Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online inchecken, ja of nee?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Moniek88
Amerika-ontdekker

Online inchecken, ja of nee?

Bericht door Moniek88 »

Hallo, graag zou ik willen weten wat volgens jullie de voor- en nadelen zijn van online inchecken.
Wij gaan al van te voren bij schiphol overnachten. We zijn dus ruim op tijd op het vliegveld.

voordeel: je kan direct doorlopen naar de bagagedrop, en naar de douane
nadeel: wij willen graag upgrade naar economy plus. Ik wordt er via het intenet steeds weer uitgegooid, heb nu al 3x betaald aan United maar de plekken worden telkens weer gewijzigd naar gewoon economy. Volgens United moet ik dit bij het inchecken aangeven.

Wat zouden jullie aanraden? :thumbup:

Groetjes, Moniek
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Online inchecken, ja of nee?

Bericht door Pete.Z »

Tja, normaal zou ik zeggen online, maar als je al 3x betaald hebt en je zit nog steeds economy, zou ik graag iemand spreken.....

Heb je echt drie keer betaald, ik bedoel, is het daadwerkelijk afgeschreven?
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, in jouw geval zou ik ook gewoon inchecken aan de balie. Gewoon zorgen dat je er op tijd bent, zodat ze eventueel nog wat kunnen veranderen aan de stoelen.
Moniek88
Amerika-ontdekker

Bericht door Moniek88 »

Ja, al 3x van de cc afgeschreven en dus van mijn lopende rekening. Volgens United komt het automiatsch terug, nou ik heb nog niets gezien!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer