Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mustang convertible

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
MaVi
Amerikafan

Mustang convertible

Bericht door MaVi »

Na een telefonische upgrade van intermediate naar fullsize en de perikelen met de niet-zo-duidelijke-voucher van de telefonische klantendienst en diverse mails en telefoontjes met al dan niet duidelijke of volledige antwoorden (voor de mensen die m'n verhaal gevolgd hebben), gaan we nu nog een stapje toevoegen aan ons autoverhaal.
Een goeie twee maanden voor ons vertrek komt m'n vrouwtje plots af met de wens en het verlangen om in een cabrio te gaan rondtoeren.
"Gezien het daar toch mooi weer zou moeten zijn en de gemoedelijkheid van het rijden daar..."
Ze is er zelf nog nooit geweest en gaat nu op m'n verhalen én de screenshots van Google street view af, vandaar...
Maar goed, het ziet er dus naar uit dat we gaan upgraden naar een convertible.
We gaan dit wel ter plaatse doen, gezien we eigenlijk alleen maar een Mustang willen.
Anders nemen we gewoon de fullsize die we al betaald hebben (en op ons zou moeten staan wachten).
Liever dus niet meer bellen om de reservatie aan te passen en dan weer zo'n onduidelijke voucher te krijgen... :D
We willen ook niet het risico lopen met een Chrysler Sebring opgezadeld te worden (vandaar liever ter plaatse upgraden), tenzij we die "free of charge" meekrijgen :mrgreen: .
En ik wil ook wel eens testen hoever je met wat vriendelijkheid en sweettalk komt en het onderhandelen is dan weer een ervaring op zich die ik hier kan delen, ook wat betreft de prijsmogelijkheden live t.o.v. telefonisch of online.
Maar goed, iemand ervaring met de beschikbaarheid van Mustang Cabrio's bij avis lax?
Color01
Amerika-expert

Re: Mustang convertible

Bericht door Color01 »

MaVi schreef:
We willen ook niet het risico lopen met een Chrysler Sebring opgezadeld te worden (vandaar liever ter plaatse upgraden),

What's wrong with a Chrysler Sebring Convertible :?:

Ik rij zelf al jaren tevreden in een Chrysler Sebring Convertible :thumbup:

Afbeelding
MaVi
Amerikafan

Bericht door MaVi »

Color01 schreef:What's wrong with a Chrysler Sebring Convertible :?:
Het is gewoon een subjectieve NONO. Ingegeven door enerzijds het image van een Chrysler (Sebring convertible) en anderzijds persoonlijke ervaringen met een Chrysler Sebring (of beter: Stratus zoals die hier heette).
Dat was tot nu toe gewoon de allerslechtste auto ooit, op eender welk gebied, die we ooit in ons bezit hebben gehad.
Het was zelfs zo erg dat we hem "voor z'n tijd" terug hebben weg gedaan.
Een auto is voor mij geen zuiver rationeel gegeven. Imago en het gevoel dat je van een auto krijgt spelen een grote rol.
Zo zal je me hier in Europa bvb nooit van z'n leven in een Franse of Italiaanse auto zien rondrijden. Tenzij die maar 30% zouden kosten van de vergelijkbare VW (om maar een merk te noemen)...
Ik zal, voor hetzelfde geld, bvb liever een BMW van zes jaar oud kopen dan een nieuwe KIA.
Ieder z'n ding, voor mij betekent dat: no Chrysler!
Laatst gewijzigd door markro op 23 mar 2011, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort om het topic leesbaar te houden.
Zansa
Amerika-ontdekker

Bericht door Zansa »

Ik heb geen ervaring met de beschikbaarheid van een Mustang Cabrio, maar ik kan wel donders goed begrijpen waarom je een Mustang wil. Ga er zelf ook voor, spreken we elkaar in augustus wel weer ;)

Succes
mmark
Amerika-newbie

Bericht door mmark »

Ik heb in 2009 voor een mustang cabrio gekozen. Ook puur op gevoel en graag een keer een mustang in Amerika willen rijden. Nou, geweldige ervaring hoor1! Ik zou het zo weer doen. Rijdt trouwens ook heerlijk en zat bagageruimte.
Ik heb hem opgehaald in Las Vegas, en qua beschikbaarheid: die gozer zei" choose your color" Hahaha, dus ze hebben er zat. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer