Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

connections.be

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
EYEla
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

connections.be

Bericht door EYEla »

Beste allen,

In januari hebben ik en mijn man via connections geboekt naar Las Vegas op 20/8/12 - 8/9/12. Tickets waren zeer goed geprijsd (totaal 1.138E) :clap: , maar er zit wel een catch bij!
Onze reis verloopt als volgt:
Heen Met de trein van Rotterdam naar Antwerp Central Railway Stn (ZWE) Brussels > Schiphol > Minneapolis > Las Vegas
Terug Las Vegas > Minneapolis > Schiphol > Antwerp Central Railway Stn (ZWE) Brussels en dan met de trein naar Rotterdam

Wij wonen in Rotterdam en moeten dus eerst naar Antwerpen Central Railway Stn (ZWE) Brussels en daar de trein terug pakken naar Schiphol. :roll:
Ik heb met connections gebeld en gevraagd of we vanaf Rotterdam naar Schiphol mochten, en zoals gedacht, kon dat niet. Maar hoe zit dat met de terugweg? Je krijgt je koffers toch mee op Schiphol, waarom zou je dan nog eens naar Antwerpen teruggaan als je de trein naar huis kan pakken. :P Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt
Time flies when you're having fun!
Steve & Patty
Amerikafan
Contacteer:

Re: connections.be

Bericht door Steve & Patty »

Hallo,

Je hoeft op de terugreis de treinreis niet meer te voltooien. Op de heenreis is het van wezenlijk belang dat je de treinreis volledig volgt, anders vervalt je ticket voor het vliegtuig en sta je voor een zeer onaangename verrassing op het vliegveld!

Wij gaan ook met trein van Antwerpen naar Schiphol en dan rechtstreeks naar LA. Op de terugreis kunnen we dan direct van Schiphol naar huis. Al wonen wij dan wel in west-Brabant en zijn we binnen 30 minuten op het station in Antwerpen ;-).

Succes!
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
EYEla
Amerika-ontdekker

Re: connections.be

Bericht door EYEla »

Hoi Steve & Patty,
Dank je wel voor je reactie! Daar ben ik wel heel erg blij om :D Na zo'n vermoeiende reis zal rechtstreeks naar huis wel het fijnste zijn :clap:
Time flies when you're having fun!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer