De Nexus7 was nergens te vinden bij onze laatste reis, eind juli.JeKa schreef:Ik heb al mijn reserveringen op mijn gmail staan. Is net zo makkelijk als op je google drive.
Wel heb ik een aantal ebooks op mijn google drive staan. Die lees ik op mijn telefoon, ereader of op mijn google nexus (die ik daar ga kopen)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Checklist 1e keer USA, enkele weken voor vertrek...
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: Checklist 1e keer USA, enkele weken voor vertrek...
Morgen is het zover, na veel zenuwen en wat stress... Maar bovenal veel zin!!!
Eindelijk de vakantie waar we al jaren naar uitkijken! En mede door jullie (zover wij weten) van voor tot achter perfect in elkaar zit. Bij deze willen we iedereen die ons heeft geholpen hartelijk bedanken, en we zullen hier zeker nog posten hoe alles is gegaan!
Eindelijk de vakantie waar we al jaren naar uitkijken! En mede door jullie (zover wij weten) van voor tot achter perfect in elkaar zit. Bij deze willen we iedereen die ons heeft geholpen hartelijk bedanken, en we zullen hier zeker nog posten hoe alles is gegaan!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Veel plezier op je eerste amerika reis! Je gaat veel mooie dingen zien en vast en zeker, zoals vele hier, een nieuwe verslaving krijgen 

Als de vakantie net zo verslavend is als dit forum dan..... 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
4 jaar geleden gingen wij ook op onze droomreis. Een eenmalige reis zou het worden waar alles in moest zitten. Over 4 weken gaan we voor de 4de keer, en de 5de is ook al weer geboekt 

Hahaha, dat zal er helaas budgettair niet voor ons inzitten, maar ik weet ook al dat dit zeker niet de laatste reis zal zijn. Nu bedtijd, om 4 uur gaat de wekker! 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4084 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 1 Reacties