Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dollar express of per ongeluk...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Dollar express of per ongeluk...
Heb voor onze aanstaande reis tweemaal een auto geboekt bij dollar.co.uk en eenmaal bij dollar.de
Als ik deze huren wil toevoegen aan mijn Dollar express account krijg ik van customer service te horen 'you should have rented retail. prepaid rentals are not valid for Dollar Express'.
Weet iemand wat ze hiermee bedoelen?
MVG
A3
Als ik deze huren wil toevoegen aan mijn Dollar express account krijg ik van customer service te horen 'you should have rented retail. prepaid rentals are not valid for Dollar Express'.
Weet iemand wat ze hiermee bedoelen?
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Dollar express of per ongeluk...
Retail is volgens mij via de Dollar.com site. Prepaid is via een carbroker (wat dollar.de en dollar.co.uk ook zijn).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Bij prepaid is het inderdaad niet mogelijk gebruik te maken van Dollar Express. Helaas.
Ik heb dit ook geprobeerd echter kreeg ik een mail terug dat dit niet kan als je prepaid huurder bent. (dus via broker, reisbureau etcetera.)
Ik heb dit ook geprobeerd echter kreeg ik een mail terug dat dit niet kan als je prepaid huurder bent. (dus via broker, reisbureau etcetera.)
Maar je kan wel direct bij aankomst naar de express balie. Althans, vorig jaar ben ik in Orlando direct naar de garage gegaan, en geen probleem. Zelfs de kortingvoucher voor een upgrade namen ze aan (al kreeg ik die niet, want het was niet voor SUVs).
Het toevoegen aan je account heeft verder toch alleen als voordeel dat je rewards kan sparen? En dat lijkt me inderdaad bij prepaid niet van toepassing.
Het toevoegen aan je account heeft verder toch alleen als voordeel dat je rewards kan sparen? En dat lijkt me inderdaad bij prepaid niet van toepassing.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Nou okee, ik heb de Expresspass uitgeprint en zal eens kijken hoe ver ik kom over twee weken in Las Vegas...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2123 Weergaves
-
Laatste bericht door suebrons
-
- 8 Reacties