Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat doen/meenemen/regelen om naar Amerika te vliegen?
Wat doen/meenemen/regelen om naar Amerika te vliegen?
Ik vlieg 27 juni voor het eerst naar Amerika, het is de tweede keer dat ik met het vliegtuig ga (de eerste keer was naar cyprus en heb ik zelf niets te hoeven regelen) en vlieg nu helemaal alleen. ik vlieg vanaf Amsterdam naar Newark en van Newark naar Dallas.
ik zou graag willen weten, wat moet ik absoluut niet vergeten mee te nemen naar het vliegveld?
wat moet ik allemaal doen tijdens de overstap?
wat mag ik nou wel en niet mee nemen in het vliegtuig? (kan ik bijvoorbeeld een zak met snoepjes meenmen?)
Hoelang van de voren moet je aanwezig zijn op shiphol als je online inchecked?
alle tips zijn welkom!! ik wil graag weten wat ik ongeveer kan verwachten
ik zou graag willen weten, wat moet ik absoluut niet vergeten mee te nemen naar het vliegveld?
wat moet ik allemaal doen tijdens de overstap?
wat mag ik nou wel en niet mee nemen in het vliegtuig? (kan ik bijvoorbeeld een zak met snoepjes meenmen?)
Hoelang van de voren moet je aanwezig zijn op shiphol als je online inchecked?
alle tips zijn welkom!! ik wil graag weten wat ik ongeveer kan verwachten
Re: wat moet doen/meenemen/regelen om naar amerika te vliege
thuis ESTA invullen
door de immigration
baggage ophalen
door de douane
baggage afgeven
door de security
naar gate
instappen
http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol.htm
...................U kunt de volgende inchecktijden aanhouden:
Europese bestemming 2 uur van tevoren
Bestemming buiten Europa 3 uur van tevoren.......
Paspoort, Geld/Creditcard, Bewijs dat je ook een terugvlucht hebt.ik zou graag willen weten, wat moet ik absoluut niet vergeten mee te nemen naar het vliegveld?
uitstappenwat moet ik allemaal doen tijdens de overstap?
door de immigration
baggage ophalen
door de douane
baggage afgeven
door de security
naar gate
instappen
Lees hier eens verder (Ja)wat mag ik nou wel en niet mee nemen in het vliegtuig? (kan ik bijvoorbeeld een zak met snoepjes meenmen?)
http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol.htm
?Hoelang van de voren moet je aanwezig zijn op shiphol als je online inchecked
...................U kunt de volgende inchecktijden aanhouden:
Europese bestemming 2 uur van tevoren
Bestemming buiten Europa 3 uur van tevoren.......
Re: Wat doen/meenemen/regelen om naar Amerika te vliegen?
Zorg dat je het adres van je eerste overnachting bij je hebt 
Misschien heb je hier ook iets aan: http://clint5047.wordpress.com/artikele ... t-dat-nou/

Misschien heb je hier ook iets aan: http://clint5047.wordpress.com/artikele ... t-dat-nou/
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat je moet doen tijdens de overstap is, hoef je ook niet te onthouden of zo. Het is eigenlijk meer gewoon de pijltjes volgen, je kan eigenlijk geen fout maken. Behalve in het verkeerde vliegtuig stappen. (Wat ik is een keer gedaan heb, ze/ik kwam(en) er achter toen we al aan het taxiën waren. Oeps.)
Re: wat moet doen/meenemen/regelen om naar amerika te vliege
deze heb ik gisteren ingevuld moet ik hiervan een kopie meenemen?Bramster schreef:thuis ESTA invullen
ik heb ergens op internet gelezen dat als je online inchecked ook 2 uur van te voren aanwezig kan zijn om je bagage in te leveren door de douane, en dan naar de gate te gaan dat je dan genoeg tijd heb? (shopen hoef ik niet zo nodig op shiphol aangezien ik dat al genoeg ga doen in Amerika)
Chi Sin X schreef:Wat je moet doen tijdens de overstap is, hoef je ook niet te onthouden of zo. Het is eigenlijk meer gewoon de pijltjes volgen, je kan eigenlijk geen fout maken. Behalve in het verkeerde vliegtuig stappen. (Wat ik is een keer gedaan heb, ze/ik kwam(en) er achter toen we al aan het taxiën waren. Oeps.)
haha,, dat zie ik mezelf ook wel doen!,, ik neem trouwens aan dat ze toch ook wel op de boarding pass kijken?
Clint schreef:Zorg dat je het adres van je eerste overnachting bij je hebt
jaa dat adres heb ik bij me!
ik zal je site eens doorlezen!,, misschien wil ik ook wel te goed voorbereid heen gaan

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Let even op dat je waarschijnlijk nog maar één koffer mee mag nemen zonder extra betaling i.p.v. de genoemde twee stuks.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ze hadden het wel bekeken, maar verder niet echt gelezen waarschijnlijk. We kwamen er achter toen er blijkbaar iemand anders ook op "mijn" plaats wou zitten. Maar toen was het al te laat. Helaas waren enkel nog maar plaatsen vrij in de business classSherretje schreef:haha,, dat zie ik mezelf ook wel doen!,, ik neem trouwens aan dat ze toch ook wel op de boarding pass kijken?

Het hele rare was dat mijn bagage ook in het verkeerde vliegtuig zat (dus in het vliegtuig waarin ik zat). Ofwel hebben ze dat er nog heel snel achteraf bijgestoken (wat me sterk lijkt), of anders was het ook puur toeval.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 722 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 2 Reacties