Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur; Houston - Los Angeles

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Maarten-Annique
Amerikakenner

Autohuur; Houston - Los Angeles

Bericht door Maarten-Annique »

We zijn een nieuwe reis aan het plannen voor 2012.
We hebben nu tickets op het oog. Vliegen op Houston en retour vanaf Los Angeles.
Nu weet ik dat je vaak met autohuur in de 'problemen' komt doordat je een flinke toeslag moet betalen.
Via de zoekfunctie kan ik het antwoord niet vinden dus wil ik jullie vragen of er tips zijn waar we zonder die toeslag te hoeven betalen kunnen boeken.
Het gaat om juni/juli 2012.
tdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Autohuur; Houston - Los Angeles

Bericht door tdj »

Kijk eens bij usa-reisen (www.usa-reisen.de of www.drive-use.de), zover ik me herinner hebben ze via National een one-way fee van $250 (excl. tax), ongeacht de begin/eind locatie. Ok, die $250 is niet niets, maar je weet wel vooraf waar je aan toe bent.

TdJ
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Geldt dat ook bij het terugbrengen in de staat Californië?
Er was toch iets dat je in die staat geen extra drop off kosten betaald?
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Volgens mij is dat alleen tussen Arizona, Nevada en Californie. Huur je ergens anders dan betaal je wel drop-off kosten.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Er zijn nog meer situaties waar je geen drop off kosten betaalt, bijv. tussen Colorado en Californië maar ook tussen Washington en Californië betaal je in sommige gevallen geen drop off kosten. Ook voor de oostkust geldt dat tussen een aantal staten geen drop off kosten betaald hoeft worden. Het loont om dit bij de diverse aanbieders te controleren of soms op sites van de verhuurbedrijven zelf.

Tussen Texas en andere staten worden volgens mij altijd drop off kosten gerekend.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer