Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dilemma ivm TICKETPRIJSDALING!!!
dilemma ivm TICKETPRIJSDALING!!!
aaaaaaargh!
Volg ik al maanden de ticketprijzen..... en met name m'n ideale vlucht...
begin April waren de kosten ineens +/- 150,00 goedkoper maar keek ik nog algemeen.. en had ik nog geen zekerheid mbt datum.
Nu wel.... wat zal ik, boeken..... of wachten tot dinsdag met kans op NOG lagere prijzen.... OF terug bij af....
peins peins.......
Volg ik al maanden de ticketprijzen..... en met name m'n ideale vlucht...
begin April waren de kosten ineens +/- 150,00 goedkoper maar keek ik nog algemeen.. en had ik nog geen zekerheid mbt datum.
Nu wel.... wat zal ik, boeken..... of wachten tot dinsdag met kans op NOG lagere prijzen.... OF terug bij af....
peins peins.......
Re: dilemma ivm TICKETPRIJSDALING!!!
voor de volledigheid... het betreft de volgende vluchten:
British Airways
voor 4 volwassenen (eerder € 884,00 nu € 796,00 en 1 dreumes
12 oktober
11.40 AMS - 12.00 Londen Heathrow
14.35 Londen Heathrow - 17.10 Phoenix
voor 1 volwassene )(eerder € 920,00 nu € 818,00p.p)
19 oktober
voor 5 volwassenen en 1 dreumes
1 november
17.20 San Francisco - 10.35 Londen Heathrow
11.45 Londen Heathrow - 14.05 AMS (02-11)
British Airways
voor 4 volwassenen (eerder € 884,00 nu € 796,00 en 1 dreumes
12 oktober
voor 1 volwassene )(eerder € 920,00 nu € 818,00p.p)
19 oktober
voor 5 volwassenen en 1 dreumes
1 november
17.20 San Francisco - 10.35 Londen Heathrow
11.45 Londen Heathrow - 14.05 AMS (02-11)
Laatst gewijzigd door Ifonnuh op 21 jul 2012, 13:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Je moet voor jezelf altijd een grens hebben en als die er doorheen zakt dan moet je meteen boeken, tenminste zo doe ik het en dan niet meer naar kijken. Bijvoorbeeld je grens is 850 euro en als die dan onder de 850 is hoppa meteen boeken. Wij hebben hier ook geen glazen bol 
Overigens ga ik je even pesten want ik weet niet hoe gehecht je bent aan BA maar United vliegt voor 721 euro naar phoenix op de eerste datum wel met 2 tussenstops en met 1 tussenstop vliegt us airways voor 768 euro.

Overigens ga ik je even pesten want ik weet niet hoe gehecht je bent aan BA maar United vliegt voor 721 euro naar phoenix op de eerste datum wel met 2 tussenstops en met 1 tussenstop vliegt us airways voor 768 euro.
inderdaad..... had een foutje in mn notitie, even aangepast.
Mn grend was 800 voor de AMS-PH vlucht... daar ben ik doorheen, ga maar boeken, kan ik het ook los laten en gaat me een hoop tijd schelen..
dat uitzoeken gaat immers ook niet vanzelf!
en dank voor de twijfel
Omdat we graag compleet terug willen en onze laatste dag nog iets willen doen gaan we toch voor de BA vlucht....
Mn grend was 800 voor de AMS-PH vlucht... daar ben ik doorheen, ga maar boeken, kan ik het ook los laten en gaat me een hoop tijd schelen..
dat uitzoeken gaat immers ook niet vanzelf!
en dank voor de twijfel

Omdat we graag compleet terug willen en onze laatste dag nog iets willen doen gaan we toch voor de BA vlucht....
Ja BA heeft wel lekkere terugvliegtijden he op bepaalde vliegvelden, kunnen de andere maatschappijen nog van leren.
alles ingevuld en gedaan...... laatste stap.... sorry niet meer beschikbaar tegen die prijs....
grrrrrrrrrrrrr boekte op cheaptickets.nl en ook op BA rechtstreeks ineens weer terug op de oude prijzen!
(was ook erg verrast door de plotselinge prijsdaling op een weekenddag! dus toch weer terug bij af, nu dinsdag maar weer hopen!
grrrrrrrrrrrrr boekte op cheaptickets.nl en ook op BA rechtstreeks ineens weer terug op de oude prijzen!
(was ook erg verrast door de plotselinge prijsdaling op een weekenddag! dus toch weer terug bij af, nu dinsdag maar weer hopen!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Rechtstreeks bij BA is denk ik goedkoper. In het vervolg minder twijfelen en direct toeslaan 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik wacht nog op de KLM werelddealweken. Wil in nov nog een keer. Hoop dat de vlucht naar Las Vegas dan voor 500 euro kan.
Hoi Ifonnuh,
Hoe het werkt weet ik niet, maar als je een aantal keren achter elkaar zoekt dan vallen de goedkoopste tarieven op enig moment weg. Je internet programma afsluiten en alle cookies verwijderen geeft dan soms weer de goedkoopste tarieven!
Kijk ook een bij Expedia en boek er 1 nacht hotel bij of een auto. Dit levert soms enorme besparingen op!!!!!
Als laatste, zoeken via http://www.skyscanner.nl geeft bij een paar aanbieders (m.n. budgetair) een paar tientjes extra korting.
Persoonlijk vind ik de late vertrektijd op de thuisreis nooit zo fijn, dan heb je wel de hele dag, maar je zit ook de hele dag met al je koffers in de auto en je bent aangekleed en klaar voor de reis, terwijl ik ook altijd in mijn hoofd heb dat ik op tijd moet zijn voor de vlucht, waardoor ik geen rust heb. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf prettig vindt!
Succes met boeken.
Hoe het werkt weet ik niet, maar als je een aantal keren achter elkaar zoekt dan vallen de goedkoopste tarieven op enig moment weg. Je internet programma afsluiten en alle cookies verwijderen geeft dan soms weer de goedkoopste tarieven!
Kijk ook een bij Expedia en boek er 1 nacht hotel bij of een auto. Dit levert soms enorme besparingen op!!!!!
Als laatste, zoeken via http://www.skyscanner.nl geeft bij een paar aanbieders (m.n. budgetair) een paar tientjes extra korting.
Persoonlijk vind ik de late vertrektijd op de thuisreis nooit zo fijn, dan heb je wel de hele dag, maar je zit ook de hele dag met al je koffers in de auto en je bent aangekleed en klaar voor de reis, terwijl ik ook altijd in mijn hoofd heb dat ik op tijd moet zijn voor de vlucht, waardoor ik geen rust heb. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf prettig vindt!
Succes met boeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Toch is het aan de andere kant nog een flink deel van de dag vakantie. Tegenwoordig kun je bij de meeste hotels je koffers nog wel tijd. Ik gebruik dat als het kan altijd voor nog wat souveniers te kopen. Het is idd hoe je er zelf mee omgaat, maar waar het in het verleden nog wel eens stressvol was is die tijd gelukkig voorbij. 1x meegemaakt dat ik om 0.10 in een bus naar een vliegveld moest om naar huis te gaan (hoezo iets aan je laatste dag hebben), dat dus nooit meer!Persoonlijk vind ik de late vertrektijd op de thuisreis nooit zo fijn, dan heb je wel de hele dag, maar je zit ook de hele dag met al je koffers in de auto en je bent aangekleed en klaar voor de reis, terwijl ik ook altijd in mijn hoofd heb dat ik op tijd moet zijn voor de vlucht, waardoor ik geen rust heb. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf prettig vindt!
rechtstreeks bij BA is inderdaad iets goedkoper.... chaeptickets rekent ook nog even in de allerlaatste stap servicekosten a €20-25,00 ppNjit schreef:Rechtstreeks bij BA is denk ik goedkoper. In het vervolg minder twijfelen en direct toeslaan
(met 5 tickets toch weer even €120,00)
Volgende keer inderdaad geen twijfel meer hebben........ zodra ie weer door de grens gaat sla ik toe...
de dag later staat nog wel voor de goedkopere prijs, maar dan kunnen we de camper pas op maandag op gaan halen..... da's jammer
ik was ook in afwachting..... maar ben bang dat die niet meer komt! help het wel hopen!Frans H schreef:Ik wacht nog op de KLM werelddealweken. Wil in nov nog een keer. Hoop dat de vlucht naar Las Vegas dan voor 500 euro kan.
dank voor de tips, ga het proberen!GO66 schreef:Hoi Ifonnuh,
Succes met boeken.
Dat is ook mijn/onze ervaring, dan lijkt het goedkoop, maar eigenlijk heb je een overnachting waar je niets aan hebt betaald. Bovendien ben ik altijd aardig druk met inpakken en verlies ik dan een hele dag, bij avond vertrekken ga je de hele dag op pad, s avonds koffers pakken, 's ochtends uitchecken, koffers in de auto, nog beetje in de stad lunchen en dan richting airport... bovendien vind ik thuiskomen in de ochtend zwaar, om dan hier weer in het ritme te komen moet je dan nog een hele dag doorhalen, bij middag of avond kun je nog net een paar wassen erin knallen en lekker naar bed!PSVwally schreef:Toch is het aan de andere kant nog een flink deel van de dag vakantie. Tegenwoordig kun je bij de meeste hotels je koffers nog wel tijd. Ik gebruik dat als het kan altijd voor nog wat souveniers te kopen. Het is idd hoe je er zelf mee omgaat, maar waar het in het verleden nog wel eens stressvol was is die tijd gelukkig voorbij. 1x meegemaakt dat ik om 0.10 in een bus naar een vliegveld moest om naar huis te gaan (hoezo iets aan je laatste dag hebben), dat dus nooit meer!Persoonlijk vind ik de late vertrektijd op de thuisreis nooit zo fijn, dan heb je wel de hele dag, maar je zit ook de hele dag met al je koffers in de auto en je bent aangekleed en klaar voor de reis, terwijl ik ook altijd in mijn hoofd heb dat ik op tijd moet zijn voor de vlucht, waardoor ik geen rust heb. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf prettig vindt!

maar zo heeft ieder z'n zwaartepunt denk ik!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Herkenbaar, klinkt als het niet steeds verwijderen van je "cookies en tijdelijke internetbestanden" .Ifonnuh schreef:alles ingevuld en gedaan...... laatste stap.... sorry niet meer beschikbaar tegen die prijs....

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
en toen werd het dinsdag en was de DEAL BACK! dus in de herkansing en.... gelukt!!
Tickets geboekt en goede prijs!!
blij ei hier!
Tickets geboekt en goede prijs!!
blij ei hier!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 784 Weergaves