Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alamo @ MCO Orlando
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Alamo @ MCO Orlando
Veel gezocht in de diverse topics, maar nog niet helemaal gevonden wat ik zoek.
Ik lees op internet de wildste verhalen over Alamo op het vliegveld van Orlando (MCO). Extreem lange rijen, slechte service, weinig keus qua auto's, verkeerde categorien auto's etc. etc. Veel van deze berichten zijn echter al jaren oud en ik ben benieuwd of er recente ervaringen zijn onder de AllesAmerika gangers.
Ik lees op internet de wildste verhalen over Alamo op het vliegveld van Orlando (MCO). Extreem lange rijen, slechte service, weinig keus qua auto's, verkeerde categorien auto's etc. etc. Veel van deze berichten zijn echter al jaren oud en ik ben benieuwd of er recente ervaringen zijn onder de AllesAmerika gangers.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Alamo @ MCO Orlando
Wij voorjaar 2010 onze auto daar opgehaald en zonder problemen. Wel lang wachten maar daar doe je soms niets aan. Keuze qua auto's wat beperkt voor ons maar dat had ik met en cabrio ook niet anders verwacht. We hadden een gloednieuwe Mustang en dus niets te klagen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Dta gebeurt met name als je met Martinair vliegt (dat zijn allemaal NL-ers en Martinair heeft samenwerking daarmee), dus dan gewoon SNEL het vliegtuig uit. En uiteraard kan je pech hebben als er net twee grote toeristenvliegtuigen vlak voor jou zijn uitgeladen. In zijn algemeenheid zou ik er niet al te bang voor zijn. Maar bij Alamo is het over het algemeen wel iets drukker dan bij de anderen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij vlogen BA en Engelsen gaan ook graag naar Alamo
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
! Ja, dat is waar natuurlijk . Het is zowiezo altijd wat drukker bij Alamo, ze zijn normaal gesproken ook vaak het goedkoopst, dat helpt ook ! Maar die extreme lange rijen op MCO, dat waren de vakantieperiodes met volle Martinair vliegtuigen . Alternatief lekker op Tampa vliegen, heerlijk rustig, auto's tegenover de terminal . En dan nog uurtje naar Orlando rijden.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Dan geen Alamo nemen, maar Dollar en een Express card (gratis) bestellen, kan je zo door lopen naar de parkeer garage om je auto op te pikken .
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Net wat Mattrob zegt, het ligt er maar net aan wat er aan grote toeristenvluchten binnen komt.
Onsze ervaring is i.h.a. goed. Meestal ruim binnen een half uur op pad met een goede auto.
En is die niet goed (komt voor ), dan ruil je hem zsm weer om, zonder problemen. En vaak nog met een prettige upgrade er gratis bij.
De aggressieve verkoppers hebben ze volgens mij inmiddels anders geinstrueerd, want dat valt de laatste tijd heel erg mee. Eenvoudig weigeren wat ze je willen aanpraten is meestal voldoende.
Het enig wat nog wel eens oponthoud wil geven is de totaal onvoorbereide, vaak nauwelijks Engels sprekende, toerist die 5 x uitgelegd moet worden hoe en wat te doen . Die houden de boel echt op.
En Alamo is natuurlijk meestal de goedkoopste, dus automatisch ook de drukste.
Een optie is om even van Terminal te wisselen. Kijk even aan de "andere kant" of het daar minder druk is.
Maar, zoals gezegd i.h.a. valt het mee, de horrorstorys zijn vaak wat gedateerd.
Onsze ervaring is i.h.a. goed. Meestal ruim binnen een half uur op pad met een goede auto.
En is die niet goed (komt voor ), dan ruil je hem zsm weer om, zonder problemen. En vaak nog met een prettige upgrade er gratis bij.
De aggressieve verkoppers hebben ze volgens mij inmiddels anders geinstrueerd, want dat valt de laatste tijd heel erg mee. Eenvoudig weigeren wat ze je willen aanpraten is meestal voldoende.
Het enig wat nog wel eens oponthoud wil geven is de totaal onvoorbereide, vaak nauwelijks Engels sprekende, toerist die 5 x uitgelegd moet worden hoe en wat te doen . Die houden de boel echt op.
En Alamo is natuurlijk meestal de goedkoopste, dus automatisch ook de drukste.
Een optie is om even van Terminal te wisselen. Kijk even aan de "andere kant" of het daar minder druk is.
Maar, zoals gezegd i.h.a. valt het mee, de horrorstorys zijn vaak wat gedateerd.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Een beetje verlate reactie, maar mischien heeft iemand er nog iets aan in de toekomst.
Er stonden nauwelijks mensen voor ons en we waren snel aan de beurt. De jongeman van Alamo was wel heel erg opdringerig; we hadden een midsize geboekt en hij bleef maar zeggen hoe klein die wel niet is en dat we dan zeker een Toyota Corolla zouden krijgen (= geen midsize auto). Gelukkig wist ik al dat we zelf een auto konden uitzoeken. Eenmaal aangekomen op het parkeerdek stonden er nog maar een paar auto's in het midsize vak. Allemaal Chevy HHR en een gele VW Beetle . We hebben dus de Chevy HHR genomen.
Al met al dus geen horror-verhaal zoals er soms de ronde doet over Alamo @ Orlando MCO. Alleen het extreme opdringerige vonden we vervelend en het bijna lege parkeerdek.
Er stonden nauwelijks mensen voor ons en we waren snel aan de beurt. De jongeman van Alamo was wel heel erg opdringerig; we hadden een midsize geboekt en hij bleef maar zeggen hoe klein die wel niet is en dat we dan zeker een Toyota Corolla zouden krijgen (= geen midsize auto). Gelukkig wist ik al dat we zelf een auto konden uitzoeken. Eenmaal aangekomen op het parkeerdek stonden er nog maar een paar auto's in het midsize vak. Allemaal Chevy HHR en een gele VW Beetle . We hebben dus de Chevy HHR genomen.
Al met al dus geen horror-verhaal zoals er soms de ronde doet over Alamo @ Orlando MCO. Alleen het extreme opdringerige vonden we vervelend en het bijna lege parkeerdek.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1322 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 2 Reacties