Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag over United Airlines; comfort class
Vraag over United Airlines; comfort class
Hallo, voor al onze vluchten met United Airlines hebben wij direct na boeking upgrade aangevraagd naar comfortclass, mijn vriend is namelijk ruim boven de 2mtr, en dat is voor ons dus erg belangrijk ivm de beenruimte.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat van de 4 vluchten, er 3 zijn gewijzigd en we net zo goed weer zijn teruggezet naar economy.
Het probleem is: wij hebben al voor deze vluchten betaald (van gem. 80euro p.p. per vlucht)...
Iemand enig idee wat ik moet doen? Bellen met United?
Groetjes!
Nu zie ik tot mijn verbazing dat van de 4 vluchten, er 3 zijn gewijzigd en we net zo goed weer zijn teruggezet naar economy.
Het probleem is: wij hebben al voor deze vluchten betaald (van gem. 80euro p.p. per vlucht)...
Iemand enig idee wat ik moet doen? Bellen met United?
Groetjes!
Re: Vraag over United Airlines; comfort class
Als je direct hebt geboekt bij United, ja contact opnemen. Zowel per telefoon als per email.
Wat een gedoe zeg, bah! En de vluchten worden ook zo vaak gewijzigd....... sinds onze boeking zijn in ieder geval alle vluchtnummers, vliegtuigtypes, en de tijden van onze heenreis al gewijzigd.....
Ga morgen even bellen, lees op de website dat de Nederlandstalige United bereikbaar is op werkdagen van 08:00 tot 19.00.
Toch zonde geld anders he
Ga morgen even bellen, lees op de website dat de Nederlandstalige United bereikbaar is op werkdagen van 08:00 tot 19.00.
Toch zonde geld anders he

Als je ze kan mailen zou ik ze vandaag ook direct al mailen. En dan morgen ook nog bellen.
Ik zie trouwens op ons plaatje van ons vliegtuig:
Rij 7 en 8, rij 7 heeft 2 stoelen, en in rij 8 is dus de stoel daarvoor vrij.
Zijn dit prettige plaatsen? Kan me voorstellen dat mijn vriend de benen dan wel flink vooruit kan gooien
En volgens mij kunnen de stoelen op rij 7 ook niet naar achteren ivm nooduitgang.......
Rij 7 en 8, rij 7 heeft 2 stoelen, en in rij 8 is dus de stoel daarvoor vrij.
Zijn dit prettige plaatsen? Kan me voorstellen dat mijn vriend de benen dan wel flink vooruit kan gooien

En volgens mij kunnen de stoelen op rij 7 ook niet naar achteren ivm nooduitgang.......
Netherlands
020-346-93-81 (Reservations)
Monday – Friday, 8:00 a.m. – 4:00 a.m.
Saturday – Sunday, 8:00 a.m. – midnight
ga toch maar even bellen nu.....
020-346-93-81 (Reservations)
Monday – Friday, 8:00 a.m. – 4:00 a.m.
Saturday – Sunday, 8:00 a.m. – midnight
ga toch maar even bellen nu.....

Pwf, ik heb zojuist gebeldn met United, 17 minuten aan de telefoon gehangen. Ze spreekt zelf ERG slecht Engels trouwens......
Conclusie: ik moet via de website het geld voor de upgrade terugvragen.
En dan zelf weer een nieuwe upgrade aanvragen.
Vermoeiend.. hoe vaak gaan ze de vlucht nog wijzigen, dan blijf je aan de gang........
Vermoeiend.. hoe vaak gaan ze de vlucht nog wijzigen, dan blijf je aan de gang........

+++ Dat je nu duidelijkheid hebt.
--- Dat United een customer service instelling/metaliteit heeft waar een communistisch land zich nog voor zou schamen.
--- Dat United een customer service instelling/metaliteit heeft waar een communistisch land zich nog voor zou schamen.
Je bedoelt waarschijnlijk Economy Plus, want United gebruikt de term Comfort Class niet.
Heb je al een poging gedaan om de stoelen weer te veranderen via jouw United e-ticket nummer?
Heb je al een poging gedaan om de stoelen weer te veranderen via jouw United e-ticket nummer?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat dacht ik ook, heb je ook gecontroleerd of je de economy plus stoelen kon kiezen zonder dat je hoeft te betalen?
Zou ook ook even kijken bij je 'aankopen' in je profiel voor zover dat mogelijk is.
Roland
Zou ook ook even kijken bij je 'aankopen' in je profiel voor zover dat mogelijk is.
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Probeer het anders eens via België, op volgend nummer ben ik over het algemeen goed en snel geholpen geweest: +32 2 713 36 00 of eventueel +32 2 753 26 81 (UA op BRU zelf)?Moniek88 schreef:Pwf, ik heb zojuist gebeldn met United, 17 minuten aan de telefoon gehangen. Ze spreekt zelf ERG slecht Engels trouwens......
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ja, via Belgie ben ik ook steeds goed geholpen geweest.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-expert
De service van United is niet je van het inderdaad.
Je krijgt alleen de globale klanten service (uit India) aan de lijn en niet de "retourneer" afdeling.
Ik had ook economyplus via Continental (nu United) geboekt op een vlucht.
Maar vloog uiteindelijk op een andere datum. Dat was begin maart toen ik voor het eerst een online formulier invulde. In het formulier toen stond dat het 30 dagen kon duren eer het in behandeling kwam.
Uiteindelijk heb ik nu in juni mijn geld terug gehad. Moet wel zeggen dat ik die vlucht om medische redenen had geannuleerd en ook de kosten daarvoor uiteindelijk allemaal heb terug gehad. Heel netjes vond ik wel. Alleen het duurt even en het is niet prettig dat je moet wachten op je geld terug en ondertussen nieuwe kosten moet maken voor die andere economy stoelen. En je ook nog niet weet dat je de eerdere betalingen terug krijgt.
Je krijgt alleen de globale klanten service (uit India) aan de lijn en niet de "retourneer" afdeling.
Ik had ook economyplus via Continental (nu United) geboekt op een vlucht.
Maar vloog uiteindelijk op een andere datum. Dat was begin maart toen ik voor het eerst een online formulier invulde. In het formulier toen stond dat het 30 dagen kon duren eer het in behandeling kwam.
Uiteindelijk heb ik nu in juni mijn geld terug gehad. Moet wel zeggen dat ik die vlucht om medische redenen had geannuleerd en ook de kosten daarvoor uiteindelijk allemaal heb terug gehad. Heel netjes vond ik wel. Alleen het duurt even en het is niet prettig dat je moet wachten op je geld terug en ondertussen nieuwe kosten moet maken voor die andere economy stoelen. En je ook nog niet weet dat je de eerdere betalingen terug krijgt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht