Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

entertaiment aan boord van vliegtuig

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: entertaiment aan boord van vliegtuig

Bericht door Doockles »

Ik heb nochtans net de omgekeerde ervaring. De vlucht naar de USA (2x Continental, 1x British Airways) en van USA naar Europa (2x Continental, 1x American Airlines) elke keer een eigen schermpje. In de USA zelf meestal een tv in het midden. Bij Continental de tweede keer wel eigen schermpjes bij binnenlandse vlucht dacht ik, maar dan betalend om iets te bekijken.
kimpe
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door kimpe »

als ik op zoek via seatguru kom ik meestal uit naar amerika of terug geen eigen scherm en in amerika wel,...
zo zie je maar dat iedereen eigen ervaringen heeft,en niet alles klopt op seatguru
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik weet nog wel dat je bij KLM de oortjes gratis krijgt, bij veel andere maatschappijen moet je 5 dollar/euro ervoor betalen. Ik zal eens kijken wat we nog hebben liggen voor onze vlucht met Icelandair, hoewel ze vaak verschillende systemen hebben.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@kimpe, hoe kom je tot de uitspraak dat in de VS de vliegtuigen wel vaak een eigen scherm hebben, maar erheen en terug niet?
kimpe
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door kimpe »

@hockey
dit zie ik via seatguru
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

Wij vliegen heen met delta via klm met een boeing 767 en volgens seatguru heeft het ene type wel een eigen schermpje en de ander niet, maar er staat wel bij dat de entertainment in de maak is maar hoelang dat gaat duren staat er niet.
Hoop dat het voor Mei klaar is!!!
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

@ lovely_laura

Wij hebben net hetzelfde voor. Vliegen in februari naar New York met KLM en vliegen terug met Delta. Op Seatguru en de site van Delta staat er inderdaad dat ze hun Boeings 767 aan het omvormen zijn zodat iedereen ook in economy een persoonlijk schermpje heeft. Wij vragen ons ook af of we er nu al dan niet 1 zouden hebben? Nu maakt het voor ons in het terugkeren minder uit omdat het toch een nachtvlucht is maar toch :wink:
Dus als er mensen zijn die onlangs met Delta op New York (of ergens anders) hebben gevlogen met een Boeing 767 laat eens weten of jullie al dan niet een eigen schermpje hadden...

Groetjes Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik weet nog wel dat je bij KLM de oortjes gratis krijgt, bij veel andere maatschappijen moet je 5 dollar/euro ervoor betalen. Ik zal eens kijken wat we nog hebben liggen voor onze vlucht met Icelandair, hoewel ze vaak verschillende systemen hebben.
Ik heb volgens mij nog nooit voor oortjes betaald. Alleen bij ArkeFly betaal je volgens mij oortjes en mediaset in 1, maar zelfs daar twijfel ik of die dingen niet al in het opbergvakje van de stoel voor me lagen
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Vorig jaar bij USairways moesten wij ervoor betalen, niet gedaan trouwens!
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij zijn vorig jaar oktober terug gevlogen vanaf Detroit met een boeing 767 van Delta en hadden geen eigen schermpjes. Op de binnenlandse vlucht van Denver naar Detroit vlogen we met een 757 en hadden we wel eigen schermpjes, ook bij Delta.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

kimpe schreef:het valt me toch op dat naar usa en terug weinig vliegtuigen eigen schermpjes hebben,
in de usa zelf vliegen blijkbaar wel
Vreemd dat je die ervaring hebt, ik heb in 14 Amerikareizen met diverse maatschappijen één keer modern IFE gehad op een binnenlandse vlucht in de VS, verder nog nooit.
Intercontinentaal is het de Boeing 767 van Delta die nog steeds niet aangepast is (daar zijn ze inmiddels al jaren mee bezig) en US airways, alle anderen hebben inmiddels eigen schermpjes, van de simpele systemen van oa. United en AA tot aan de moderne systemen van oa. KLM, Jet airways en de ex.NWA Delta toestellen.
john&ann
Amerika-ontdekker

Bericht door john&ann »

Kun je je laptop opladen dan in een vliegtuig? Nooit zo op gelet?
2012: Honeymoon New-York -----> Miami by Car.

http://www.bonke.me
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Met AA hadden we geen eprsoonlijk schermpje, wel tvschermen in de gangen waar een film op werd gespeeld (eerder iets voor de kinderen)
Bij BA wel persoonlijke schermpjes met veel keuze aan nieuwe films.
kimpe
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door kimpe »

@harry
die ervaring heb ik niet,
het is volgens seatguru als ik de vliegtuigen
bekijk, zie ik dat de meeste vluchten een eigen scherm hebben
Martinos
Amerika-ontdekker

Bericht door Martinos »

Ik ga met een 747 van Air France, ik geloof dat er 4 eigen schermpjes hebben en 3 shares TV. iPad volladen dan maar.
annick&erwin
Amerikafan

Bericht door annick&erwin »

Weet iemand of je bij KLM een gratis koptelefoon krijgt of moet je daar voor betalen? En als je er voor moet betalen hoe een aansluiting hebben ze want we hebben er ooit op een andere vlucht al gekocht.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Je krijgt gratis een setje wat je in je oren kan doen, en je wordt geacht dit in te leveren na afloop. Heel erg comfortabel vind ik die dingen niet, maar goed het is gratis.
TineL
Amerikafan

Bericht door TineL »

Als je een persoonlijk schermpje hebt, en je kan kiezen uit zenders/series/films, is dat dan allemaal betalend?
Of zijn er gratis dingen bij?
Ik had uit de Delta-site begrepen dat alles betalend was.
Dan ben je beter af met een gedeeld scherm, dat wel gratis films speelt, denk ik dan?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Bij KLM is het gratis. Als je vliegt met Delta van NL naar de VS is het ook gratis. Tenzij ze dat inmiddels veranderd hebben.
leonardo
Amerika-ontdekker

Bericht door leonardo »

Dus als er mensen zijn die onlangs met Delta op New York (of ergens anders) hebben gevlogen met een Boeing 767 laat eens weten of jullie al dan niet een eigen schermpje hadden...

Ook wij gaan met de kerst naar New York....heen met de KLM 777-200 en terug met Delta 767-300. Heb contact gehad met KLM en de aardige dame zei dat we gewoon eigen schermpjes hebben.....maar nu ga ik ook twijfelen.
Had graag een vlucht later genomen (niet goed gekeken toen we de reis boekte) want dan hadden we gewoon met KLM terug gevlogen.

We gaan het merken....anders hebben we gewoon pech :(
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer