Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jeep Wrangler !

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
ivy84
Amerikafan

Jeep Wrangler !

Bericht door ivy84 »

Wie weet of er 4 personen in een Jeep Wrangler of gelijkwaardig passen?

We willen voor 3 dagen 2 van deze Jeeps huren om op Oahu het eiland te ontdekken. We zijn in totaal met 8 personen!

Hoop dat iemand deze wel eens gehuurd heeft en mij kan zeggen of dit past !

Bedankt, Ivy
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Jeep Wrangler !

Bericht door Henriëtte »

Wij hebben tijdens onze laatste reis 1 dag een tweedeurs Jeep Wrangler gehuurd in Death Valley. De achterbank was ruim genoeg voor twee mensen, je kan dus inderdaad wel met 4 personen gebruik maken van de auto. Maar je kan verder maar heel weinig meenemen (uitgaande van die tweedeurs, dus), er is vrijwel geen kofferruimte.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Texas Jack
Amerika-ontdekker
Partner van: Kokopelli
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door Texas Jack »

De standaard Jeep Wrangler is een beetje te krap voor vier personen met bagage.
De Jeep Wrangler Unlimited is wat ruimer, ik weet alleen niet of dit type verhuurd word door de verhuurbedrijven.
Jeep Wrangler Unlimited
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

4 personen is geen problem, maar 4 personen met baggage is IMHO niet mogelijk. Wij waren met 2 in een Jeep Wrangler, en wij konden in het kofferruimte slecht het baggage van een pakken. De rest moeste op de achterbank.
Groetjes, Thomas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij hebben twee keer een Jeep Wrangler Unlimited gehuurd in Moab. Ruim genoeg voor vier personen, maar meer dan een koelbox en een grote tas kan er niet achterin denk ik.
ivy84
Amerikafan

Bericht door ivy84 »

Ohhhh sorry was deze topic helemaal vergeten, maar zie dat er alweer 4 reacties zijn, thnx mensen !!

Jha er hoeft geen bagage in, hooguit een dagrugzak. We gebruiken hem om 3 dagen het eiland rond te cruisen, thnx we gaan er morgen 2 boeken !!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Waarom een jeep wrangler?
Off roaden kan je niet echt op oahu (mag ook niet) en de 4wd zal onklaar gemaakt zijn.
Het is een probleem om met 4 pers de kap naar benden te doen omdat je met zijpanelen etc zit die je moet opbergen.
Je kan veel beter een mustang cabrio nemen denk ik. Veel handiger.
Ik heb namelijk ooit ook een jeep gehuurd op Hawaii en had er spijt van.
jaha
Amerikafan

Bericht door jaha »

Wij hadden ook een Jeep Wrangler in Moab. Zeer tevreden maar als je steeds in en uit wil stappen van de achterbank gaat dat niet echt soepel. Wij hebben al gezegd dat als we dat weer eens doen we een vierdeurs nemen. Bagage ruimte is er nauwelijks. Onze koelbox paste niet achter in en stond op de achterbank. Gelukkig waren we met zijn drieën. De bagage ruimte is zeer beperkt.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Voor Moab heb je een Jeep wrangler nodig maar voor hawaii is dat onzin
ivy84
Amerikafan

Bericht door ivy84 »

De Jeep Wrangler is geboekt !! We hebben een goeie deal kunnen sluiten voor die 3 dagen dus duur was het zeker niet ...

Waarom zou het onzin zijn om een Jeep te huren, wij vinden het juist wel stoer zo'n open auto! Bagage hebben we niet en in en uit stappen zal heus wel mee vallen, als he hier een ford ka oid hebt gaat het toch ook makkelijk !

Groetjes Ivy
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

tis zeker stoer maar er zijn meer cabrio's die een stuk handiger en comfortabeler zijn. Zoals ik al zei voor het off roaden hoef je ze niet te nemen daar
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

ivy84 schreef: Bagage hebben we niet en in en uit stappen zal heus wel mee vallen
Blijft het bagage in een hotel? Dan zullen jullie geen problem hebben met een Jeep Wrangler. Veel plezier! 8)
Groetjes, Thomas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Met een Jeep Wrangler Unlimited heb je toch geen instapproblemen? Die zijn gewoon vierdeurs.

Wij hadden vorig jaar deze en in 2006 een ander soort (waar de kap af kon), allebei vierdeurs:

Afbeelding
ivy84
Amerikafan

Bericht door ivy84 »

@ Ned in Mo, voor de cabrio hadden we ook gekeken en die was per auto 50€ duurder en aangezien wij met 8 personen zijn hebben we die 100€ lekker in onze zak gestoken en twee super vette Jeep Wranglers gehuurd. En of ik nou wel of geen instap problemen ga krijgen, dat maakt ons niet uit, hellllo we zijn op Hawaii hoor, ga me daar echt niet druk om maken !!!

@ Buur, Ja de bagage blijft in het hotel, we zijn er 7 dagen en huren in het midden 3 dagen 2 Jeeps om het eiland rond te reizen !!

@ Nieuwenoord, volgens mij hebben wij een 2 deurs, maar dat gaat onze pret niet drukken. Leuke foto btw, waar was dat?
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik heb nu al medelijden met degene die achterin moet zitten. Wel eens met 100kmh achterin een open jeep gezeten? :lol:
Oh ja en heeeeel veeel zonnebrand gebruiken. Je verbrandt levend
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ha, ja, waar zou dat zijn? Moab, the place to rent a Jeep!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer