Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur One Way Pennsylvania - New Jersey

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
deniseb
Amerika-ontdekker

Autohuur One Way Pennsylvania - New Jersey

Bericht door deniseb »

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om van de zomer een dag een auto te huren. De rest van onze reis zullen we met het OV doen. We willen van Philadelphia naar Atlantic City rijden. Met de trein is dit inderdaad net zo makkelijk, maar er zijn een aantal dingen die we onderweg willen zien en waar we willen stoppen. Hier willen we geen aparte dagtochten aan besteden, aangezien dit toch op de weg naar Atlantic City ligt.. Het probleem is dat we niet precies weten waar we het beste een auto kunnen huren, omdat we gemerkt hebben dat vele grote maatschappijen niet in Atlantic City zitten. En een ander bijkomend probleem is dat we onder de 25 zijn.

Vorig jaar hebben wij in Amerika onze auto bij Alamo gehuurd, aangezien zij dat underage pakket aanbieden. Echter omdat Alamo niet in Atlantic City zit is dit geen optie.

Wie heeft er andere goede ideeen? We hebben zelf al naar Avis gekeken, maar kunnen hier vrij weinig vinden over de drop-off fee voor een one way van pennsylvania naar new jersey. Daarnaast heb je hier extra kosten voor een extra bestuurder en kosten voor onder de 25.. Daardoor wordt het allemaal wat onaantrekkelijker.. Vandaar dat we ons afvragen of jullie nog tips hebben?

Alvast bedankt!
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Autohuur One Way Pennsylvania - New Jersey

Bericht door Hans_Belgium »

deniseb schreef:Hallo allemaal,

Wie heeft er andere goede ideeen? We hebben zelf al naar Avis gekeken, maar kunnen hier vrij weinig vinden over de drop-off fee voor een one way van pennsylvania naar new jersey. Daarnaast heb je hier extra kosten voor een extra bestuurder en kosten voor onder de 25.. Daardoor wordt het allemaal wat onaantrekkelijker.. Vandaar dat we ons afvragen of jullie nog tips hebben?

Alvast bedankt!
Ik zou zeker eens kijken bij drive-usa, eautohuur en expedia voor de beste prijzen te kunnen bekomen, normaal kan je ook aanvinken dat je onder de 25 jaar oud bent.
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Bij drive-usa en eautohuur kun je niet eens de optie Atlantic City ingeven en bij Expedia lukt het (mij) niet om een andere drop-off plaats in te geven. Ik zou niet rechtstreeks via een Amerikaanse site van de verhuurder huren, omdat ik niet weet welke verzekeringen ik nodig heb. Ik ga altijd op safe en boek bij een Europese bemiddelaar.

Ik weet natuurlijk jullie reisschema niet, maar is het geen idee om gewoon terug naar Philadelphia te rijden en de auto daar in te leveren? Het is volgens google maps maar een uur rijden.
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

Bedankt voor jullie reacties.. We kunnen inderdaad de auto weer inleveren in Philadelphia, echter willen we die dag sowieso door naar Atlantic City. Het zou erg krom zijn om eerst de route naar Atlantic City te gaan rijden en daar de omgeving te verkennen om vervolgens terug naar Philedelphia te rijden en alsnog de trein te nemen.. We zouden erg graag een auto willen huren en hem ook daadwerkelijk in Atlantic City willen inleveren.

Wat ik van de website van Avis trouwens wel erg vreemd vind is dat zij nergens de drop-off charges vermeldt hebben. Is het niet zo dat het vooraf bepaald is hoeveel de drop-off charges tussen de verschillende staten bedragen?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Drop off kosten zijn bij de meeste verhuurders afhankelijk van het aantal mijlen wat er tussen begin en eindpunt zit.
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

Weet jij aan hoeveel we dan moeten denken tussen Philadelphia en Atlantic City (62 mijl)
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Weet alleen dat met Dollar het 100 dollar plus tax kost tussen NYC en DC, en dat is een stuk verder dan jullie.
Heb wel gemerkt dat er nogal grote verschillen zitten tussen rental companies. Alamo was 150 en National zelfs 250 dacht ik.
Chakuriki
Amerika-ontdekker

Bericht door Chakuriki »

Rentalcars / eautohuur is denk ik het goedkoopste voor underage + one way... Doen wij namelijk ook, maar dan voor langere periode.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

One way is niet te betalen aan Eautohuur or USAReisen, en staat buiten de huur die je betaalt bij hen, is rechtstreeks te betalen aan verhuurmaatschappij.
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

Bedankt voor de tips. Heb zojuist op eautohuur en rentalcars gekeken, maar helaas staat Atlantic City er bij beiden niet tussen.. Dat is een beetje het probleem. Bij Alamo ook niet, anders waren we daar wel mee gegaan, aangezien zij een underage pakket hebben.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

De enige carrentals in de buurt van AC zijn volgens mij Budget en Enterprise, de laatste is al door verschillende forumleden gebruikt om ter plaatsen voor een paar dagen een auto te huren dus misschien daar eens even kijken.
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

Enterprise zit helaas ook niet in Atlantic City. Althans, wordt niet op de site vermeldt. Wij zullen ook eens naar Budget kijken..
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Adres van Enterprise:
615 Black Horse Pike
Pleasantville NJ 08232
United States
Tel: +1 (609) 272-0099

Adres van Budget
7016 Black Horse Pike
Pleasantville NJ 08232
United States
Tel: +1 (609) 383-0682
Ze zitten dus niet zover van elkaar weg.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer