Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Bericht door Rob »

@ Castle,

Je hebt ondertussen al geboekt begrijp ik maar voor een volgende keer (of voor andere forumleden) kijk eens wat het kost als je de auto oppikt op Newark Airport.
New Jersey is een stuk goedkoper dan New York.
Castle
Amerika-ontdekker

Bericht door Castle »

Rob schreef:@ Castle,

Je hebt ondertussen al geboekt begrijp ik maar voor een volgende keer (of voor andere forumleden) kijk eens wat het kost als je de auto oppikt op Newark Airport.
New Jersey is een stuk goedkoper dan New York.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik heb daar naar gekeken met de gedachte om met taxi of busje van JFK naar Newark te gaan. De auto huren op Newark zou meer dan € 150 euro goedkoper uitvallen. Maar dan moest ik een keer heen en weer van Newark naar JFK en dat kost met 6 personen ook het nodige, meer dan de € 150 die ik uitspaar op de autohuur.
Wat ik wel zal doen in de toekomst , als ik weer een keer op New-York mag vliegen, is bewuster kijken naar de aanvlieghaven en daarbij indien mogelijk kiezen voor Newark.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

hoi,

ik heb een vraag, kheb juist eens gekeken naar de prijzen bij eautohuur. En als ik in Seattle begin en in LAX stop dan komt dit maar 28euro duurder uit dan in LAX beginnen en stoppen. Waarin zit dit prijsverschil?
We zullen op moment van huren nog geen 25 zijn dus we zitten met het underage pakket. Nu staat in de algemene voorwaarden wel vermeld dat indien nodig er drop off kosten betaald moeten worden. Maar nerges worden deze expliciet vermeld. Mag ik er dan van uit gaan dat deze niet van toeassing zijn tussen Seattle en LAX? Ik weet dat ze bij USAreizen geen drop off kosten vragen maar.. kwestie van niet voor onverwachte extra kosten komen te staan..

Ook had ik ergens gehoord datmen buiten california bij moet betalen voor een extra bestuurder maar ook hier vind ik nerges iets van terug, bij het underage pakket wordtwel al melding gemaakt van de extra bestuurder, dus mag ik er dan van uit gaan dat deze extra onkost al volledig in de huurprijs bij zit?

Ik lees hier dat iedereen bij USAreizen al prijzen kan krijgen voor de zomer, maar ik krijg steeds de melding dat dit pas vanaf half november gaat.. Heeft di te maken met het feit dat ik voor het underage pakket moet gaan of scheelt er gewoon iets met mijn pc? :D

wat ik me ook nog afvroeg, bij USAreizen kan je zien bij wie je uiteindelijk huurt ( alamo, dollar,..) maar bij eautohuur zie ik dit nerges staan..

groetjes
Afbeelding
wilhornis
Amerika-newbie

Bericht door wilhornis »

Hallo

Omdat huren in de oostkust wat complexer is dan aan de westkust (meer drop off kosten, sowieso hogere prijzen), ben ik wat verschillende combinaties voor onze aanstaande rondreis in april a.s. gaan invoeren. Ik weet niet of dat ligt aan de nieuwe site, maar ik liep wel tegen wat onduidelijkheden op. Overigens vind ik de site wel duidelijker dan andere sites (van verhuurders zelf of bv eautohuur) voor wat betreft wat je krijgt en wat niet voor een bepaald tarief. De site levert echter vaker frustratie op omdat een bepaalde op/afhaallocatie niet mogelijk is volgens de site, terwijl de verhuurders toch echt wel een verhuurstation hebben daar (bij andere sites lukt dat nl ook wel)
Zo krijg ik geen Alamo als ik Washington naar New York invul, alsof Alamo geen afhaallocaties heeft in Washington...
En bij dollar is het wel mogelijk om een mid size suv te huren in washington en in te leveren op newark, maar niet om deze in te leveren op jfk (terwijl dat wel geldt voor andere types)...

Waar ik verder tegenaan loop, is dat ik als ik Washington Dulles selecteer in het geval van Dollar er een toeslag wordt vermeld van 100 $ (Gebühren für Einwegmiete vor Ort zahlbar US-$ 100 (vorbehaltlich Änderung)), terwijl als ik Washington F St selecteer er 500$ staat. Wie weet waar dat aan ligt? Is nogal een verschil, en zit toch niet aan het aantal mijlen...

Wil
Ruud&Dominique
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Ruud&Dominique »

vandaag een auto geboekt voor 26dgn bij billiger-mietwagen.de van San Francisco naar new york met dropoff kosten van 250 dollar , hebben we een midsize SUV gehuurd voor 775 euro ...voor volgend jaar juni..............volgens ons een goede deal.. :thumbup:
Castle
Amerika-ontdekker

Bericht door Castle »

wilhornis schreef:Zo krijg ik geen Alamo als ik Washington naar New York invul, alsof Alamo geen afhaallocaties heeft in Washington...
En bij dollar is het wel mogelijk om een mid size suv te huren in washington en in te leveren op newark, maar niet om deze in te leveren op jfk (terwijl dat wel geldt voor andere types)...

Wil
Dit zal samenhangen met de locatie die je in New York kiest. Alamo heeft geen vestiging op de luchthavens in New York (niet op JFK, La Guardia en Newark (EWR). ALs je een van deze drie gekozen hebt bij het invullen van je afleverlokatie krijg je bij alamo niets te zien. Als je kiest voor bijvoorbeeld Manhattan als afleverlokatie krijg je waarschijnlijk ook een quote voor alamo.
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Indien men zijn rijbewijs minder dan 1 jaar heeft maar al wel ouder is dan 25 jaar, is dit een probleem? Moet je minstens je rijbewijs 1 jaar hebben?
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dat kan bij sommige kleinere verhuurders nog wel eens gelden maar bij de grotere verhuurders kom je dat niet (meer) tegen, je kan dus gewoon een auto huren.
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Bij eautohuur staat dit wel telkens in de algemene voorwaarden zie ik...
De minimale periode dat betuurders in bezit moeten zijn van een rijbewijs is 1 jaar.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Helaas zijn dat van die kreten die moeilijk uit te roeien zijn, zo zie je bij verschillende reisbureau's nog steeds staan dat je paspoort nog geldig moet zijn tot half jaar na je reis ook iets wat al in de vorige eeuw is afgeschaft, net als het bij de airline telefonisch moeten herbevestigen van je retourvlucht.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Nou, gewacht voor niks. USAreisen is gewoon echt veel duurder dan wanneer ik direct bij bijv Hertz boek! Scheelt gewoon iets van 300 euro.

Ik vind ze echt behoorlijk duurder geworden hoor! (of de rest is gewoon goedkoper, kan ook)

Even goed zoeken en vergelijken en dan maar boeken :wink:
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

Hmmm... het is gek.
Ik had al gekeken op Usareisen voor maart en nu de prijzen voor juli er zijn komt dat net hetzelfde uit.
Huurprijzen zijn op veel sites wel ongeveer hetzelfde maar als ik dan extra bestuurder en tank invoeg dan komt het veel duurder uit dan als ik het duurste pakket bij Usareisen neem.
Beetje gek dat anderen net het omgekeerde hebben....
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Valerie schreef: Beetje gek dat anderen net het omgekeerde hebben....
Nee hoor dat is bij mij ook zo ...
Ik heb ook al gekeken via andere verhuurders. (sunnycars, Eautoverhuur, ...)
usareisen is nog steeds het goedkoopste én het duidelijkste uitgelegd qua categorieën. Op sommige andere sites vind ik het erg onduidelijk welke categorie je boekt, maar dat is misschien een gewente na drie jaar usareisen :wink:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
sjoerdwichems
Amerika-newbie

Bericht door sjoerdwichems »

Hallo,

op 16 april 2010 ga ik 3 weken naar Florida. 2 jaar geleden heb ik mijn huurauto via usareisen geboekt. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een nieuwe huurauto. We willen een midsize suv huren met het goldpakket(extra bestuurder, lege tank ect). Nu zie ik dat de prijzen flink gestegen zijn. Op dit forum lees ik veel positieve reacties over de prijs bij Hertz. maar als ik aangeef dat ik mijn auto wil ophalen in Fort Lauderdale komen er tarieven ver boven de prijs van usa reisen. Wie heeft er een goed alternatief? Alle suggesties zijn welkom!

Groeten Sjoerd
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

sjoerdwichems schreef:Hallo,

op 16 april 2010 ga ik 3 weken naar Florida.
Je bent al terug dus ? hoe is het geweest ? :lol: :wink: :wink:
Grts, Bart

sjoerdwichems
Amerika-newbie

Bericht door sjoerdwichems »

foutje....moet natuurlijk 2011 zijn :wink:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

dacht het al :wink:
Tja je kan eigenlijk niet veel meer doen dan vergelijken en bij de goedkoopste boeken.
Goedkoper zal het niet meer worden eens de prijzen bekend zijn, helaas. Niet te lang wachten zodat je eventueel nog een vroegboekkorting mee kan pikken
Grts, Bart

ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Hoe komen jullie aan die goedkope tarieven bij Hertz? Hier zijn die nog steeds stukken duurder dan usareisen...

24 dagen, miami, mei 2011,Toyota Rav 4 or similar Midsize 4WD/AWD SUV, IFAR

hertz: 942.91 EUR
usareisen: 687,24 €
cadarora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door cadarora »

Bij Hertz kom ik ook 300,-- euro duurder uit dan bij USA Reisen.

Trouwens ik hoop dat Hertz in de USA niet dezelfde tactiek uitoefent als in Spanje. Bij het terugbrengen krijg je allemaal nog verborgen kosten op je bord.
Tot nu toe kom ik het goedkoopst uit bij Cartrawler, wil alleen wel zeker weten dat alles inclusief is en geen verborgen kosten, anders wordt het toch weer USA Reisen. Daar is het altijd gegaan zoals het afgesproken was.

Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Dat is voor mij ook erg belangrijk. Ik zie wel allemaal mooie(re) tarieven, maar als ik ter plekke nog allerlei kosten kan aftikken dan weet ik dat liever van te voren. Eautohuur bijvoorbeeld, die geven aan dat ik na boeking wel hoor wat de one-way charge is. Ga ik dus nooit boeken he.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer