Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tussenlandig Montreal
Tussenlandig Montreal
Op 15 juli vliegen wij vanaf Brussel naar Toronto met Air Canada en dan met United naar onze eindbestemming Denver.
Nu zag ik dat we vóór Toronto nog een tussenlanding hebben in Montreal.
Nu was ik benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft en enig idee heeft of we dan ook door de douane moeten en
de koffers van de ene naar de andere band moeten leggen?
Nu zag ik dat we vóór Toronto nog een tussenlanding hebben in Montreal.
Nu was ik benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft en enig idee heeft of we dan ook door de douane moeten en
de koffers van de ene naar de andere band moeten leggen?
- ronaldstark
- Amerikafan
Re: Tussenlandig Montreal
Montreal is het eerste vliegveld van landing in Canada, dus daar zul je sowieso door de doaune heen moeten en je koffers moeten identificeren (dus van de band halen). Daar ze doorgelabeld zijn voor je volgende bestemming kun je gelijk nadat je door de customs bent, ze weer op de band leggen.
Ronald
Ronald
-
- Amerika-ontdekker
Wij nemen 2 dagen eerder exact dezelfde vluchten.
De stop in Montreal is niet meer dan een tussenlanding. Ik vermoed dat we zelfs niet van het vliegtuig zullen moeten.
We vliegen sowieso verder met hetzelfde toestel.
Er zou trouwens niet genoeg tijd zijn om door de douane te gaan aangezien de tussenstop maar een uurtje duurt.
De stop in Montreal is niet meer dan een tussenlanding. Ik vermoed dat we zelfs niet van het vliegtuig zullen moeten.
We vliegen sowieso verder met hetzelfde toestel.
Er zou trouwens niet genoeg tijd zijn om door de douane te gaan aangezien de tussenstop maar een uurtje duurt.
Ik ben ooit eens met Air Canada van Londen naar Halifax gevlogen met een tussenstop op New Foundland. Tijdens die tussenstop moest iedereen eruit voor paspoortcontrole en douane.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is het niet zo dat je op sommige Canadese vliegvelden al door de Amerikaanse paspoortcontrole en customs kunt gaan?
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
@derk
Correct op Canadese luchthavens kun je al door de Amerikaanse Douane en paspoort controle. Het verdere deel van je reis naar de US wordt dan als binnenlandse vlucht beschouwt. De controle is even streng als dat die in de US zou zijn en wordt ook uitgevoerd door Amerikaanse Border Control.
Ruud
Correct op Canadese luchthavens kun je al door de Amerikaanse Douane en paspoort controle. Het verdere deel van je reis naar de US wordt dan als binnenlandse vlucht beschouwt. De controle is even streng als dat die in de US zou zijn en wordt ook uitgevoerd door Amerikaanse Border Control.
Ruud
-
- Amerika-ontdekker
Toch maar eens navragen dan.
Ik ging er vanuit dat we de border control moesten passeren in Toronto en dat we in Montreal enkel stopten om andere passagiers in en uit te laten stappen.
We hebben een stopover van 1u.35 om precies te zijn. Daarna vliegen we met hetzelfde toestel verder naar Toronto.
Ik ging er vanuit dat we de border control moesten passeren in Toronto en dat we in Montreal enkel stopten om andere passagiers in en uit te laten stappen.
We hebben een stopover van 1u.35 om precies te zijn. Daarna vliegen we met hetzelfde toestel verder naar Toronto.
- girliecathy
- Amerikakenner
Wij hebben al twee keer gehad dat we vanaf Amsterdam naar Vancouver vlogen en een tussen stop hadden in Calgary. Tijdens de stop mochten we niet uit het vliegtuig de mensen met bestemming Calgary stapten uit en wij vlogen daarna verder. Het duurde ongeveer een uur voordat het vliegtuig weer verder ging.
Maar als je het zeker wilt weten zou ik het ook na vragen.
Maar als je het zeker wilt weten zou ik het ook na vragen.
Mm vervelend.. Ik vlieg 24 juli BRU - LHR - Halifax (YHZ volgens mij...), en dan 31 juli Halifax - Montreal - Denver, ik heb express deze vlucht genomen zodat ik in Denver pas door Immigrations hoef (kan heel lang duren ivm visum), maar nu moet ik dus al op Montreal door de Immigrations?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1669 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties