Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USAReisen
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: Las Vegas
Meegekregen: Ford Escape
Wanneer: 02 Juni 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, wel aangeboden gekregen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen en zelf gekozen (zie persoonlijke ervaring)
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, Leuke auto met een V6 motor die het erg goed deed in de bergen.
Wat betreft alamo in Las Vegas: Het was de eerste keer dat er echt werd aangedrongen op een upgrade, vooral op een 4x4, want we zouden niet Yellowstone inmogen, de politie zou ons van de weg afplukken enz ... na dit alles zei ik dat dat mijn verantwoordelijk is en niet de zijne, begon hij dan toch, een beetje geirriteerd de papieren klaar te maken. In de garage aangekomen stond er een schandalige subaru die we moesten mee nemen. Toen ik de deur opentrok kwam de stank me tegemoet. Ik zei dat ik deze auto niet wilde en ik mocht wachten op een andere. Wat verder stond er een Jeep Compass die ik mocht nemen. Ik overlegde even met mijn vriendin en net toen ik wou toehappen kwam er een Ford Escape aanrijden. Of deze mag je ook nemen zei de man. De keuze was snel gemaakt !!. Prima autootje dus waar we 1 maand in hebben rond getuft, al was de koffer wat aan de kleine kant als we boodschappen hadden gedaan maar het lukte steeds net.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
De koffer is aan de kleine kant en maar net genoeg voor ons koffers naast mekaar te krijgen.