Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

autoverhuur onder 21

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sjoerd
Amerika-ontdekker

autoverhuur onder 21

Bericht door sjoerd »

hallo,

ik kwam op het internet een autoverhuur tegen waar je ook onder de 21 een auto kan huren, kost wel flink wat extra, maar het is bij deze toch mogelijk.
Ik heb het forum wat rondgezocht maar kon niks vinden over deze autoverhuur en of deze ook daadwerkelijk te vertrouwen is.

Wat denken jullie? Hier is de link: http://www.e-zrentacar.com/

Groeten.
Sjoerd
DejaVu
Amerika-expert

Re: autoverhuur onder 21

Bericht door DejaVu »

De grote "normale" maatschappijen verhuren ook aan jongeren, alleen prijzen zijn dan hoger(hoewel dat ook wel meevalt).
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door RR2USA »

Tja, ik zou liever zo'n gerenomeerde maatschappij pakken om bij te huren. Omdat je jonger bent, betaal je wel een stuk meer, maar ik denk dat je "safer" bent als je daar huurt, dan bij een of andere verhuurboer.
Heb je al eens gekeken hoeveel geld het scheelt tussen die jij gevonden hebt en bijvoorbeeld Dollar of Alamo?
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
sjoerd
Amerika-ontdekker

Bericht door sjoerd »

volgens mij kan je bij de grotere maatschapijen als dollar, avis, hertz etc. niet huren onder de 21 jaar? vroeger kon het bij usareisen.de wel, maar volgens mij kan dat niet meer. of zit ik verkeerd?
Sjoerd
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer