Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2for1 Air Berlin naar Miami & Dubai

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

2for1 Air Berlin naar Miami & Dubai

Bericht door Chrisp »

Vanochtend vond ik een leuke aanbieding van Air Berlin in mijn mailbox.

"Met zijn tweeën op vakantie is natuurlijk meteen dubbel zo leuk. Grijp daarom nu uw kans en boek voor de reisperiode van 1 november 2010 t/m 30 april 2011 twee tickets voor de prijs van één*!

Dit aanbod geldt voor twee fascinerende airberlin-bestemmingen: Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) en Miami (Florida/VS). Het gaat om vluchten via Berlijn. Voor Dubai kunt u vanaf Düsseldorf en Keulen/Bonn vertrekken. Miami is vanaf Düsseldorf, Keulen/Bonn en Münster/Osnabrück bereikbaar."

Ik heb een beetje met de data zitten spelen en er zijn leuke prijzen te vinden. Voor (Düsseldorf, keulen of Münster) naar Miami kan ik zowel in data vlak tegen de kerstvakantie als de voorjaarsvakantie prijzen van ~300 euro per persoon vinden. Koopje toch?

Edit: Naar Dubai zelfs al voor 490/2 = 245 euro per persoon. Aantrekkelijk toch :D ?
Afbeelding
brutusv8
Amerika-newbie

Re: 2for1 Air Berlin naar Miami & Dubai

Bericht door brutusv8 »

wij kunnen pas 30 april vertrekken. :cry:

ik heb mij zelf wel meteen voor de nieuwsbrief ingeschreven. hebben ze vaker van zo'n soort aanbiedingen?
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ja! Manlief en ik zijn vorig jaar naar LA gegaan voor 298 euro p.p.
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

2for1 hebben ze wel vaker. Ik ken(de) het eigenlijk alleen nog maar van december voor kerst. Vorig jaar voor 248 naar NY geweest en dit jaar voor EUR 124 naar Tel Aviv. Beide met een 2for1 actie.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer