Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KM stand auto

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

KM stand auto

Bericht door avsboz »

Over een paar weken is het dan zover en gaan we naar Z-W USA. Nu leest ik bij vele forumgebruikers dat ze, wanneer ze een huurauto uit een rijtje mogen uitkiezen ze vaak kijken naar leeftijd en km stand. Nu vraag ik me af hoe je dit snel kan zien, moet je dan de auto op contact zetten en de km teller aflezen of staat het ergen op een checklist ofzo ?
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
bedeve
Amerika-expert

Re: KM stand auto

Bericht door bedeve »

avsboz schreef: moet je dan de auto op contact zetten en de km teller aflezen ?
Ja; dat is de manier.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Alleen is het geen kilometerstand, maar een mijlenstand :wink:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

En wat maakt het eigenlijk uit?
Ik ben altijd nieuwsgierig waarom mensen op dat soort zaken letten.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

ik kijk altijd eerst of er een fatsoenlijk reservewiel en krik etc. bij zit.
IvoH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door IvoH »

Ik keek zelf niet naar de KM stand, en eventueel andere extra's.
Dat doe ik niet omdat bijna alle auto's in vrijwel nieuwstaat of redelijke nieuwstaat verkeren.

De moderne auto's moeten makkelijk aankunnen wat een gemiddelde toerist doet.
Daar heb ik alle vertrouwen in!

Ik vind het belangrijker dat een auto mij aan spreekt. De ene doet dit meer dan de andere...
Zo kon ik het niet over mij hart verkrijgen om een Jeep Liberty mee te nemen. Spreekt me gewoon niet aan.

Als je met meerdere personen gaat reizen zou ik alleen wel op de bagageruimte letten!
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

Haha, dat is een goeie, wat als de "KM stand" tegen valt? Ga je dan weer terug naar binnen en zeg je tegen degene achter de balie, deze hoef ik niet, staat teveel miles op de teller?

Ik kijk echt nergens na, de auto is de auto en ja soms heb je mazzel en krijg je een net nieuwe mee (zoals wij twee weken terug) of eentje met wat meer miles op de klok. Het zijn eigenlijk bijna nieuwe auto's met weinig tot heel weinig op de teller, zijn goed uitgerust en is een genot om zo'n heerlijke bak te rijden, soms wel heel groot, anderzijds kun je ook voor kleiner kiezen.

Wij nemen meestal een grotere auto, niet voor de bagage maar wel voor de ruimte. Mijn man is echt lang en dan is een klein autotje niet handig als je behoorlijk lang gaat rijden >200 miles en meer...

En inderdaad de Jeep Liberty hoef ik ook niet, deze keer deden wij het met Jeep Grand Cherokee, wat een beest was dat zeg!
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Waar rijden jullie in ned dan in als je man zo lang is? Een verlengde astra? :lol:
IvoH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door IvoH »

ned in MO schreef:Waar rijden jullie in ned dan in als je man zo lang is? Een verlengde astra? :lol:
Mag toch hopen op een midi SUV :wink:

En hoop van harte niet op een Volkswagen Up oid een Peugeot 107 XD
Komt die VW Up eigenlijk nog naar de VS? Voor als klein bij autootje voor achter op de pick-up?
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

KM... ahum eh.. inderdaad, miles... inderdaad niet zo heelbelangrijk (tenzij er enkele 10-duizenden verschil in zit). Ik zal inderdaad kijken naar zaken als opties en (belangrijk) reservewiel. Het was alleen dat ik in een aantal verslagen gelezen had dat sommige de keuze mede gebaseerde op 'Miles-stand'.

Bedankt voor de info.
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

ned in MO schreef:Waar rijden jullie in ned dan in als je man zo lang is? Een verlengde astra? :lol:
Haha, VW Up of Peugeot 107 XD? Is dat zo'n klein hoekig ding waar net je tasje in past? Dan pas ik...
Nee hoor, is een Seat Leon goed en ook een Seat Cordoba? Mijn man is 1.96m, maar past niet in boodschappen auto's vanwege knie problemen (heeft ernstig motor ongeluk gehad een tijdje geleden) en we hadden in eerste instantie een Chevrolet Cruze or Simular en het werd de Jeep Grand Cherokee voor een upgrade van $10,- per dag...

(Zie net dat er een nieuw model Seat uitgekomen is, iets van MII? De volgende word de Seat Exeo & Seat Ibiza SW!)
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Lengte zegt niks kwa model of grootte. Zo past mijn man, 2 meter, wel in een Beetle, Clio of Twingo, maar niet in een Audi A4,6 of 8. Bij hem gaat het vaak om de breedte van het midden console. Is dat te breed kan hij zijn knieën niet kwijt.
Zo hadden wij ooit een Audi TT en paste hij er alleen door 1 bracket aan het middenconsole er uit te halen. Wat de dealer dan ook voor hem gedaan heeft. Het is dus bij hem echt even passen vaak ;-)
En een kleinere auto lukt vaak nog beter dan een grotere...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer