Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wanneer krijg je je buggy terug na vliegen KLM ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
laurametgezin
Amerika-newbie

Wanneer krijg je je buggy terug na vliegen KLM ?

Bericht door laurametgezin »

Krijg je je buggy al bij uitstappen vliegtuig of gewoon op de band?
Groet laura
Geert1976
Amerikafan

Re: Wanneer krijg je je buggy terug na vliegen klm

Bericht door Geert1976 »

laat er een paarse tag met de tekst "gate-delivery" om hangen als je de buggy inlevert BIJ DE GATE in Amsterdam en je krijgt hem bij aankomst weer boven bij de gate
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Wanneer krijg je je buggy terug na vliegen KLM ?

Bericht door RuudB »

Als je vlucht maar niet door AF wordt uitgevoerd. AF laat geen buggy toe aan boord, zelfs geen paraplu buggy.
Afbeelding
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

RuudB schreef:Als je vlucht maar niet door AF wordt uitgevoerd. AF laat geen buggy toe aan boord, zelfs geen paraplu buggy.
Volgens mij gaat de buggy vrijwel nooit mee in de cabine, maar dat maakt niet uit. Je laat hem achter bij de gate, hij gaat in het ruim, en als je uitstapt laden ze hem meteen uit en krijg je hem weer aan de gate. Dat is bij Air France niet anders.
Of je de buggy terugkrijgt bij de gate, meestal wel, maar het hangt volgens mij niet alleen af van de maatschappij, ook van het vliegveld. Hoogstwaarschijnlijk krijg je hem wel gewoon bij de gate, maar mijn ervaring is dat je dat pas 100% zeker bent als je hem daadwerkelijk weer ziet..
Terug in Texas!
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Enige keer dat we met KLM hebben gevlogen kregen we de buggy een paar dagen later terug en in meerdere delen. Nog nooit zoveel schade aan bagage gehad als die reis! Alle 6 de koffers waren beschadigd waarvan 1 niet meer bruikbaar. De service aan boord vond ik trouwens ook waardeloos, wat een onvriendelijk cabinepersoneel. Nope, nooit meer KLM voor ons.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer