Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
checken USAreisen.de
checken USAreisen.de
Even een tip voor mensen die een auto gehuurd hebben via USAreisen.de.
Wij hebben in februari 2011 een auto via internet besproken voor juli 2011.
Omdat er sprake was van een vroegboekkorting als je vóór 31 maart boekte,
hebben we dit natuurlijk gedaan. Wij rijden van Denver naar San Francisco en hoeven
geen drop-off kosten te betalen omdat zij een verdrag met ALAMO hebben.
Dus we waren super tevreden!
Vorige week keek ik nog eens op hun site om te kijken hoeveel het nu duurder zou zijn maar tot
mijn verbazing was het zelfs bijna € 50,00 goedkoper voor dezelfde periode en auto.
Ik heb meteen een mailtje gestuurd en vrij snel kreeg ik al antwoord dat ze het kosteloos zouden omboeken.
Zojuist mijn CC-factuur gekregen en daar stond inderdaad de nieuwe prijs op.
Dit is natuurlijk een zeer goede service maar ik vind het een beetje misleidend dat het goedkoper zou zijn als je
vóór een bepaalde datum boekt.
Bij deze dus als tip voor de mensen die ook een auto geboekt hebben, check even wat het kost als je nú zou boeken.
Wij hebben in februari 2011 een auto via internet besproken voor juli 2011.
Omdat er sprake was van een vroegboekkorting als je vóór 31 maart boekte,
hebben we dit natuurlijk gedaan. Wij rijden van Denver naar San Francisco en hoeven
geen drop-off kosten te betalen omdat zij een verdrag met ALAMO hebben.
Dus we waren super tevreden!
Vorige week keek ik nog eens op hun site om te kijken hoeveel het nu duurder zou zijn maar tot
mijn verbazing was het zelfs bijna € 50,00 goedkoper voor dezelfde periode en auto.
Ik heb meteen een mailtje gestuurd en vrij snel kreeg ik al antwoord dat ze het kosteloos zouden omboeken.
Zojuist mijn CC-factuur gekregen en daar stond inderdaad de nieuwe prijs op.
Dit is natuurlijk een zeer goede service maar ik vind het een beetje misleidend dat het goedkoper zou zijn als je
vóór een bepaalde datum boekt.
Bij deze dus als tip voor de mensen die ook een auto geboekt hebben, check even wat het kost als je nú zou boeken.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: checken USAreisen.de
Hoi jootje,
Mijn duits is niet zo geweldig dus zou ik van je de tekst mogen die je gemaild hebt? Dan kan ik deze ook gebruiken
Alvast bedankt,
Lyan
Mijn duits is niet zo geweldig dus zou ik van je de tekst mogen die je gemaild hebt? Dan kan ik deze ook gebruiken

Alvast bedankt,
Lyan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het heel netjes dat ze het omgeboekt hebben.
Ik heb geen ervaring met die vroegboekkorting, volgens mij werd het normaal gesproken wel duurder na die periode. Het kan zijn dat ze nu de gunstige dollarkoers in de prijzen verwerkt hebben.
Misschien verstandig om voor mijn reis in september alvast maar eens te gaan boeken.
Lyan, ik heb wel eens gelezen dat je ook in het engels kunt mailen.
Marianne
Ik heb geen ervaring met die vroegboekkorting, volgens mij werd het normaal gesproken wel duurder na die periode. Het kan zijn dat ze nu de gunstige dollarkoers in de prijzen verwerkt hebben.
Misschien verstandig om voor mijn reis in september alvast maar eens te gaan boeken.
Lyan, ik heb wel eens gelezen dat je ook in het engels kunt mailen.
Marianne
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Contacteer:
Ja, ik kan ook wel duits, maar als iemand al een mail heeft waar positief op gereageerd is dan hoef ik niet mijn woordenboek weer uit de kast te halen want ik heb op het moment mijn verstand niet helemaal op een rijtje. (ben wat in de war door de diefstal van onze motor gisteren)
Ik zie dat er voor onze boeking ook een verschil inzit dus ik ga ook maar eens een mailtje wagen naar usareisen.
Alvast bedankt voor de tip ! Kan ons toch 56 euro uitsparen als ze het zouden omzetten.
Bart
Alvast bedankt voor de tip ! Kan ons toch 56 euro uitsparen als ze het zouden omzetten.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb dus ook maar even de prijzen van nu gecheckt en vergeleken met mijn boeking. Aangezien wij 2 periodes (2x 6 weken) achter elkaar huren zit ik dus met twee contracten.
De eerste 6 weken zou ik nu "slechts" 5 euro goedkoper uit zijn.
De tweede periode is echter nu 59 euro duurder.
Conclusie: de prijsverlaging gaat dus niet altijd op en voor die 5 euro die ik eventueel de eerste periode kan besparen ga ik niet omboeken.
Jammer, maar helaas....
Marjan
De eerste 6 weken zou ik nu "slechts" 5 euro goedkoper uit zijn.
De tweede periode is echter nu 59 euro duurder.
Conclusie: de prijsverlaging gaat dus niet altijd op en voor die 5 euro die ik eventueel de eerste periode kan besparen ga ik niet omboeken.
Jammer, maar helaas....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Spijtig Marjan dat het voor jullie niet goed uitkomt.
Ik heb zonet ook een mailtje gestuurd, en ben erg benieuwd naar hun reactie en of we ook een herboeking krijgen.
Worden er dan ook nieuwe vouchers gestuurd of wordt het verschil gewoon terug betaalt en hou je de huidige vouchers ??
Bart
Ik heb zonet ook een mailtje gestuurd, en ben erg benieuwd naar hun reactie en of we ook een herboeking krijgen.
Worden er dan ook nieuwe vouchers gestuurd of wordt het verschil gewoon terug betaalt en hou je de huidige vouchers ??
Bart
Grts, Bart
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als het goed is hou je in dit geval gewoon de vouchers, want daar verandert niets aan. Wel krijg je een nieuwe factuur en het geld wordt teruggestort. Tenminste dat was de gang van zaken bij mij vorig jaar.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik heb alles nieuw gekregen, ook nieuwe vouchers en een nieuwe factuur.
Ze hebben het totale "oude" bedrag teruggestort op mijn CC en het "nieuwe" bedrag berekend.
Ze hebben het totale "oude" bedrag teruggestort op mijn CC en het "nieuwe" bedrag berekend.
Super bedankt voor de tip Jootje. Ik heb zojuist ook een e-mail de deur uitgedaan. Ook mij scheelt het bijna 50 euro. Geld wat ik goed kan gebruiken. Ben benieuwd naar de reactie.
Oh jee, als ik nu maar geen boze mail van usareisen ga krijgen omdat ze allemaal geld moeten gaan terugstorten
Ik ben namelijk voor de rest super tevreden over deze maatschappij omdat ze altijd zo snel en adequaat handelen.

Ik ben namelijk voor de rest super tevreden over deze maatschappij omdat ze altijd zo snel en adequaat handelen.
Wij hebben ook een auto gehuurd bij usareisen.de met de vroegboekkorting en waren ook tot de conclusie gekomen dat de prijs na de vroegboekperiode vreemd genoeg goedkoper uitviel. Wij hebben daarom een paar weken terug ook een mailtje gestuurd naar usareisen.de maar ze veranderen onze prijs niet. We kunnen wel onze boeking annuleren, dan krijgen we het gehele bedrag terug en moeten daarna een geheel nieuwe boeking doen. Bij ons is het verschil ongeveer €30 dat de prijs nu goedkoper is dus ik twijfel nog of ik het de moeite waard vind om een nieuwe boeking te plaatsen.
Kan iemand mij toevallig vertellen of het bij usareisen.de gebruikelijk is dat de prijzen dit jaar nog gaan veranderen (en mogelijk nog goedkoper/duurder gaan worden)? Dit is namelijk de eerste keer dat wij via deze website een auto huren dus weet niet zo goed wat ik nog kan verwachten daarin.
Nog een tip voor mensen die een duitse mail willen sturen. Je kunt de mail ook gewoon in het Nederlands opstellen en via dat vertaalprogramma van google laten vertalen in het Duits. Hebben wij zo ook gedaan en is erg handig.
Kan iemand mij toevallig vertellen of het bij usareisen.de gebruikelijk is dat de prijzen dit jaar nog gaan veranderen (en mogelijk nog goedkoper/duurder gaan worden)? Dit is namelijk de eerste keer dat wij via deze website een auto huren dus weet niet zo goed wat ik nog kan verwachten daarin.
Nog een tip voor mensen die een duitse mail willen sturen. Je kunt de mail ook gewoon in het Nederlands opstellen en via dat vertaalprogramma van google laten vertalen in het Duits. Hebben wij zo ook gedaan en is erg handig.
Dat zou ik niet doen. Google Translate is handig om woorden en delen van zinnen te vertalen, maar van een hele brief maakt ie wel (logisch ook) af en toe echt een zooitje!Suz05 schreef: Nog een tip voor mensen die een duitse mail willen sturen. Je kunt de mail ook gewoon in het Nederlands opstellen en via dat vertaalprogramma van google laten vertalen in het Duits. Hebben wij zo ook gedaan en is erg handig.
De lezer zal uiteindelijk wel de strekking van het verhaal begrijpen, maar het is echt slecht te lezen en dit dan vol met fouten.
Ze hebben het voor ons kosteloos omgeboekt. Dus de gehele boeking geannuleerd en het geld teruggestort op de CC en daarna een compleet nieuwe boeking gemaakt.
Dit heeft usareisen voor ons gedaan, ik heb hier niets voor hoeven te doen.
Het is natuurlijk de vraag of je dat voor € 30,00 wilt doen, ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik vond € 50,00 toch een mailtje waard.
Dit heeft usareisen voor ons gedaan, ik heb hier niets voor hoeven te doen.
Het is natuurlijk de vraag of je dat voor € 30,00 wilt doen, ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik vond € 50,00 toch een mailtje waard.
Jammer dat ze van USAreisen onze boeking niet zelf omboeken naar de nieuwe prijs of de prijs aanpassen. Maar het is toch weer €30 inderdaad wat we ermee winnen, dus toch het overwegen waard om de huidige boeking te annuleren en zelf een nieuwe boeking te plaatsen
!
Het klopt inderdaad dat Google Translate niet altijd betrouwbaar is voor hele grote stukken tekst. Je moet de tekst die wordt vertaald daarna nog wel even nakijken of de zinnen goed lopen. Bij ons klopte het redelijk, we hoefde maar een paar kleine aanpassingen te doen. Dat was voor ons (toch best lastig om een Duitse mail op te stellen) minder werk dan de mail helemaal zelf in het Duits te maken.

Het klopt inderdaad dat Google Translate niet altijd betrouwbaar is voor hele grote stukken tekst. Je moet de tekst die wordt vertaald daarna nog wel even nakijken of de zinnen goed lopen. Bij ons klopte het redelijk, we hoefde maar een paar kleine aanpassingen te doen. Dat was voor ons (toch best lastig om een Duitse mail op te stellen) minder werk dan de mail helemaal zelf in het Duits te maken.
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Eerst en vooral... bedankt voor de uitstekende tip
Bij ons was het verschil een 30 euro.
Wij hebben een mailtje gestuurd, gewoon met de vermelding
dat men nu goedkoper een huurwagen kan boeken dan
als men 'vroegboekt' en gevraagd voor een oplossing.
Wij kregen een mail terug en er werd een nieuwe boeking gemaakt, de oude werd geannuleerd.
Het geld wordt teruggestort op onze CC en het nieuwe bedrag wordt dan afgehouden.
Grtjs

Bij ons was het verschil een 30 euro.
Wij hebben een mailtje gestuurd, gewoon met de vermelding
dat men nu goedkoper een huurwagen kan boeken dan
als men 'vroegboekt' en gevraagd voor een oplossing.
Wij kregen een mail terug en er werd een nieuwe boeking gemaakt, de oude werd geannuleerd.
Het geld wordt teruggestort op onze CC en het nieuwe bedrag wordt dan afgehouden.
Grtjs

2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb ook even gekeken en zie dat ik ruim € 30 duurder uit zou zijn. Mooi zo laten dus.
Roland

Roland
- Mickey99
- Amerikakenner
Ik heb het voor ons ook nagekeken en wij zouden nu ruim € 30,00 goedkoper uit zijn. We zullen ze ook een mailtje sturen want dat vind ik wel de moeite waard 
Bedankt voor de tip!

Bedankt voor de tip!

Fiesta wanneer heb je die mail gedaan?
Ik heb maandag iets gestuurd maar nog niets terug gehad. Ik moet wel zeggen dat ik het via het comment formulier gedaan heb. Ik had over hun email adres gelezen.
Bart
Ik heb maandag iets gestuurd maar nog niets terug gehad. Ik moet wel zeggen dat ik het via het comment formulier gedaan heb. Ik had over hun email adres gelezen.

Bart
Grts, Bart