Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeing 777 & 757-200

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
ArMau
Amerika-ontdekker

Boeing 777 & 757-200

Bericht door ArMau »

Iemand ervaring met deze vliegtuigen/vluchten? Bijv. heb je een schermpje in de stoel voor je? :mrgreen:

We vliegen met United Airlines:

Amsterdam - Chicago in een:
BOEING 777

Chicago - San Diego BOEING:
757 - 200

San Diego - Washington Dulles:
BOEING 757 - 200

Washington Dulles - Amsterdam:
BOEING 757 - 200
Laatst gewijzigd door ArMau op 07 aug 2011, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Boeing 777 & 757-200

Bericht door Ruud2004 »

Misschien handig om de maatschappij te vermelden. Boeing 777 altijd. Boeing 757, op intercontinentale vluchten meestal wel, binnenlandse vluchten meestal niet.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
ArMau
Amerika-ontdekker

Bericht door ArMau »

Haha helemaal vergeten ja: United Airlines.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

In de United 777 van AMS naar ORD heb je wel eigen schermpjes, maar het meest eenvoudige systeem, keus uit een paar kanalen en niet zelf starten en stoppen. Op de binnenlandse vluchten kan het zijn dat je een uitgebreid systeem hebt als het toestellen zijn van Continental airlines, op de vlucht van IAD naar AMS heb je zeker een Continental airlines toestel en die is voorzien van een uitgebreid entertainment systeem.
rdf91
Amerika-ontdekker

Bericht door rdf91 »

op Seatguru.com kan je waarschijnlijk alle info vinden die je nodig hebt!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dan moet je toch wel weten welke maatschappij de route uitvoert, als Armau niet zou weten dat Washington- Amsterdam gevlogen wordt met een Continental toestel en je kijkt bij een United 757-200 heb je een heel ander toestel.
ArMau
Amerika-ontdekker

Bericht door ArMau »

Bedankt!! Het wordt dus nog maar even afwachten dan :mrgreen:
mreijrink
Amerika-ontdekker

Bericht door mreijrink »

Wij hebben afgelopen maand diverse vluchten met united gehad.
Van Amsterdan naar Washington, boeing 757 (vertrek 12.15 uur in de middag). Daar had je schermpjes in de stoel voor je, maar inderdaad geen keuze. Alle films starte te gelijk, en later op de vlucht nogmaals, maar dit is waarschijnlijk afhankelijk van het tijdstip van de vlucht, want op de terugweg zijn we van washington naar Frankfurt gevlogen, boeing 757 (vertrek 22.00 uur) en daar werd 's nachts het video systeem niet opnieuw gestart i.v.m. met het licht i.c.m. de slapende mensen.
Op de binnenlandse vluchten 777 of 747 (vluchten van ongeveer 5 uur) was er een centraal systeem, dus een scherm boven het gangpad. dit waren vluchten van new york naar LA, van San Francisco naar Honolulu, van Honolulu naar La en van LA naar Washington. Voor de vlucht van Washington naar New york en van Frankfurt naar Amsterdam (lufthansa) hadden we een kleiner vliegtuig zonder video, maar deze vluchten duren ongeveer een uur, dus voor je het weet sta je weer aan de grond.

Overigens krijg je bij United op de binnenlandse vlucht alleen drinken. Eten moet je kopen.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Overigens krijg je bij United op de binnenlandse vlucht alleen drinken. Eten moet je kopen.
Dat is bij alle airlines zo, niet alleen bij UA en als je een korte vlucht hebt krijg je helemaal niets.
Je mag trouwens wel je eigen eten meenemen aan boord.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Oh? Ik kreeg op de vlucht van Miami naar Washington champagne? :D

Vlucht was overbooked en aangezien ik extreem vroeg was ivm de verkeerde tijd doorgeven van het inleveren van mn huurauto had ik ook maar vroeg ingechecked. Daar vroeg de grondstewardes me of ik evt bereid was een andere vlucht te nemen. Geen probleem, als ik mn vlucht van Washington naar Amsterdam maar haal! Ok, ergens naar een privéjet hangar gebracht en in een learjet gestapt met een aantal zakenlui uit washington. Heerlijk stuk riblap gegeten met champagne. Leuk gesprek met een of andere vreemde vent gehad die zonder dat ik ook maar iets gezegd had al doorhad dat ik uit Nederland kwam trouwens.

Op de heenvlucht van NY naar Miami kreeg ik trouwens ook een 'gratis' broodje

Maar over de vliegtuigen. Als je bij United geluk hebt krijg je een goed systeem, maar het kan ook zijn dat je idd 9 tv kanalen krijgt die tegelijk starten en dan nog een aantal muziek kanalen en een 'meeluisteren met de trafficradio' kanaal. (ik weet niet of die er nu eigenlijk nog opzit). En die herstarten dan als de film is afgelopen. En vaak heb je dan bv van kanaal 20 tot 40 hetzelfde, maar dan in een andere taal.

Continental persoonlijk niets dan goeds. Eigen scherm, voldoende aanbod met films en series om je een hele tijd bezig te houden (vaak wil je boven de oceaan waar toch niets te zien is ook eventje je ogen dichtdoen) en ik heb me naar NY een aantal uur bezig gehouden met een pot poker met andere stoelen in mijn vliegtuig.

Wat MIJ wel opvalt is dat je op de binnenlandse vluchten vaak wat meer op elkaar gepakt zit en dat er minder baggageruimte is (ik had zelfs mn handbaggage half onder mn stoel liggen, omdat het gewoon nergens anders paste). Die Amerikanen zijn er zo gauw dat ding geland is trouwens ook enorm snel met hun blackberries bij om te texten dat ze geland zijn, op de taxi-baan van Newark heb ik zeker al 40 man in mijn buurt zien bellen en texten!!

Maar al met al moet je je vluchten gewoon zelf zo comfortabel mogelijk maken. Neem iets mee als een (puzzel)boek of een handspel waar je zeker van bent dat je je er een aantal uur mee kunt vermaken mocht je bv net als mij de pech hebben dat het electrisch systeem boven schotland uitviel en pas 30 min voor de landing het weer deed....als je niet kunt slapen duurt vliegen nl enorm lang als je bijna alleen maar water uit t raam ziet
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer