Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring dollar oakland airport?
Ervaring dollar oakland airport?
Wanneer ik in google op reviews zoek voor dollar oakland krijg ik hele slechte reviews voor. Ik heb via eautohuur bij dollar Oakland gehuurd en was daarom erg benieuwd naar ervaringen van mensen die er toevallig al geweest waren. Ik had al de zoekfunctie gebruikt maar kon het hierbij niet zo 1,2,3 vinden.
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Ervaring dollar oakland airport?
Ik haal mijn auto hier niet op; ik breng de auto hier retour bij dollar op 4 oktober a.s.
Mochten er bijzonderheden zijn, zal ik dit zeker vermelden hier.
Mochten er bijzonderheden zijn, zal ik dit zeker vermelden hier.
Groet,
Frans
Frans
Alweer een topic over Dollar. Weinig positieve berichten de laatste tijd over dit bedrijf. Ook wij hebben slechte ervaringen met Dollar, maar dan op SFO.
Het lijkt wel of er een memo binnen Dollar is rondgegaan om 'stupid tourists' zo agressief mogelijk dingen aan te smeren.
Als je voor de eerste keer in Amerika huurt is het zaak om je niet te laten overrompelen, als je via usareisen.de huurt bijvoorbeeld, zitten de benodigde verzekeringen er gewoon bij in. Laat je niets aansmeren!
Het lijkt wel of er een memo binnen Dollar is rondgegaan om 'stupid tourists' zo agressief mogelijk dingen aan te smeren.
Als je voor de eerste keer in Amerika huurt is het zaak om je niet te laten overrompelen, als je via usareisen.de huurt bijvoorbeeld, zitten de benodigde verzekeringen er gewoon bij in. Laat je niets aansmeren!
Bedankt voor de antwoorden! Ik lees de laatste tijd erg veel negatieve dingen over dollar. Zou ik het anders beter kunnen laten omzetten naar een andere verhuurder via eautohuur?
Je kunt rustig via Dollar huren als dat het goedkoopst is. Je moet je alleen niets laten aansmeren. Huur via usareisen.de dan zit het goed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1848 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 8 Reacties