Vanochtend vond ik een leuke aanbieding van Air Berlin in mijn mailbox.
"Met zijn tweeën op vakantie is natuurlijk meteen dubbel zo leuk. Grijp daarom nu uw kans en boek voor de reisperiode van 1 november 2010 t/m 30 april 2011 twee tickets voor de prijs van één*!
Dit aanbod geldt voor twee fascinerende airberlin-bestemmingen: Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) en Miami (Florida/VS). Het gaat om vluchten via Berlijn. Voor Dubai kunt u vanaf Düsseldorf en Keulen/Bonn vertrekken. Miami is vanaf Düsseldorf, Keulen/Bonn en Münster/Osnabrück bereikbaar."
Ik heb een beetje met de data zitten spelen en er zijn leuke prijzen te vinden. Voor (Düsseldorf, keulen of Münster) naar Miami kan ik zowel in data vlak tegen de kerstvakantie als de voorjaarsvakantie prijzen van ~300 euro per persoon vinden. Koopje toch?
Edit: Naar Dubai zelfs al voor 490/2 = 245 euro per persoon. Aantrekkelijk toch ?
2for1 hebben ze wel vaker. Ik ken(de) het eigenlijk alleen nog maar van december voor kerst. Vorig jaar voor 248 naar NY geweest en dit jaar voor EUR 124 naar Tel Aviv. Beide met een 2for1 actie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.