Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Margherita
Amerika-ontdekker

Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Margherita »

RuudB schreef:Heenreis is met overnachting in Dublin. Lijkt mij niets. Vlucht kost los EUR 500. Hotel is nr 250 van 450 op Tripadvisor. En los te boeken voor EUR 150 per nacht. Dus EUR 450 pp. Kom je op EUR 950 pp als je los boekt. Via trivago.nl zou je eens kunnen kijken naar alternatieven. Hampton Inn Manhattan bijv. Goed hotel met ontbijt.

Voor de vlucht echt iets anders kiezen. Misschien heeft BA morgen wel aanbiedingen met een veel betere aansluiting. Of vanaf woensdag de KLM voor EUR 499, met een beetje mazzel rechtstreeks. Scheelt je weer EUR 100 voor een hotel in Dublin.

Hotelprijs obv 1 persoon zie ik. Dan is de prijs niet verkeerd. Maar zou wel kijken of KLM of BA niet iets beters heeft in de loop vd week.
Valt idd wel tegen ja. Was iets te enthousiast.
Margherita
Amerika-ontdekker

Op de site van BA heb ik niet echt goede aanbiedingen naar New York gevonden.
Eind maart iets onder de 600 euro.
Margherita
Amerika-ontdekker

Hinko schreef:Op een ander forum, speciaal voor vliegnerds mensjes, houd iemand de historie bij van wanneer BA sale heeft.
Ik zal zo even hier een linkje plaatsen. Zit nu op mijn iphone dus als ik mag van mijn vriendin ;) zal ik dat linkje even plaatsen.

Is leuk om te lezen, BA heeft meer sale dan KLM ;)

Begint de Sale van KLM vanavond 12 uur of morgen overdag pas?
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

@Margherita
Ik heb geen idee.

Hier het beloofde linkje
http://www.flyertalk.com/forum/british- ... ex-uk.html
post 1 = de huidige sale
post 2 = de historie, let op de verschillende reisklasse. Dit kan soms verschillen qua sale. Even scrollen naar Economy and WT+
post 3 = sale van non-ex uk, oftewel sale voor alle overige landen, echter is dit niet echt compleet.

Vooral post 2 is leuk om te zien, qua historie. Vaak begint de sale voor UK. Vervolgens zijn de meeste landen voor europa een aantal weken later aan de beurt.

En zo was er in mei 2010 en goede sale voor AMS. Misschien ook in 2011 alleen dit is toen niet gemeld.
Margherita
Amerika-ontdekker

Op de site van klm bij werelddeal weken zag ik dat het over 3 dagen begint.
Tussen 12 januari en 31 maart kun je naar New York 6 dagen incl hotel voor 695,-
van april tot juni volgens mij is het 785,-. Even wachten welke hotels het zijn maar valt mij mee.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

@Margherita.
Dat zijn vakantie deals. Wereld deal weken zijn alleen de tickets.
AMSTELVEEN - KLM begint woensdag weer met een aantal weken van opruiming. Tot en met 30 januari zijn tarieven naar ruim tachtig bestemmingen een stuk goedkoper dan anders. De zogenoemde Werelddeal Weken worden twee keer per jaar door KLM georganiseerd, in januari en september.

Voorbeelden van afgeprijsde vliegtarieven zijn Venetië (129 euro retour), New York (499 euro retour) en Delhi (549 euro retour). De uiterlijke vertrekdatum is door KLM bepaald op 15 juni.

Vooruitlopend op de actie hebben reisliefhebbers de kans om tickets te winnen naar New York, Istanbul, Jakarta, Curaçao of Dubai.
bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

I love Google.

http://www.klm.com/travel/nl_nl/apps/ch ... /index.htm

@Margherita
Inderdaad nu ook met hotels, je hebt gelijk. Er staat nog 3 dagen maar zou morgen toch maar even kijken als je tickets zoekt voor die periode ;)
Margherita
Amerika-ontdekker

Het liefst ga ik in juli, maar dat is veel te duur en te warm. Ticket van 500 in juli is aanlokkelijk. Ben benieuwd bij wie dat is.
Aanbieding met hotel van klm is niet slecht toch?
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

AMS-NYC voor Margherita´s data nu EUR 501, rechtstreeks met KLM. Pas wel op, want goedkoopste optie is soms via Parijs, maar voor EUR 20 meer vlieg je rechtstreeks.
Afbeelding
Geschiere
Amerika-ontdekker

Bericht door Geschiere »

Na enkele jaren Azie moest het dit jaar maar eens New York worden. Lang gewacht op beetje gunstig ticket maar zojuist geboekt met Brussel Airways heen rechtstreeks, terug met Lufthansa met een tussenlanding van anderhalf uur in Frankfurt voor 440 euro. Volgens mij toch wel een redelijk prijs in Juli of zit hier een addertje onder het gras. Iemand ervaring met Brussel Airways, zegt me niks nl.
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Ik wil met mijn vriend op 28 april naar L.A. vliegen en weer terug op 18 mei. Gisteravond en vanochtend heel lang aan het surfen geweest. We willen het liefst de directe vlucht. Maar ondanks de werelddealweken bleef de prijs toch ongeveer 1000 euro p.p.
Ik ben toen ook naar www.kayak.com gegaan, vanuit daar kwam ik op de site van www.vayama.com. Ik zag toen dat de directe vlucht daar $1600 kostte voor 2 personen. Dus 1253 euro(627 p.p.) !!!!! Ik heb toen maar meteen geboekt. Maar het vreemde is dat ik op alle andere sites die vlucht vind voor ongeveer 1000 euro p.p.
Zou dit nu een foutje zijn???
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Als je de eticketnummers hebt ontvangen is alles in kannen en kruiken. Ik neem aan dat je met de KLm rechtstreeks vliegt.
kangie
Amerikakenner

Bericht door kangie »

Ja het is een rechtstreekse vlucht.
Ik heb wel al een bevestiging gekregen, maar nog niet de etickets, dat zou 1 werkdag duren (ivm. de betaling van de creditcard)
Ik wacht in spanning af!
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Zou wel mooie deal zijn :thumbup: ! Soms moet je gewoon ineens boeken als je zoiets ziet. Als je twijfelt, kan die alweer weg zijn :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Zenp
Amerikafan

Bericht door Zenp »

Door het bericht van kangie ben ik daar ook gaan kijken en voor de vlucht die ik wil kom ik ook op 1585 dollar (1237 Euro)
Ik heb zojuist rechtstreeks bij klm geboekt voor 1789 euro! Zojuist klm gebeld en mag daar binnen 24 uur annuleren dus dat kan nog. Maar twijfel nu of ik via vayama moet boeken en klm dus moet annuleren :roll:. Bij klm scheelde het met gisteren wel. Was 2012 euro en nu 1789.

Wat zouden jullie doen?
Afbeelding
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Je moet doen waar je het beste bij voelt. Je weet zelf het beste waarom je geboekt hebt. Ik ben van eenmaal geboekt moet je niet meer achterom kijken. Er komen altijd betere deals op je weg als je daar naar gaat kijken.
kangie
Amerikakenner

Bericht door kangie »

Ik snap er helemaal niets meer van! Wij willen zat. 28 april weg en op vrij.18 mee weer terug naar L.A. (directe vlucht)
Gister kostte het bij de KLM 1015,89 p.p.
Als ik vandaag kijk kost het 1075,- p.p., dus duurder.
Via Kayak.com kwam ik op www.vayama.com en daar kon ik de directe vlucht op de gewenste datum boeken voor $ 1600, (2 personen)
Dit is dus 625 euro p.p.
Heel veel goedkoper dus! Ik kreeg eerst een Booking Verification en een half uur later een Ticketing Confirmation met o.a. een klm bookingscode. Op de site van de klm kan ik nu mijn boeking bekijken.
Dus ik ben gerustgesteld. Maar hoe dit mogelijk is weet ik ook niet.
Ik heb trouwens net nog weer even gekeken op de vayamasite en ook nu staat die directe vlucht er nog op voor dezelfde prijs.
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Zoiets had ik vorig jaar ook wel. Brussel naar Miami met AA voor EUR 330 via Govolo en op andere sites incl AA voor bijna dubbele. En nu ook weer. Vlucht via Delta, uitgevoerd door KLM met ruim 40% korting. Overigens moet je ook een E-ticketnr hebben, dan pas is het definitief. Met je code kun je op de site van de KLM zien of je tickets al zijn uitgegeven. Alleen een boekingscode is nog niet voldoende.

Goeie prijs! Was in augustus even te boeken voor EUR 649 via KLM, maar vanaf september al weer snel duurder. Ik keek toen voor begin mei.
Afbeelding
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Zo bijzonder is die prijs voor april/mei toch niet? Via Skyscanner kun je al voor beneden de 500 euro naar LA.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
kangie
Amerikakenner

Bericht door kangie »

Ik heb ook een eticketnummer gekregen. Ik ben :lol: met deze prijs voor een rechtstreekse vlucht.
Ik heb net even gekeken wat "mijn "vlucht via skyscraper kost : ook 1075 euro! Dus ook een verschil van 400 euro
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer