Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huren van een u-haul goedkoper als huurauto
- yvonne van den berg
- Amerika-ontdekker
Huren van een u-haul goedkoper als huurauto
Misschien voor iemand deze tip, we waren er al achter dat een auto huren een kostbare aangelegenheid kan zijn.....
Wij vliegen altijd op Phoenix omdat daar de grote bench van onze hond in alle vliegtuigen past. De kleinere vliegtuigen die op Tucson vliegen hebben dat niet. Dus moeten we altijd een auto huren ( of iemand komt ons ophalen) om van Phoenix naar Tucson te gaan. Omdat het een richting is en de auto in Tucson word achtergelaten moest ik daar een toeslag betalen van 300 $ Buiten de huur natuurlijk.
Omdat we bang waren dat 4 koffers en een bench nooit in de huurauto zou kunnen zijn we gaan informeren naar een kleine truck van U-haul. We konden er met 3 personen in zitten en wat denk je ? Voor 109 $ hadden we 2 dagen de truck en geen verdere kosten omdat we die in Phoenix achter zouden laten..... Dit is zelfs goedkoper als een taxi !
Oke het is geen luxe auto maar we hoefde er ook geen 3 weken in te zitten.
Je bespaart er toch veel geld mee, en misschien zit je even niet zo comfortabel maar dat moet je voor lief nemen als je daar honderden dollars mee kunt besparen.....
Wij vliegen altijd op Phoenix omdat daar de grote bench van onze hond in alle vliegtuigen past. De kleinere vliegtuigen die op Tucson vliegen hebben dat niet. Dus moeten we altijd een auto huren ( of iemand komt ons ophalen) om van Phoenix naar Tucson te gaan. Omdat het een richting is en de auto in Tucson word achtergelaten moest ik daar een toeslag betalen van 300 $ Buiten de huur natuurlijk.
Omdat we bang waren dat 4 koffers en een bench nooit in de huurauto zou kunnen zijn we gaan informeren naar een kleine truck van U-haul. We konden er met 3 personen in zitten en wat denk je ? Voor 109 $ hadden we 2 dagen de truck en geen verdere kosten omdat we die in Phoenix achter zouden laten..... Dit is zelfs goedkoper als een taxi !
Oke het is geen luxe auto maar we hoefde er ook geen 3 weken in te zitten.
Je bespaart er toch veel geld mee, en misschien zit je even niet zo comfortabel maar dat moet je voor lief nemen als je daar honderden dollars mee kunt besparen.....
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Huren van een u-haul goedkoper als huurauto
Goeie tip. Was dat inclusief volledige verzekering? U-haul heeft voornamelijk met Amerikanen te maken, die meestal al dekking via hun eigen autoverzekering hebben. Verder moet je ook kijken of je alleen binnen een beperkte straal mag rijden. Ik herinner me dat ze een speciaal 'local only' tarief hadden.
Houd er wel rekening mee dat het onderhoud aan deze trucks veel te wensen overlaat.
Het is niet zo leuk om ergens in de wildernis te staan met tripple temp en je auto stopt.
Gezien ons bedrijf wij hebben regelmatig(dag bijdag)te maken met U-Haul.
Het is een goede tip vooral als het om korte local afstanden gaat maar remember alles is waard de hoeveelheid die je ervoor betaald.
Het is niet zo leuk om ergens in de wildernis te staan met tripple temp en je auto stopt.
Gezien ons bedrijf wij hebben regelmatig(dag bijdag)te maken met U-Haul.
Het is een goede tip vooral als het om korte local afstanden gaat maar remember alles is waard de hoeveelheid die je ervoor betaald.
Laatst gewijzigd door dirkwood op 16 nov 2011, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
- yvonne van den berg
- Amerika-ontdekker
Dit was incl belasting en verzekering. We zijn van Phoenix naar Tucson gereden. De huurprijs was 19 $ per dag Dus 38$ voor 2 dagen, de rest was tax (8%) en verzekering. Voor ons een ideale oplossing omdat we ook met een grote bench reizen.
Ik ben het met je eens dat je goed moet opletten waar ze je mee de weg opsturen. Maar omdat dit een 2 .5 uur durende rit was waar ik anders 435 $ voor had moeten betalen was dit een goede oplossing.
Ik ben het met je eens dat je goed moet opletten waar ze je mee de weg opsturen. Maar omdat dit een 2 .5 uur durende rit was waar ik anders 435 $ voor had moeten betalen was dit een goede oplossing.
een ander goeie tip is om dat bedrag nog lager te maken om eens goed tussen de stoelen,banken te voelen voor geld..
Je hebt er geen idee van wat je vaak vind...een biljetje
van $ 100 heb ik meer dan eens gevonden...
Nu we het toch daar over hebben maar
check did uit wanneer je een truck huurt .....Haha 
http://abcnews.go.com/US/man-reported-f ... d=14958206
Nou ik wil dit dit ook eens gebeurt op onze facility welke wij runnen

Je hebt er geen idee van wat je vaak vind...een biljetje

Nu we het toch daar over hebben maar

http://abcnews.go.com/US/man-reported-f ... d=14958206
Nou ik wil dit dit ook eens gebeurt op onze facility welke wij runnen

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welke verzekering(en) zaten daar allemaal bij, en met welke limieten? Misschien wel fijn voor mensen om te weten; dat blijft immers altijd de grote onzekerheid als je rechtstreeks bij een Amerikaanse verhuurder huurt.
Ik heb overigens ook al vaker gehoord dat bedrijven als U-Haul (en andere vrachtwagenverhuurders) niet verhuren aan mensen zonder Amerikaans rijbewijs - ook iets om rekening mee te houden.
Ik heb overigens ook al vaker gehoord dat bedrijven als U-Haul (en andere vrachtwagenverhuurders) niet verhuren aan mensen zonder Amerikaans rijbewijs - ook iets om rekening mee te houden.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet helemaal correct dit bericht.
De $19 per dag is normaal gesproken zonder mijlen. Je betaalt extra per mijl
Misschien dit keer niet omdat ze in Tucson auto's te kort hadden en blij waren dat jij er eentje daar naartoe nam.
Misschien kun je het contract inscannen zodat het bekeken kan worden.
De $19 per dag is normaal gesproken zonder mijlen. Je betaalt extra per mijl
Misschien dit keer niet omdat ze in Tucson auto's te kort hadden en blij waren dat jij er eentje daar naartoe nam.
Misschien kun je het contract inscannen zodat het bekeken kan worden.
Dit is ook niet correct...U haul wel degelijk huurt aan buitenlanders met een buitenlands rijbewijs.Dento schreef: Ik heb overigens ook al vaker gehoord dat bedrijven als U-Haul (en andere vrachtwagenverhuurders) niet verhuren aan mensen zonder Amerikaans rijbewijs - ook iets om rekening mee te houden.
http://www.selfstoragetalk.com/legal-in ... s-ids.html
Als je een rijbewijs hebt wat geldig is en erkent is in USA dan moet een ieder je een auto verhuren (niet een vracht wagen want die heeft een ander rijbewijs nodig) en een truck van U Haul is niks anders dan een gewone auto (except een paar hele grote )Mochten zij dat weigeren dan kan een klacht ingediend worden bij U haul dat hun franchise is subject tot discriminatie en de verhuurder kan verliezen U hauls trucks to lease.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zijn we weer wat wijzer geworden! 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Betekend niet dat wat jij zegt nooit zal gebeuren,want een hoop operators weten vaak niet de regels en verhuren bij de regels die ze zelf verzinnen 
Dus jij hebt ook gelijk.
De regel in Amerika is makkelijk als je niet echt wil verhuren aan iemand omdat zijn neus je niet aan staat ....verhoog je gewoon de huur X 10

Dus jij hebt ook gelijk.
De regel in Amerika is makkelijk als je niet echt wil verhuren aan iemand omdat zijn neus je niet aan staat ....verhoog je gewoon de huur X 10
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
$300 one way charges binnen dezelfde staat? Da's fors! Meestal rekenen ze toch geen one way charges binnen dezelfde staat? Veel huurders rekenen zelfs geen toeslag als het tussen nabijliggende staten zijn. Welke verhuurder had je hier?yvonne van den berg schreef:Omdat het een richting is en de auto in Tucson word achtergelaten moest ik daar een toeslag betalen van 300 $ Buiten de huur natuurlijk.
Hier heb je een deal van Hertz, misschien iets voor jullie? Volgens deze deal zou je als je in twee dagen van Phoenix naar Tuscon rijdt niet meer dan $10 extra kosten kwijt zijn. Het lijkt me zelfs dat wanneer je via Hertz.nl boekt dat je helemaal geen kosten in rekening zou worden gebracht, en zeker weet dat je de juiste verzekeringen krijgt voor Europese huurders.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2910 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 6 Reacties