Ik zou die twin seats reserveren. Hebben wij vorig jaar ook gedaan en is ons heel goed bevallen. Geen mensen naast je die er steeds langs willen, stinken, eigenlijk te dik zijn om in 1 vliegtuig stoel te passen en daardoor de helft van jouw stoel in beslag nemen. Dit hebben wij dus allemaal al een keer mee gemaakt en als het mogelijk is boeken wij dus altijd twinseats.
En op een lange vlucht heb ik dat er zeker voor over.
Het niet goed kunnen zien van de tv vinden wij dus weer geen probleem.
Wij hebben ook heen en terug de Twinseat geboekt. Geen extra beenruimte naar voren, maar op stoel bij het raam wel ruimte opzij (ook voor de benen). Prettige plekken, lekker met z'n tweeen. We kozen voor de middelste Twinseater (dus Twinseats voor en achter je), dus geen gezeur met scheve TV's
even klein vraagje. Wanneer ik inlog bij BA, vragen ze mij nog enkele gegevens, waaronder mijn pasport gegevens (nr en vervaldatum)
Dat is toch van het internationaal paspoort hé?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.