Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Treintickets
Treintickets
Hallo
Wij willen in Augustus met de trein van Washington naar Philadelphia en naar een paar dagen Philadelphia
verder naar New York en vandaar uit naar het vliegveld jfk. Nu is de vraag weet iemand of ik die treintickets
van tevoren moet reserveren of kan ik die ter plekke kopen.
Wij willen in Augustus met de trein van Washington naar Philadelphia en naar een paar dagen Philadelphia
verder naar New York en vandaar uit naar het vliegveld jfk. Nu is de vraag weet iemand of ik die treintickets
van tevoren moet reserveren of kan ik die ter plekke kopen.
Re: Treintickets
Je kan ze van te voren resereveren op amtrak.com. Hoe eerder je reserveert hoe lager de prijs. Ter plaatse reserveren zal ook wel lukken maar dan betaal je de hoofdprijs. Philadelphia-New York kan je ook doen met SEPTA en NJ Transit. In dat geval ben je minstens 1 uur langer onderweg en moet je overstappen in Trenton maar je bespaart wel geld en je hoeft niet te reserveren.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij hadden de Amtrak vooraf gereserveerd (van Trenton naar Washington DC) en dat scheelde niet alleen enorm veel geld maar de trein zat ook helemaal vol waardoor mensen die op het station stonden en een kaartje wilde kopen niet allemaal meer mee konden.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Thanks voor jullie snelle reactie
Dan volg ik jullie raad op en doe ze van te voren boeken en dus hoe eerder hoe goedkoper
de tickets zijn.

de tickets zijn.
Tickets rechtstreeks bij Amtrak zijn goedkoper dan als je het bijv. bij Incento hier in NL doet.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb voor deze zomer Washington-Philadelphia-New York geboekt. Werkte perfect via hun website www.amtrak.com. Ik heb enorm veel vroegboekkorting gekregen dus boek vlug, het kan geld schelen. Als je niets meer in New York wilt doen dan kun je de Amtrak nemen tot aan Penn Station en vanaf daar de LIRR naar Jamaica Station nemen, dat is een rechtstreekse trein vanaf Penn Station en wat handiger dan de subway.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Wij gaan deze zomer met de trein van Denver naar San Francisco. Onze treintickets heb ik via Incento www.incento.nl in Bussum besteld. Zij hebben namelijk precies dezelfde prijzen als op amtrak.com. Alles in dollars. Ook dezelfde vroegboekkortingen. Maar het grote voordeel is dat je bij hen pas uiterlijk 6 weken voor vertrek hoeft te betalen. Je kunt dus al heel vroeg plaatsen en slaapcabines reserveren voor de lagere prijzen zonder dat je meteen je creditcard moet trekken.
Ik heb ze inderdaad via de site van Amtrak gereserveerd en dat scheelt inderdaad in prijs
Thanks voor jullie advies.