Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Air France Airbus a380-800

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Nonnie
Amerika-ontdekker

Air France Airbus a380-800

Bericht door Nonnie »

Even een (misschien heel dom) vraagje over de Airbus a380-800 :oops: .
In april vliegen wij (zolang er niks gewijzigd wordt) van Washington DC terug naar Schiphol tot aan Parijs in dit vliegtuig. Ik heb nu stoelen op rij 91 (upper deck, voyageur/economy) gereserveerd, aangezien deze volgens seatguru extra beenruimte hebben. Maar hoe zit het dan met het entertainment systeem? Missen we deze dan, omdat de stoelen van de rij voor ons een stuk verder weg zijn??
Ik kan hier helaas niets over terugvinden op internet, maar er is vast iemand op dit forum die hier wel een antwoord op weet :D
Hockey
Amerika-expert

Re: Air France Airbus a380-800

Bericht door Hockey »

Op Seatguru staat dat je een personal tv hebt. Dus je hebt gewoon een entertainment system.
Deze is meestal een zelfde soort iets als het tafeltje wat je daar hebt.

Maarruh, hoe kon je dit missen, terwijl je wel zag dat je extra legroom had? :wink:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het entertainment systeem zit aan een soort arm welke onder je stoel verborgen zit, je kunt het scherm dan ook in alle richtingen bewegen en het zit dus niet in de stoel voor je.
Zo zit het in alle stoelen die geen stoelen voor zich hebben.
Nonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door Nonnie »

Ik vroeg me dus af waar dat systeem verstopt zat als het niet in de stoel vóór je zit.
Thanx harry! Ik hoef dus niet te kiezen tussen óf meer beenruimte en 8 uur zonder entertainment systeem óf wel een entertainment systeem en wat minder beenruimte :thumbup:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Nee hoor, je hoeft niet te kiezen. :D

Het lijkt me heerlijk om met een A-380 te mogen vliegen. :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties