Hi Robert-Jan! Zijn we weerMattRob schreef:Hoi Rene !
San Diego moet echt wel met 1 keer overstappen lukken hoor. Overigens is het 'slechts' 2 uurtjes rijden vanaf LA naar San Diego, dus als je mooie prijs ziet naar LA, zou ik niet te lang twijfelen.
Overigens, bij Kayak kan je heel veel dingen invoeren (bijvoorbeeld in 1 zoekopdracht, vliegen vanaf AMS, BRU en DUS; doe ik altijd) en kan je je aanmelden op een soort email-update op jouw favoriete route. Je kan er echt veel mee.

Ik bekeek Kayak steeds via de iPhone, maar zie net inderdaad de veel uitgebreidere opties op de site. Nice

San Diego vanaf Düsseldorf zou dus het mooiste zijn (1x overstap is prima), maar ik zag ook al vluchten waarbij je zo rond 13:00 in LA bent via London. Dat zou top zijn en dan rijden we idd naar San Diego voor de eerste dagen.
Kijk, da's altijd goed. Ik stuur je wel even een PB met mijn 06. Houden we het tempo er meteen lekker inMattRob schreef:In ieder geval voor omgekeerde rondje zal de prijs niet zoveel uitmaken, vermoed ik. Overigens, wij gaan wsl volgend jaar zomer ook zoiets dergelijks doen, als ik een mooie prijs zie, zal ik het zeker even melden!

NB
Ik ontdekte net dat de verdeling van regio's en weken toch wat 'krommer' in elkaar zit dan ik altijd dacht. Voor de regio die het laatste aan de beurt is, beginnen basis (BO) en voortgezet onderwijs (VO) op dezelfde datum aan het nieuwe schooljaar. Voor de andere regio's begint het VO een week later dan BO. Bij de laatste regio start de schoolvakantie voor het VO echter wel een week eerder dan BO. Voor degene die dus net van groep 8 naar VO gaan in een regio die als laatste vakantie heeft dus pech, geen extra week vakantie.
En dan weer on-topic: voor ons pech dat we niet een week later kunnen gaan (wij zitten in de laatste regio en onze dochter gaat na de volgende zomervakantie naar het VO), want dan hadden we ws net na het hoogseizoen gezeten. En -sorry, ik val in herhaling- voor 5 tickets was dat wel ff lekker geweest.