Zijn deze voorwaarden van eautohuur goed?wij vertrekken komende zaterdag voor 22 dagen naar southwest maar we weten niet of deze voorwaarden genoeg zijn. bij ongeluk bijvoorbeeld met letsel.Hieronder staat onze voorwaarde:
Alvast Bedankt
Pick-up service: Eerste tank benzine $83 (55.30)//alle extra bestuurders inbegrepen//GEEN one way toeslag//De aangegeven toeslagen+BTW dienen ter plaatse betaald te worden.
Uw huur bestaat uit
* Onbeperkt aantal km
* Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
* Lokale belastingen
* Luchthaven toeslag
* Premium bestemmings toeslag
* Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)
Verplichte lokale toeslagen
* BRANDSTOF BELEID - U MOET VOOR EEN VOLLE TANK BENZINE LOKAAL BETALEN BIJ HET OPHALEN VAN UW VOERTUIG (Het brandstof beleid van de leverancier staat apart aangegeven)
Eventuele extra's en toeslagen
* Buiten Kantooruren Kosten
* One Way toeslag (waar van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
* Kosten voor Aflevering en Ophalen
* Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.
* Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
Gelieve er op te letten dat kosten op de locatie, voor deze en andere items, onderhevig zijn aan verkoopstaxen en lokale taxen. De prijzen voor supplementen worden gecontroleerd door het lokale verhuurbedrijf en kunnen veranderen.
Leeftijd bestuurder
De minimale leeftijd van de bestuurder is 21 .
Jonge bestuurders tussen 21 en 24 inclusief betalen $25+Tax per dag
Alle bestuurders moeten in het bezit zijn van een geldig rijbewijs uitgegeven buiten de VS. Helaas is het niet mogelijk deze auto te huren met dit pakket met een rijbewijs die in de VS is uitgegeven. VS en Canada Helaas is het niet mogelijk om dit auto te huren met een rijbewijs die geleverd werd in de Verenigde Staten en Canada.
Brandstof beleid
Benzine moet betaald worden bij aankomst en het is niet nodig de tank op te vullen voor het terugbrengen van de auto.
Ongebruikte benzine wordt niet terug betaald
Verzekeringsinformatie
Wanneer u een auto door rentalcars.com huurt, zal uw autohuur overeenkomst normaal een CDW-verzekering en diefstal verzekering omvatten. De CDW-verzekering beschermt u van het betalen van een schade die aan het voertuig tijdens de periode van huur wordt veroorzaakt. Diefstal verzekering verstrekt dekking voor de diefstal of de schade als gevolg van geprobeerde diefstal van het voertuig, zijn delen en toebehoren tot hun volledige waarde en om het even welk verlies die onze partner van de autohuur kan oplopen. Allebei zijn onderworpen aan bepaalde uitsluitingen. Uw aansprakelijkheid wordt opgeschort behoudens u een last betalt, die als een „overmaat“ wordt bedoeld die uw aansprakelijkheid tot de kosten van de overmaat beperkt. In sommige gevallen, zal een overmaat niet van toepassing zijn en u zult van dit worden geadviseerd als u boekt.
Uw huur is inclusief CDW-verzekering en diefstal protectie met geen eigen risico
De waarborgsom wordt meestal vastgelegd op uw credit card, maar in sommige gevallen accepteren autoverhuurbedrijven contant geld. Neem contact op met ons team als u de waarborgsom contant wilt achter laten, want dit moet voor ophaal door het autoverhuur bedrijf bevestigd worden. Als het voertuig gedurende de huur schade oploopt, dan kunt u belast worden tot het maximale bedrag van de waarborgsom. In het geval dat de huurder roekeloos of nalatig rijgedrag heeft vertoond of onder de invloed is van drugs of alcohol dan kunt u aansprakelijk gesteld worden voor alle kosten. Let er op dat net als met de meeste verzekeringen zijn er uitzonderingen op wat de verzekering dekt, dit heeft meetal betrekking op de voorruit, banden, de onderkant en het interieur van de auto, sleepkosten & reserve sleutels. Lees de voorwaarden goed door voor uitsluitingen wanneer u de auto huurt. Als u verdere vragen heeft neem dan contact op met onze klantenservice. Verzekeringen die uw eigen risico verlagen of u verdere dekking geven voor u en uw eigendommen kunnen plaatselijk gekocht worden.
rentalcars.com schadekosten restitutieplan produkt
rentalcars.com biedt een Schadekostenrestitutie product aan welke, indien aangekocht vóór het ophalen van de wagen, restitutie aanbiedt voor de schade (exclusief administratie- en immobilisatiekosten) betaald aan de bevoorrader als resultaat van een claim op de Collision Damage Waiver tijdens het huren van uw wagen. rentalcars.com biedt een schadekosten restitutieplan produkt aan en als u deze tijdens het boeken van de auto koopt en u wordt belast door de leverancier vanwege schade aan de auto, dan kunt u dat bedrag van rentalcars.com terug claimen. Als u, de huurder, ons schadekosten restitutieplan produkt verzekering afsluit wordt het eigen risico bedrag nog altijd door het autoverhuurbedrijf in rekening gebracht, maar u kunt dit terug claimen bij rentalcars.com. Algemene voorwaarden zijn van toepassing op dit produkt & om dit bedrag terug te claimen moet u een ongevallenformulier van de leverancier naar ons klantenservice sturen. Let er a.u.b. op dat de rentalcars.com verzekering tegen eigen risico alleen de produkten dekt die binnen de verzekeringspolis van de autoverhuurleverancier vallen (de volgende produkten zijn normaal uitgesloten; de voorruit, ruitschade, onderkant van de auto, banden, sleepkosten & schade door off-road rijden). Het schadekosten restitutie plan dekt ook niet in situaties die de verzekeringspolis van de leverancier ongeldig maken, zoals nalatigheid of het niet houden aan de algemene voorwaarden. In die omstandigheden wordt uw aansprakelijkheid voor het eigen risico niet vergoed & u kunt aansprakelijk gesteld worden voor de volledige schadekosten. Voor verdere informatie over ons schadekosten restitutieplan produkt & de situaties waarin het schadekosten restitutie plan niet van toepassing is, bezoek onze website.
Internationaal reizen
Als u tijdens de huurperiode met uw auto de grens van het originele huurland wilt overschrijden en/of naar andere eilanden binnen hetzelfde land wilt gaan, stel ons klantenserviceteam dan minstens 7 dagen voor de aanvang van de huur op de hoogte, aangezien er restricties kunnen zijn voor bepaalde landen en wij het plaatselijke verhuurbedrijf hiervan op de hoogte moeten brengen. In sommige gevallen is het noodzakelijk om aanvullende verzekering te kopen en ons klantenservice zal u hierover adviseren. Internationale one-way's zijn niet mogelijk als deze in het Verenigd Koninkrijk beginnen.
Let a.u.b. op
Let er a.u.b. op dat speciale benodigheden zoals kinderzitjes, sneeuwkettingen etc. op aanvraag zijn & lokaal betaald moeten worden. rentalcars.com geeft uw speciale verzoeken graag door aan de huurlocatie voor uw aankomst, maar kan helaas niets garanderen.
rentalcars.com kontakt nummer in noodgevallen
Mochten problemen zich voordoen gedurende uw huur, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op ons gratis telefoon nummer voor noodgevallen +800 4473 3000. Dit nummer is altijd bereikbaar gedurende onze openingsuren (aangegeven op de coupon). Spreek een boodschap in buiten kantooruren en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Algemene voorwaarden rentalcars.com
Annulering Annulering Reserveringen die volledig betaald werden op het moment van het boeken: Kunnen gratis online geannuleerd worden tot 48 uur voor de aanvang van de huur. Houdt er aub rekening mee dat als u een reservering binnen de 48 uur voor het ophaaluur & datum annuleer dat u dan ook kosten zal hebben die gelijk zijn aan 3 dagen huur. Er zullen nog terugbetalingen, nog extra kosten bij komen bij het annuleren van een 3 daagse huur of minder. Geen terugbetalingen of extra kosten zijn toepasbaar voor reserveringen die minder of gelijk zijn aan 3 dagen huur. Indien het voertuig niet opgehaald kan worden wegens onvoldoende documentatie of bij het falen van een geldige kredietkaart te tonen zal de reservering behandeld worden zoals een annulering die gemaakt werd binnen de 48 uur voor het ophalen van de huur, op voorwaarde dat wij hiervan op de hoogte worden gebracht op het moment dat u de wagen ophaalt.
Reserveringen met een aanbetaling: Een annulering die meer dan 48 voor het ophalen van de huur geannuleerd word zal een kost hebben die gelijk is aan de som van de aanbetaling. Reserveringen die geannuleerd worden binnen de 48 uur voor de aanvang van de huur zullen kost hebben die gelijk is aan een 3 daagse huur of de som van de aanbetaling naar gelang van de hoogste kost. Reserveringen die geannuleerd worden na de aanvang van de huurperiode, zullen kosten hebben die gelijk is aan de totale kosten van de huur.Geen terugbetalingen of extra kosten zijn toepasbaar voor reserveringen die minder of gelijk zijn aan 3 dagen huur. Indien het voertuig niet opgehaald kan worden wegens onvoldoende documentatie of bij het falen van een geldige kredietkaart te tonen zal de reservering behandeld worden zoals een annulering die gemaakt werd binnen de 48 uur voor het ophalen van de huur, op voorwaarde dat wij hiervan op de hoogte worden gebracht op het moment dat u de wagen ophaalt.
Wijzigingen Reserveringen kunnen gratis online worden gewijzigd, voor aanvang van de huur.Houdt er aub rekening mee dat wijzigingen de huurprijs kan veranderen bij wijzigingen van bv; de duur van de huur, autoverhuurlocatie of type auto, met de prijs van de dag net zoals voor een nieuwe reservering.Geen terugbetalingen zijn toepasbaar voor ongebruikte huur dagen/uren als de voertuig vroeger dan de restitutiedatum/uur teruggebracht word.
No Show Houdt er aub rekening mee dat een 100% annuleringskost geldt bij het niet melden van een annulering. Met andere woorden verliest u het totaal betaalde bedrag voor de huur.
Wanneer u de auto ophaalt moeten de hoofdbestuurder en eventuele extra bestuurders een rijbewijs in hun naam kunnen overleggen. Als de bestuurder minder dan 2 jaar in het bezit is van een rijbewijs of ernstige overtredingen is begaan, laat ons team dit dan weten, er kunnen beperkingen zijn voor het huren van een auto. Let er a.u.b. op dat een internationaal rijbewijs het gewone rijbewijs niet vervangt. Indien u gebruikt maakt van een internationaal rijbewijs, dan bent u nog altijd verplicht het nationale rijbewijs van de hoofdbestuurder bij u te hebben om een auto te kunnen huren. Het autoverhuurbedrijf zal normaalgesproken aan het begin van de huur een waarborgsom eisen om het eigen risico en de benzine te dekken, hiervoor wordt vaak een bedrag vastgezet op de credit card in naam van de hoofdbestuurder. Deze waarborgsom wordt terugbetaald wanneer de auto aan het eind van de huurperiode zonder schade wordt ingeleverd. Contante waarborgsommen of bankkaarten worden zelden geaccepteerd, laat het onze klantenservice weten wanneer u van deze faciliteit gebruikt wilt maken. Check de auto voor schade wanneer u deze ophaalt en vermeldt eventuele problemen gelijk aan het verhuurbedrijf. Wij adviseren u om de auto samen met het verhuurbedrijf te controleren wanneer u deze terugbrengt zodat u het eens bent over eventuele schade.
Elke huur is gebaseerd op 24 uur. Een volle dag wordt in rekening gebracht als u deze 24-uur periode overschrijdt. U, de huurder, bent verantwoordelijk voor kosten voor tolwegen, congestion charges, parkeer en verkeersboetes. Belangrijk: als u de auto van een luchthaven ophaalt moet u minstens 3 dagen voor ophaal u vluchtgegevens doorgeven aan rentalcars.com. Als u dit niet doet is rentalcars.com niet verantwoordelijk voor auto's die niet beschikbaar worden gesteld i.v.m. de vertraging van uw vlucht.
Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw huur, moet u dit lokaal aan het autoverhuurbedrijf melden. Als u daarna nog altijd niet tevreden bent en u wilt een officiële klacht indienen moet u dit schriftelijk doen aan ons klantenservice team:
klantenservice@rentalcars.com Dit geldt ook voor alle andere vragen nadat de huur heeft plaatsgevonden. Wij zullen uw klacht/vraag dan voor u onderzoeken. U zult binnen een aantal dagen een mail ontvangen om te bevestigen dat wij uw mail hebben ontvangen en ons doel is om elke klacht/vraag binnen 28 dagen te beantwoorden. Soms kan dit iets vertraagd zijn als wij op antwoord van derden moeten wachten. Om ons te helpen uw vraag sneller te beantwoorden, wilt u a.u.b. uw rentalcars.com referentienummer op al uw correspondentie vermelden en alle formulieren van het autoverhuurbedrijf bijsluiten.