Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe zit het met overstappen in London ?
Hoe zit het met overstappen in London ?
Hallo,
Ik vlieg 28 augustus van Amsterdam via London naar Las Vegas. Ik vlieg daarbij met American Airlines/Britisch airways en we hebben een overstaptijd van 1 uur en 10 minuten. Echter blijven we in gate 5, zou dit genoeg tijd zijn ? Word daarbij in Amsterdam je bagage gelijk doorgelabeld naar Las Vegas en hoef je deze dus niet meer op te halen ? Moet je eigenlijk nog door de beveiliging in gate 5 of hoe zit dit allemaal?
Daarbij nog een vraagje over ESTA, wij hebben deze aangevraagd en we hebben goedkeuring om naar de V.S te gaan, moet je hier nog iets mee doen ?? Ik snap dit niet helemaal.
Alvast bedankt.
Groetjes Paula
Ik vlieg 28 augustus van Amsterdam via London naar Las Vegas. Ik vlieg daarbij met American Airlines/Britisch airways en we hebben een overstaptijd van 1 uur en 10 minuten. Echter blijven we in gate 5, zou dit genoeg tijd zijn ? Word daarbij in Amsterdam je bagage gelijk doorgelabeld naar Las Vegas en hoef je deze dus niet meer op te halen ? Moet je eigenlijk nog door de beveiliging in gate 5 of hoe zit dit allemaal?
Daarbij nog een vraagje over ESTA, wij hebben deze aangevraagd en we hebben goedkeuring om naar de V.S te gaan, moet je hier nog iets mee doen ?? Ik snap dit niet helemaal.
Alvast bedankt.
Groetjes Paula
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Hoe zit het met overstappen in London ?
Je bagage krijg je in Londen niet te zien, die gaat meteen door, als je in dezelfde terminal blijft lijkt me 1 uur en 10 minuten wel voldoende, tenzij je op het eerste korte stukje een vertraging hebt.
ESTA hoef je verder niets mee te doen, je gegevens staan in de computer.
Veel plezier in viva Las Vegas.
ESTA hoef je verder niets mee te doen, je gegevens staan in de computer.
Veel plezier in viva Las Vegas.
Thanks!
Ja, maar stel ik kan de volgende vlucht niet halen van Britisch airways dan moeten zij toch kosteloos voor een andere vlucht zorgen ?
Ja, maar stel ik kan de volgende vlucht niet halen van Britisch airways dan moeten zij toch kosteloos voor een andere vlucht zorgen ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Probleem is dat er richting Las Veggas meestal maar 1 vlucht per dag gaan, volgende vlucht zal dus 24 uur later zijn 
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik deed dit zelf in twintig minuten.
Je komt aan in terminal 5 en vetrekt vanaf terminal 5 ,je moet door douane en security. Ik zou wel proberen voor in het vliegtuig te zitten vanaf amsterdam, scheelt weer tijd.....ook niet onderweg uitgebreid gaan lunchen, en tempo er in houden.
Ik denk dat het goed komt !
Je koffer labelen ze door ,dus daar hoef je niet aan te denken in london.
Je komt aan in terminal 5 en vetrekt vanaf terminal 5 ,je moet door douane en security. Ik zou wel proberen voor in het vliegtuig te zitten vanaf amsterdam, scheelt weer tijd.....ook niet onderweg uitgebreid gaan lunchen, en tempo er in houden.
Ik denk dat het goed komt !
Je koffer labelen ze door ,dus daar hoef je niet aan te denken in london.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Houd er wel rekening mee dat je je boardingpass voor American Airlines, die je al krijgt van British Airways op Schiphol bij het inchecken, op Londen Heathrow moet omwisselen bij American Airlines. Als je het vliegtuig van British Airways uitkomt op weg naar de terminal, kom je vanzelf een balie tegen waar dit kan.
Zo ging het in ieder geval bij ons in 2009 en vermoed dat het nog steeds zo gaat?
Mocht jij je vlucht naar Amerika missen (met American Airlines?) dan zul je denk ik terecht moeten bij American Airlines.
Roland
Zo ging het in ieder geval bij ons in 2009 en vermoed dat het nog steeds zo gaat?
Mocht jij je vlucht naar Amerika missen (met American Airlines?) dan zul je denk ik terecht moeten bij American Airlines.
Roland
Een uur is te doen, maar verkijk je niet op het feit dat je in 'dezelfde' terminal blijft, want Terminal 5 bestaat uit twee afzonderlijk gedeeltes, waarbij je met een treintje van het ene naar het andere gedeelte gaat.
In december is hier trouwens ook uitgebreid aandacht aan besteed in dit draadje:
viewtopic.php?f=30&t=31306
In december is hier trouwens ook uitgebreid aandacht aan besteed in dit draadje:
viewtopic.php?f=30&t=31306
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is nu ondertussen drie gedeelten, tenminste terminal 5C zou deze zomer open gaan. Vergeet niet dat je in Londen weer door de security check moet dus een uur zou erg krap kunnen zijn.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Mei 2010 kregen we bij de gate een nieuwe boardingpas.Coyote schreef:Houd er wel rekening mee dat je je boardingpass voor American Airlines, die je al krijgt van British Airways op Schiphol bij het inchecken, op Londen Heathrow moet omwisselen bij American Airlines. Als je het vliegtuig van British Airways uitkomt op weg naar de terminal, kom je vanzelf een balie tegen waar dit kan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht