Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto ophalen in Denver

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Auto ophalen in Denver

Bericht door lsl »

Weet er iemand bij welke verhuurmaatschappij(en) je in Denver zelf je auto mag uitkiezen ?

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
brugk000
Amerika-ontdekker

Re: Auto ophalen in Denver

Bericht door brugk000 »

In ieder geval Alamo. Maar ik denk bij alle grote verhuurders.

Kees
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij hebben afgelopen donderdag een auto gehuurd bij Alamo in Denver. We mochten inderdaad kiezen. Alleen stonden er maar 2 auto's welke nagenoeg hetzelfde waren behalve de kleur. :wink:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik heb alleen ervaring bij Alamo, maar gelet op hoe de terreinen eruit zien zou het me niet verbazen dat het bij de anderen ook zou kunnen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

lsl schreef:Weet er iemand bij welke verhuurmaatschappij(en) je in Denver zelf je auto mag uitkiezen ?
brugk000 schreef:In ieder geval Alamo. Maar ik denk bij alle grote verhuurders.
Een maand geleden bij Alamo bij het vliegveld van Denver, CO (DIA) had ik geen mogelijkheid zelf een auto uit te kiezen, deze werd aangewezen.
Idem in 2004 en 2005.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Echt waar, Marco? Da's opvallend. In de 5 keer in de afgelopen twee jaar met mijn ouders konden we elke keer zelf uitkiezen bij Alamo, en de twee keer in de jaren daarvoor ook.

Waren er soms maar weinig auto's beschikbaar in de klasse die jullie geboekt hadden?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

Na afhandeling van het computer- en papierwerk aan de balie bij Alamo, kregen wij het huurcontract mee en moesten wij ons buiten op de parkeerplaats melden bij een klein huisje, waar een Alamomedewerker zat, die aan de hand van het meegebrachte huurcontract de auto's aan de huurders uitgaf. Zo ver ik kon zien gold dat voor alle vijf de huurders die ik toen zag.

In 2004 en 2005 zal het gegaan zijn, zoals het doorgaans altijd gaat, aan de balie waar het huurcontract werd opgesteld, daar werd de autosleutel meegegeven, of het nummer van het parkeervak aangegeven, waar de gehuurde auto zich in bevond.

Wij hebben nu 9 keer een auto gehuurd in de VS of Canada en pas één keer heb ik een auto zelf uit een rij mogen uitkiezen en dat was bij Alamo in Chicago bij O'Hare.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Wij kregen ook bij Alamo in Denver een auto toegewezen. Echter wel een full size SUV (Chevrolet Suburban) terwijl we een Equinox gehuurd hadden. :lol:
Groet,

Old Faithful
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Da's wel frappant! Ik herinner me net dat enkele maanden terug toen een vriend van ons op bezoek kwam hij ook bij Alamo mocht uitkiezen (da's dus 8 keer al). Ook herinnerde ik me dat er één keer is geweest dat er geen auto in de mid-size SUV meer beschikbaar was, maar toen konden we kiezen tussen een Ford Flex en een mini-van (de enige twee keuzes, voor de rest hadden ze bijna niets meer); niet écht uitkiezen, maar toch ook weer wel.

Onze website | Mijn blog
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Bij Hertz heb ik in ieder geval nog nooit een auto mogen uitzoeken. Ik krijg altijd een auto toegewezen, maar ben er tot nu toe nooit ontevreden over geweest.
16x USA / 30 staten
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat je een auto toegewezen krijgt. Dan kan het alleen maar meevallen als je zelf een huurauto mag uitzoeken uit een rij. Het zou voor mij in ieder geval geen reden zijn voor een bepaalde verhuurder te kiezen omdat je daar (misschien) mag uitzoeken.

Zelf heb ik vaker meegemaakt dat een auto werd toegewezen dan dat ik zelf mocht uitzoeken.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Misschien hangt het er vanaf of je de auto opnieuw op dezelfde plaats binnenbrengt of niet?

Dit jaar (wel in Phoenix) werd er voor ons een wagen uitgezocht die naar Las Vegas moest.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Wij kregen een auto toegewezen die later weer op dezelfde plaats (Denver) werd ingeleverd.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer