Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alamo Chevrolet Camaro welk huur pakket?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Ferdi
Amerika-ontdekker

Alamo Chevrolet Camaro welk huur pakket?

Bericht door Ferdi »

Hallo allemaal,

Ik ga in Juli naar Seattle en wil bij alamo de auto Huren alleen ik zou graag de Camaro willen huren. Weet iemand misschien welk pakket/categorie ik moet nemen om deze te kunnen huren, want bij Alamo in Los Angeles vorig jaar stonden de auto's op verschillende pakketten/categorieen en welk categorie je had gehuurd uit dat rijtje kon je dan kiezen.
Ik hoop dat iemand meer hiervan weet.
Zelf zat ik al te denken om Alamo in Seattle te bellen alleen ik weet niet of ze dat zo kunnen zeggen.

Groet

Ferdi
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Alamo Chevrolet Camaro welk huur pakket?

Bericht door Harry »

Als je persé een Camaro wilt huren kun je dat het beste via Avis doen, dan weet je zeker dat je ook een Camaro meekrijgt en niet iets anders, hier http://www.avis.com/car-rental/html/lan ... ental.html kun je er meer over vinden en reserveren, denk wel aan de verzekeringen.
Ferdi
Amerika-ontdekker

Bericht door Ferdi »

dankje wel voor de snelle reactie

kan ik daar ook mee de canadese grens over?

Groet

Ferdi
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Ferdi schreef:dankje wel voor de snelle reactie

kan ik daar ook mee de canadese grens over?
Groeten is niet nodig in een forum ;)

Avis

Avis.com states that as long as there is advanced notice and permission from the Avis location, certain cars may be rented from the United States and into Canada by U.S. residents. A Canadian non-resident insurance card may be required and is available at the Avis rental location.

Read more: http://www.best-car-rental-tips.com/ren ... z1PFeEfY5W

Trouwens bij het huren van je auto rechtstreeks bij Avis.com mis je een paar verzekeringen die je wel bij Europese tussenpersonen krijgt, dus pas erop dat je bij de ophaallocatie misschien extra verzekeringen moet afsluiten. Gebruik de zoekfunctie voor de precieze gegevens.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer