Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Spullen meenemen vanuit Amerika

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Kiwi2604
Amerika-ontdekker

Spullen meenemen vanuit Amerika

Bericht door Kiwi2604 »

Beste allen,

In mei gaan we op huwelijksreis naar Amerika. Aangezien we van vorige reizen weten wat ze er allemaal hebben en je soms iets voor een lager
bedrag daar kan aanschaffen, vroeg ik mij af wat de hoeveelheid van de spullen mag zijn, welke je vanuit Amerika meeneemt naar Nederland.
(bijv. souvenirs/etenswaren/electronica)

Ik zie allemaal berichten van voor 2009, is er in de tussentijd nog iets veranderd in de regelgeving?

Zijn er bepaalde regels en hoeveelheden waar we ons aan moeten houden (zonder dat we moeten bijbetalen)? Iemand tips waar je deze regels kan vinden?

Bedankt alvast voor de tips! :clap:
2009 San Francisco - Las Vegas
2010 Los Angeles - Los Angeles (via SF / LV)
mei 2012 Las Vegas - Las Vegas (via Zion NP / Grand Canyon)
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Spullen meenemen vanuit Amerika

Bericht door Dento »

Je mag voor €430,- p.p. aan spullen meenemen. Dit betekent niet dat één persoon één artikel van €700,- bij zich mag hebben en de ander voor €160,- aan spullen, het is echt een maximum per persoon.

Je kunt meer info hier vinden op de site van de douane.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer