Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

auto huren via usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
joop
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

auto huren via usareisen.de

Bericht door joop »

Hoi
Ik wil een auto huren via USAREISE.DE. Bij de verzekering kun je een pakket er bij kopen. ( super inclusief-plus )
Ik heb de voorwaarden gelezen maar mijn Duits is net niet goed genoeg om de voorwaarden duidelijk te begrijpen.
Heeft iemand van het forum daar ervaringen mee? Want dit reisbureau is voor mij tot nu toe de goedkoopste.
Wij vertrekken 14 juni tot 6 juli. ik zal ons schema binnenkort op op de site plaatsen.
Wij zijn altijd in voor goede adviezen. Dit is voor ons de derde keer Amerika.
Al 2x een perfecte vakantie gehad. Wat een mooi land. ik hoop dat deze reis ook weer leuke ervaringen met zich meebrengt
Graag reactie
gr .Joop :thumbup:
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Re: auto huren via usareisen.de

Bericht door dafkapin »

wij hebben ook geboekt via usareisen.de, en vertrekken de dag dat jullie terugkomen
wij hebben het grootste pakket genomen voor een mid size SUV, en kwamen opmerkelijk goedkoper uit ben hen dan bij de rest

het is de eerste keer dat we via hen boeken
joop
Amerika-ontdekker

Bericht door joop »

Wij willen een full-size met het ( super inklusiv- plus ) pakket .
Maar ik weet niet of dit pakket voldoende is. Want zoals ik al zei, ik kan het niet begrijpelijk vertalen. ( voorwaarden )
In ieder geval bedankt voor de reactie
gr Joop
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Op dit forum hebben zeer veel mensen (goede) ervaring met usareisen, blijkt keer op keer een betrouwbare en voordelige partner te zijn (nee ik heb geen aandelen van ze...). Met de zoekoptie kun je op dit forum veel info en ervaringen vinden, ook over de verschillende pakketen die ze aanbieden.

Met het super-inclusive pakket kun je er vanuit gaan dat je alle noodzakelijk verzekeringen inbegrepen hebt. Indien je Duits niet zo goed is (of google-translate vreemde vertalingen oplevert) kun je beter kijken op www.drive-usa.de, dit is de Engelstalige variant van usareisen (zelfde bedrijf), en is daardoor iets beter begrijpbaar (met dezelfde pakketen/prijzen)
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Wij hebben dit jaar niet gekozen voor het duurste pakket, maar die eronder. Reisverzekering hebben we al, ik rij toch nooit, dus dan moeten we alleen een tank benzine betalen en dat is dan goedkoper. Maar als je in Californie huurt zitten er ook al meer bestuurders bij dus dan is het helemaal flauwekul om het duurste pakket te nemen.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Bij ons was beide keren het prijsverschil tussen de beste 2 paketten minder dan een volle tank, dus uiteraard de beste genomen, ondanks dat we er verder niets van nodig hadden. Ligt dus echt aan je situatie, en zeker ook aan de verhuurder die je kiest.
Terug in Texas!
joop
Amerika-ontdekker

Bericht door joop »

Hoi.
Bedankt voor de reacties. Ik ga het nu proberen met de Engelse versie
die KW 1984 gaf. Ik kom er op terug.
Bedankt
gr Joop
shutterbug
Amerika-ontdekker

Bericht door shutterbug »

Wij hebben de vorige keer via usareisen schade gehad aan de huurauto en daar werd niet eens naar gekeken bij inleveren na een blik op de papieren. We hadden toen een midsize suv met super all inclusive pakket.
Dit jaar ook weer, en omdat wij met 2 chauffeurs zijn en buiten californie ook weer voor het super all in pakket gegaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer