Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voor € 200 naar New York
Re: voor € 200 naar New York
Nice! Het is dat ik niet kan... 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
De actie is ook al weer over hoor. Duurde welgeteld 24 uur en toen lagen de prijzen alweer rond de 370 euro.....Dus niet getreurd!
Ook die van de laatste link? van een paar uur geleden.
Ik ga van 24 tot 27 december heerlijk naar New York
. Impulsief zijn is leuk
.

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wat gaaf Chris! Gefeliciteerd dat het toch nog gelukt is!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Nouja 'nog gelukt' niet hoor! Ik las dat dit tijdens kerst was, en dat is natuurlijk de leukste tijd. Zo'n zin in!
- Georgie
- Amerika-expert
Heb je nog niet geboekt dan? Zo nee, gauw doen, want anders is de deal weer weg.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Oh jawel hoor
. Eerst boeken, dan keihard hyperactieve Facebook statussen uploaden
. Toch?

Netjes!
- Georgie
- Amerika-expert
Precies, ik kon het ook bijna niet laten, maar eerst boeken, anders jinx je het misschien haha.Chrisp schreef:Oh jawel hoor. Eerst boeken, dan keihard hyperactieve Facebook statussen uploaden
![]()
. Toch?
My thoughts exactlyGeorgie schreef:
Precies, ik kon het ook bijna niet laten, maar eerst boeken, anders jinx je het misschien haha.

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Helaas kan ik in die periode echt niet gaan, er moet toch eerst echt gespaard worden voor een weekje NY. Hoe doe jij dat dan Chris?
Maar goed, het zou ook wel een beetje teveel van het goede geweest zijn aangezien we in December ook een week naar Marrakech gaan
Maar goed, het zou ook wel een beetje teveel van het goede geweest zijn aangezien we in December ook een week naar Marrakech gaan

Ik ben slechts vier/vijf dagen van huis, dus veel geld heb ik niet nodig. Ik ga hostellen en gewoon het meeste fastfood etenRiverCola schreef:Helaas kan ik in die periode echt niet gaan, er moet toch eerst echt gespaard worden voor een weekje NY. Hoe doe jij dat dan Chris?

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Er wordt wel een voorbehoud gemaakt! De actie is eigenlijk bestemd voor reizen vanaf Canada, dus er bestaat een kans dat Expedia de tickets niet verstuurd.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik heb er een apart draadje van gemaakt omdat het namelijk ook geldt voor trips naar las vehgas....immers ook niet verkeerd in december!
Wellicht voor de duidelijkheid daar even doorgaan anders wordt het zo verwarrend.
Wellicht voor de duidelijkheid daar even doorgaan anders wordt het zo verwarrend.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
sorry, zag ik pas later. Het was ook nog erg vroeg.
Is de actie alweer afgelopen? Ik zie alleen vluchten van rond de 400 euro?
-
- Amerikafan
Zo hotel is ook binnen via Priceline. Warwick New York. Niet wat ik het allerliefste had maar was toch 550 euro goedkoper uit via Priceline dan Expedia.nl voor 8 nachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht