Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
usareisen.de / eautohuur.nl
usareisen.de / eautohuur.nl
Hallo,
Ik ga met 3 vrienden van 12 juli tot 20 juli rondtrekken Rondom New York en ik ga dus een auto huren. Nu zit ik te twijfelen tussen usareisen.de (€ 467,-) en eautoverhuur.nl (€ 470,-. qua prijs scheeld het dus 3 euro voor het inclusive pakket (meerdere bestuurders, gratis eerste tank enz.)
Bij euatohuur hebben ze het over een Jeep Grand Cherokee
Bij usareisen hebben ze het over een standard SUV
Nu is mijn vraag of er nog verschil zit in de 2 organisaties en of er verschil zit in beide auto's?
Verder willen we met z'n 3e gaan rijden. Weet iemand of er nog kosten bijkomen hiervoor en wat dit kost?
ook willen we de auto niet op Newark airport inleveren, maar in manhattan. Zitten hier extra kosten aan verbonden?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Gr. Rob
Ik ga met 3 vrienden van 12 juli tot 20 juli rondtrekken Rondom New York en ik ga dus een auto huren. Nu zit ik te twijfelen tussen usareisen.de (€ 467,-) en eautoverhuur.nl (€ 470,-. qua prijs scheeld het dus 3 euro voor het inclusive pakket (meerdere bestuurders, gratis eerste tank enz.)
Nu is mijn vraag of er nog verschil zit in de 2 organisaties en of er verschil zit in beide auto's?
Verder willen we met z'n 3e gaan rijden. Weet iemand of er nog kosten bijkomen hiervoor en wat dit kost?
ook willen we de auto niet op Newark airport inleveren, maar in manhattan. Zitten hier extra kosten aan verbonden?
Gr. Rob
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: usareisen.de / eautohuur.nl
Robkuh schreef:Hallo,
Ik heb zelf goede ervaringen met usareisen.de en velen met mij. Maar datzelfde geldt voor eautohuur.nl. Daarover is genoeg op het forum te vinden. De auto die genoemd wordt is altijd een voorbeeld. Je krijgt een auto uit de bestelde categorie die op dat moment beschikbaar is.
Zit bij usareisen in het Super-Inklusive Plus pakket.
Heb je al geprobeerd of dat kan met een standard suv? Als het mogelijk is zie je bij usareisen de drop off kosten vermeld staan.
Graag gedaan![]()
Gr. Rob
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Dit is mogelijk, maar heb het bij usareisen.de nergens zien staan. Staat dit in de kleine lettertjes, waardoor ik er misschien overheen kijk of valt dit wel op als er drop off kosten berekend worden?ook willen we de auto niet op Newark airport inleveren, maar in manhattan. Zitten hier extra kosten aan verbonden?
Heb je al geprobeerd of dat kan met een standard suv? Als het mogelijk is zie je bij usareisen de drop off kosten vermeld staan.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Als je jouw gegevens bij usareisen.de ingeeft /USA Mietwagen/Sommer 2010 Übersicht, dan krijg je een overzicht van de mogelijkheden. Een standaard suv kan dan alleen via National en dat heeft als grote nadeel dat de drop off kosten $250,- + taxes bedragen. Er zijn andere mogelijkheden met minder drop off kosten ($50,-) maar dan heb je geen suv.
Bij eautohuur.nl krijg je tijdens het boekingsproces de mededeling:
Succes.
Bij eautohuur.nl krijg je tijdens het boekingsproces de mededeling:
Overigens krijg ik andere (lagere) prijzen dan jijAttentie: Extra achterlatingskosten kunnen in rekening worden gebracht voor dit voertuig. Als dit het geval is zullen wij contact met u opnemen zodra wij uw reservering ontvangen en u op de hoogte brengen van eventuele kosten, deze moeten plaatselijkl betaald worden aan de leverancier

Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tip, bel eautohuur even, vaak krijg je dan een nog lagere prijs en direct uitsluitsel over drop-off kosten.
Mijn ervaring met eautohuur is dat de prijzen die je doorkrijgt niet altijd de uiteindelijke prijs is. Ik had een aanbieding (per e-mail) die voor mij voordelig was, heb via de link in de e-mail geboekt, de aanbetaling (80 euro) is van de creditcard afgeschreven. Vervolgens werd ik door een Engels sprekende medewerker van eautohuur gebeld met excuses dat de prijs niet klopte. Er kwam bijna 250 euro bij! En dat maakte ze bijna 250 euro duurder dan usareisen. Gelukkig kon ik toen de boeking annuleren en heb geboekt via usareisen (goede service daar! Heb ook telefonisch contact gehad en ben daar erg tevreden over!).
De afschrijving van de cc had ik een maand later ook terug.
Wij hebben nu twee keer geboekt via usareisen en twee keer de equinoxklasse. De eerste keer hadden we een rav4 en nu een Jeep liberty (we zitten nu in de vs)
Met drop-off kosten heb ik geen ervaring.
De afschrijving van de cc had ik een maand later ook terug.
Wij hebben nu twee keer geboekt via usareisen en twee keer de equinoxklasse. De eerste keer hadden we een rav4 en nu een Jeep liberty (we zitten nu in de vs)
Met drop-off kosten heb ik geen ervaring.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Keurig dus, van eautohuur, direct bellen als het niet klopt.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik ben ook wel tevreden over Eautohuur. Voor de mei vakantie had ik via Eautohuur een auto geboekt én betaald, af te halen op de luchthaven van Las Palmas voor de prijs van 178 Euro. Later bleek (tijdens) een actie de auto maar liefst 67 Euro goekoper uit te vallen. Na een telefoontje werd eea direct gewijzigd en het verschil op de CC teruggeboekt. keurig afgehandeld dus.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
*Note mod,
Dit was een dubbele post zie viewtopic.php?f=30&t=29074&p=477502#p477502
Volgens de forumregels is het niet toegestaan eenzelfde bericht in meerdere topics/draadjes te posten.
Dit was een dubbele post zie viewtopic.php?f=30&t=29074&p=477502#p477502
Volgens de forumregels is het niet toegestaan eenzelfde bericht in meerdere topics/draadjes te posten.
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Heeft nog iemand problemen met de website van usareisen.de??? Als ik wil kijken voor prijzen van de huurwagens (dus pas na het invullen van steden en datums) krijg ik steeds : This page appears broken.
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik heb hier geen problemen.
Edit: als je doorgeeft welke zoekcriteria je gebruikt wil ik wel even proberen of ik dan wel vastloop.
Edit: als je doorgeeft welke zoekcriteria je gebruikt wil ik wel even proberen of ik dan wel vastloop.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Valerie
- Amerikakenner
Ik probeerde het nog eens en kreeg hetzelfde.
Auto ophalen in San Francisco, droppen in Salt Lake city, willekeurige datum (het loopt fout bij alle datums die ik ingeef - huur voor 21 dagen).
Auto ophalen in San Francisco, droppen in Salt Lake city, willekeurige datum (het loopt fout bij alle datums die ik ingeef - huur voor 21 dagen).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Dat lukt mij ook niet, gok dat er een foutje op de site zit bij één van de twee locaties.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Valerie
- Amerikakenner
Hmm ok.
Bedankt om het eens na te kijken!!!
Bedankt om het eens na te kijken!!!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Ik probeerde zonet verschillende steden (zowel als ophaal als droppunt) maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.
Strange!
Strange!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Ik had vorig jaar geen achterlatingskosten bij National (via usareisen.de) tussen Manhattan en JFK. Er stond toen wel wat over op de site, maar weet niet of Newark hier ook bij werd genoemd als uitzondering. Volgens mij wel. Bij het ophalen van de auto in Manhattan stond namelijk dat je voor USD 25 een auto kon huren van Manhattan naar het vliegveld (in ieder geval dus JFK). Als je wat rondstruint in de voorwaarden, dan kun je het misschien vinden. Ivm problemen met de site kan ik het niet vinden.
Edit: Nog een citaat uit een mail van ruim een jaar geleden inzake het boeken van de huurauto. Maar veel duidelijkheid tussen Newark en Manhattan schept dit niet. Wel tussen JFK en Manhattan vice versa. Maar de site is inmiddels wel veranderd en ik kan het nu niet meer vinden.
"Op de site kwam ik het volgende tegen. Als je op de site bent, Mietwagen selecteren, dan Ubersicht, National en weer Ubersicht. Dan zie je de auto's maar rechts ook allerhande informatie.
Mieten zwischen Stationen innerhalb einer Stadt (z.B. zwischen Stadt- und Flughafenstation) gelten nicht als Einwegmieten.
Grtn,
Ruud"
Edit: Nog een citaat uit een mail van ruim een jaar geleden inzake het boeken van de huurauto. Maar veel duidelijkheid tussen Newark en Manhattan schept dit niet. Wel tussen JFK en Manhattan vice versa. Maar de site is inmiddels wel veranderd en ik kan het nu niet meer vinden.
"Op de site kwam ik het volgende tegen. Als je op de site bent, Mietwagen selecteren, dan Ubersicht, National en weer Ubersicht. Dan zie je de auto's maar rechts ook allerhande informatie.
Mieten zwischen Stationen innerhalb einer Stadt (z.B. zwischen Stadt- und Flughafenstation) gelten nicht als Einwegmieten.
Grtn,
Ruud"
Manhattan naar JFK is beiden NY State, Manhattan naar Newark is out of State. Dus ietwat logisch dat je voor het eerste niet zou betalen en de 2de optie wel.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Valerie schreef:Ik probeerde het nog eens en kreeg hetzelfde.
Bel gewoon met eautohuur, Nederlandstalig en vermoedelijk de laagste prijs.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt bij Eautohuur gewoon een prijsopgaaf doen via de mail en dan niets meer van je laten horen
, ik werd dezelfde avond gebelt en kon mijn wensen (oa.beslist géén Alamo) kenbaar maken en uiteindelijk was de prijs voor hetzelfde als bij usareisen.de € 25 lager.