Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegen met kinderen en overstaptijd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Iselca
Amerika-ontdekker

Re: vliegen met kinderen en overstaptijd

Bericht door Iselca »

2 of 3 uur van te voren is best vroeg, dan moeten we er om 3/4 uur zijn ( is wel binnenlandse vlucht) en dan dus vanaf je hotel nog erheen, 2/3 uur weg ofzo?
moet je om 2 uur opstaan onderhand. Of zo dichtbij vliegveld zitten dat je meer tijd hebt maar veel zal het niet schelen.
dan heeft het bijna geen zin om te overnachten dus maar een nacht op vliegveld is ook niet de bedoeling.
Erg jammer want het was verder een perfecte vlucht die ik wilde boeken......
Niet leuk om op die manier een vakantie te eindigen, dus toch maar wachten op andere vlucht of verder zoeken.
Iselca
Amerika-ontdekker

Bericht door Iselca »

heb nog even tijd om te zoeken want ik moet eerst de paspoorten van kids nog regelen, had ik even niet aan gedacht dat die bij boeken al nodig waren
:idea:
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Ik zou er nu vooral op letten om de intercontinentale vlucht (dus Europa - US, of omgekeerd) als eerste te hebben, omdat er daarvan maar één (of enkele) per dag zijn. Als je die vluchten mist, is het balen (en dus stressen om die vlucht te halen).

Zowel binnen Europa als binnen de States zijn er dagelijks voldoende vluchten tussen de grote steden. Als je intercontinentale vlucht vertraging heeft, neem je gewoon de volgende continentale vlucht.
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

Wij reizen in mei met 2 kinderen van 2 en 14 maanden naar phoenix. Nu hadden we een overstap in Atlanta van 2uur20 maar ik heb een mailtje gekregen dat onze vlucht vertraagd is en ik nog maar een overstaptijd heb van 1uur20. Is dit te doen met 2 kids? We wilde de buggys bij de gate inchecken maar vraag me nu af of het misschien teveel tid kost om ze weer terug te krijgen..... Ben een beetje ongerust nu!!!!

Ook las ik dat sommige niet van te voren online in konden checken met een baby op schoot. We vliegen met via klm met delta. Is dit waar? en zo ja hoeveel uur raden jullie dan aan om van tevoren in te checken op de luchthaven?

Weer een heleboel vragen maar die korte overstaptijd maakt me helemaal van slag!!! :?

Gr Laura
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Bellen met de KLM en zeggen dat je niet tevreden bent met de vluchtaanpassing. Je kan vragen om een latere vlucht naar Phoenix. Vaak doen ze dit wel. Zeker als je uitlegt dat de overstaptijd met 2 kinderen erg kort is.

Mijn ervaring met buggy's is dat ze snel in de aviobrug beschikbaar zijn.

Online inchecken met een baby is niet mogelijk. Dat moet altijd op de luchthaven plaatsvinden. Mijn advies is om voor de kleinste ook een stoel te nemen. Je hebt zoveel meer comfort op de lange vlucht.

Succes
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

bedankt voor je reactie ik ga zeker even bellen!

Bedoel je dat we ons allemaal niet online in kunnen checken of alleen de baby niet?
Ik ben een beetje bang dat als ik pas daar incheck we dalijk niet meer bij elkaar kunnen zitten

Gr Laura
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Je haalt nu 2 dingen doorelkaar. Je kan bij de KLM 90 dagen voor vertrek je stoel reserveren, ook met een baby, zodat je bijelkaar zit. Bij Delta kan dit telefonisch na het boeken van de vlucht. Inchecken gebeurt 24 uur van te voren en is niets anders dat je bevestigd dat je meegaat en dat je een boarding pass krijgt.

Succes.
renellen2
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door renellen2 »

Even een opmerking over het tussenstop op de heenweg.......wij hadden vorig jaar 4 uur tussenstop op Heathrow...we waren binnen 20 min bij terminal 5 en dan nog 3.5 uur wachten was een hele uitdaging voor ons zelf maar zeker voor onze zoon die toen bijna 4 jaar was.
Min 2 uur op een tussenstop in Amerika is minimaal en die zou ik wel ruimer nemen.

Een draagbare dvd speler is trouwens erg handig op een 11 uur durende vlucht.

De buggy bij de gate afgeven = bij landing meteen weer beschikbaar. Dus daar hoeft de vertraging niet in te zitten.

Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer