Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Twee boarding passen bij inchecken?
Twee boarding passen bij inchecken?
Hallo,
Ik ga morgen naar New York, vanaf Brussel vlieg ik naar London met BA, en vanuit daar naar JFK. Nu vroeg ik me toch nog even snel het volgende af, als ik morgen incheck op Zaventem Airport, dan wordt toch mijn bagage doorgelinkt dat die automatisch naar het volgende vliegtuig gaat, en krijg ik dan ook al de boarding pass voor de tweede vlucht? Die van London naar JFK? Ik heb al eens eerder met connecting flights gevlogen, maar ik kan niet meer precies herinneren hoe dat nou ging.
Alvast bedankt.
Ik ga morgen naar New York, vanaf Brussel vlieg ik naar London met BA, en vanuit daar naar JFK. Nu vroeg ik me toch nog even snel het volgende af, als ik morgen incheck op Zaventem Airport, dan wordt toch mijn bagage doorgelinkt dat die automatisch naar het volgende vliegtuig gaat, en krijg ik dan ook al de boarding pass voor de tweede vlucht? Die van London naar JFK? Ik heb al eens eerder met connecting flights gevlogen, maar ik kan niet meer precies herinneren hoe dat nou ging.
Alvast bedankt.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Twee boarding passen bij inchecken?
je krijgt bij inchecken twee boarding-passes,
bij de overstap in London, gaat de bagage automatisch door (normaal gesproken).
Zou je een overstap in de US hebben gehad,
dan moet je zelf de bagage bij eerste landing in de US ophalen, door de douane brengen, en weer droppen.
bij de overstap in London, gaat de bagage automatisch door (normaal gesproken).
Zou je een overstap in de US hebben gehad,
dan moet je zelf de bagage bij eerste landing in de US ophalen, door de douane brengen, en weer droppen.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Twee boarding passen bij inchecken?
Het kan ook zijn dat je de tweede boarding pass krijgt bij het overstappen.
dat je je op de luchthaven bij een transferdesk moet melden en daar je tweede boarding pass krijgt
zo heb ik het meegemaakt dan.
Maar als het goed is krijg je bij het boarden van je eerste vlucht die informatie wel
dat je je op de luchthaven bij een transferdesk moet melden en daar je tweede boarding pass krijgt
zo heb ik het meegemaakt dan.
Maar als het goed is krijg je bij het boarden van je eerste vlucht die informatie wel

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 4022 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 2 Reacties