Bij oa USAREISEN.DE is het bijna niet mogelijk om dit type te boeken op die punten
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

ronaldstark schreef:
Dus, ook al huur je niet bij National zelf, in ons geval hielp membership wel.
Mooi dat je het even laat weten.
6 weken geleden was je een stuk aarzelender over de Emerald club.
Fijne vakantie !
Stuur mij een PB !
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

brampo schreef:Inderdaad. Mijn ervaring was; geboekt bij USAreisen, zwaaiend met de kaart naar de rijen, kiezen en rijden maar. (in a nutshell)
Jij bent er stapje voor stapje voorzichtig aan echt heel enthousiast over geworden he ?
Stuur mij een PB !
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

bompa schreef:wij willen absoluut een FULL SIZE SUV boeken
bied derze kaart dan ook nog extra's en of garanties ?
Ik heb begrepen dat jij zoekt voor aug/sep 2013.
Bij de brokers zie je nog niet alle mogelijkheden omdat je te vroeg voor hun bent.

Voor de voordelen van de E C Card zie;

http://www.emeraldaisle.com/main/benefi ... liateRes/Y
Stuur mij een PB !
tineke57
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door tineke57 »

Ik heb vanmorgen het inschrijvingsformulier voor de National Emerald Club per mail in Engeland aangevraagd. Binnen de 5 minuten hebben ze het mij doorgestuurd (Service !!!).

Nu heb ik toch een paar vraagjes:

Is het wel veilig je creditcardnummer op papier door te geven, dus niet via een beveiligde site? Ik ben van plan onze auto te boeken via usareisen.de of eautoverhuur, dus eigenlijk hebben ze mijn ccnr. niet nodig.

Op een Belgisch rijbewijs staat wel een nummer maar geen vervaldatum, aanvaarden ze dit?

Als laatste: kan ik het doc als het ingevuld is, niet gewoon inscannen en naar hetzelfde emailadres terugsturen, of moet ik het werkelijk via de post sturen of per fax? Wat hebben jullie gedaan?

Alvast bedankt voor jullie reacties
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
ronaldstark
Amerikafan

Bericht door ronaldstark »

je kunt het ingevulde formulier gewoon inscannen en terugmailen als pdf, zorg er wel voor dat er een geschreven handtekening onder staat.

Ronald
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Je zou als einddatum van je rijbewijs gewoon 30 jaar vooruit kunnen nemen.
Ik heb mijn cc nummer gewoon vermeld en geen problemen ondervonden.
Het formulier heb ik ook na ondertekening ingescand en naar ze toegezonden per email.
Xander&sandra
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Xander&sandra »

Binnen 2 weken na aanvraag heb ik mijn pasje ontvangen.Bij mij is alles uiteindelijk niet via londen maar parijs gegaan omdat ik in frankrijk woon.

Er wordt mij door national aangeraden om uitsluitend via de co.uk site te boeken omdat via de USA site er een USA adres nodig is.
De prijzen tussen usareisen/eautohuur en national ontlopen elkaar nauwelijks, dus wij hebben besloten om rechtstreeks te boeken.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Xander&sandra schreef: Er wordt mij door national aangeraden om uitsluitend via de co.uk site te boeken omdat via de USA site er een USA adres nodig is.
Nee hoor; dit is niet juist. Je geeft bij boeken via de .com site gewoon op in welk land je woont.
Dan krijg je ook meteen een prijsopgave incl. alle verzekeringen.
Xander&sandra schreef:De prijzen tussen usareisen/eautohuur en national ontlopen elkaar nauwelijks, dus wij hebben besloten om rechtstreeks te boeken.
Dan heb je een mooie tariefcode gekregen.
Ik had dat zelf ook,besprak dat met iemand die hetzelfde kaartje heeft,maar die kreeg een ander tarief.
Zelf bespaar ik nu met 3 wkn SFAR € 40 met eAutohuur.
Puur omdat ik daar van de standaard prijsopgave € 50 heb af kunnen halen.
Stuur mij een PB !
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Ik kan het aanmeldformulier nergens op het internet vinden. Kan iemand mij hierin helpen?
Maarten-Annique
Amerikakenner

Ik kan hier geen .doc of .pdf document plaatsen.
Als je me een PB stuurt met je mailadres, dan mail ik het je toe!
bompa
Amerikafan

Bericht door bompa »

Ik wil een Full Size auto huren ;
vertrek Denver - inleveren in Salt Lake City

via " usareisen.de " en "e-autohuur " staat dit type niet in aanbod
wel als ik rechtstreeks naar de website van national ga maar prijs is hoog -- levert de Emerald kaart hier een meerwaarde ?
of kan ik usareisen via email contacteren ?
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

bompa schreef:Ik wil een Full Size auto huren ;
vertrek Denver - inleveren in Salt Lake City
Bompa, die vraag heb je hier eerder gesteld.
En antwoord op gekregen.
Opnieuw posten heeft geen zin.
Ieder ander die deze thread doorleest komt jouw vraag zo ie zo tegen.
En kan daar tot in lengte van jaren een eigen antwoord op geven

Voor Aug/ September 2013 ben je voor de bookers gewoonweg Te Vroeg
Op je vraag naar de voordelen van Emerald Club heb je ook al antwoord gehad.
Via een P.B. alle info in Doc file, het formulier om het kaartje aan te vragen, net zoals het emailadres om je aanvraag heen te sturen...

Whats Up ?

PS
Als je de thread had doorgelezen zou je een posting van Xander&sandra hebben gezien.
Die een kaartje hadden laten komen en toen zagen dat een Emerald Club lid andere tarieven heeft dan een toevallige voorbijganger.
Laatst gewijzigd door bedeve op 21 aug 2012, 21:13, 4 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Maarten-Annique
Amerikakenner

Welke datum?
Je zou usareisen kunnen mailen en de prijs vragen.
Via National zou je een mid-size kunnen huren en kiezen uit de rij van de Emerald club.
Het is maar wat je wilt. Wellicht zijn niet alle prijzen bekend voor je reisdatum?

edit; iemand was me voor... :wink:
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Wij hebben onze auto opgehaald in Seattle. Aangezien niemand aan de balie stond ben ik mij daar gaan aanmelden. Ik heb zowel mijn voucher als de kaart laten zien. Van de medemerker aan de balie mocht ik meteen doorlopen. Wij mochten zelf onze wagen kiezen. We hadden een midsize suv geboekt en hebben een fullsize meegekregen. Bij het uitrijden zei de medewerker ons dat een boeking met een voucher altijd boven behandeld moet worden. Voor een keertje speelde het echter geen rol. Toen ik hem meedeelde dat ik mij boven aan de balie had aangemeld zei hij dat ik niet zomaar naar beneden had gestuurd mogen worden.
In elk geval, wij hebben dus enkel voordelen gehad. Zelf kiezen, een gratis upgrade en geen problemen bij het inleveren. Gisteren heb ik het recu gekregen en ik heb awards verdiend met deze boeking.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Naearea schreef: ik heb awards verdiend met deze boeking...
In het rijtje van de voordelen is dit wel een hele bijzondere.
Mooi dat je even verslag hebt gedaan!
Stuur mij een PB !
Nathalief
Amerika-ontdekker

Bericht door Nathalief »

Naearea schreef:Wij hebben onze auto opgehaald in Seattle. Aangezien niemand aan de balie stond ben ik mij daar gaan aanmelden. Ik heb zowel mijn voucher als de kaart laten zien. Van de medemerker aan de balie mocht ik meteen doorlopen. Wij mochten zelf onze wagen kiezen. We hadden een midsize suv geboekt en hebben een fullsize meegekregen. Bij het uitrijden zei de medewerker ons dat een boeking met een voucher altijd boven behandeld moet worden. Voor een keertje speelde het echter geen rol. Toen ik hem meedeelde dat ik mij boven aan de balie had aangemeld zei hij dat ik niet zomaar naar beneden had gestuurd mogen worden.
In elk geval, wij hebben dus enkel voordelen gehad. Zelf kiezen, een gratis upgrade en geen problemen bij het inleveren. Gisteren heb ik het recu gekregen en ik heb awards verdiend met deze boeking.
Wij hebben vorige week ook onze auto opgehaald in Seattle en toen ik bij de balie met m'n kaart stond te wapperen mocht ik meteen doorlopen. Beneden was niemand, dus maar iemand opgezocht en die zei dat er in de Emerald Club Row geen SUV's staan (zagen we ook niet staan), dus we konden any SUV pakken. Meteen maar een Fullsize gepakt ipv de geboekte Midsize. Bij het uitrijden liepen we tegen hetzelfde probleem op, namelijk dat we met een voucher ons hadden moeten melden bij de balie. Voor deze ene keer zou de medewerker het wel regelen. Toen we uiteindelijk konden uitrijden zei hij nog wel even tussen neus en lippen door dat een one-way rental fee verschuldigd was van $250 en die zou morgen bij het inleveren ingehouden worden (deze auto was slechts voor 1 dag, en volgende week zouden we een auto huren voor nog eens 2 weken). Ik dacht dus dat hij in de war was met de volgende huurauto (ook bij National), waarbij we de auto in las Vegas in zouden leveren en waarvoor een one-way rental fee gerekend zou worden.
Maar niets was minder waar.....er was een one-way rental fee verschuldigd van $250 voor het ophalen van de auto op de locatie Seattle Airport en terugbrengen op de locatie Seattle Downtown (12 miles verderop). Na enige discussie ben ik akkoord gegaan en zei dat ik het wel zou regelen met usareisen.de. In het hotel dus een telefoontje naar Duitsland (het noodnummer) en daar kreeg ik de baas van usareisen.de aan de telefoon en die verzekerde mij dat dit een mistake was en dat ik de rental agreement moest mailen en dat hij dan het bedrag terug zou storten....nou prima!
Later die avond kreeg ik echter een mailtje van de baas van usareisen.de waarin stond dat er dus wel degelijk een one-way rental fee van $250 verschuldigd was tussen de Seattle Airport en Seattle Downtown locatie. Hij adviseerde ons om de auto toch terug te brengen op de airport. Vervolgens heb ik National gebeld om de boeking om te zetten en dat was geen probleem. Blijkbaar had er dus toch ergens in de kleine lettertjes van usareisen.de iets gestaan over die one-way rental fee.....een goeie les dus weer!

Een week later hebben we weer een auto gehuurd bij National via usareisen.de in Seattle Airport en deze keer hebben we ons bij de balie gemeld. Daar werd ons verteld dat je je met een voucher altijd bij de balie moet melden en dat de Emerald Club Card dus helemaal niets oplevert. Er werd ook gewoon gevraagd of we Roadside Assistance wilden, de rijbewijzen, de creditcard etc. (alle info die dus op de Emerald Card staat). Ook werd er weer verteld dat in de Emerald Club Row geen SUV's staan en dat we naar de Midsize SUV row moesten gaan. Toen ik beneden in de garage nog eens met m'n kaart ging wapperen werden we weer netjes naar de Midsize SUV's gedirigeerd. Uiteindelijk leverde de kaart ons dus geen voordelen op.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer