Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van washington naar new york
van washington naar new york
ik ben in sept. in new york en wil twee dagen naar washington met de trein.
moet ik dan trein tickets reserveren of kan ik s morgens gewoon opstappen en de andere dag weer terug?
moet ik dan trein tickets reserveren of kan ik s morgens gewoon opstappen en de andere dag weer terug?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: van washington naar new york
Volgensmij kun je ze op Penn Station uit de automaat halen, maar als je reserveert heb je volgensmij (weet ik niet zeker) wel het voordeel van een vaste stoel. Het ligt er overigens ook aan met welke trein je rijdt; er is een highspeedtrein en een Amtrak.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik zou zelf tickets reserveren zodat je zeker weet dat je een plekje hebt. Toen wij de Amtrak naar Washington namen zat die echt overvol en weet ik niet of je daar op het laatste moment nog ingekomen was.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
thnks
weet jij toevallig hoe je het op demakkelijkste tickets kan reserveren?
gr Poly
weet jij toevallig hoe je het op demakkelijkste tickets kan reserveren?
gr Poly
-
Moontje&fam
- Amerika-ontdekker
Wij zijn in juli in Washington en willen met de trein naar New York.
Ik ben ook erg benieuwd naar tips!! We hebben nml. plaatjes gezien van treinen waarin je de stoelen kunt draaien en zo gemakkelijker naar buiten kunt kijken (heb geen idee of het de moeite waard is
)
Aangezien we met koffers zeulen lijkt het me wel makkelijker dit van te voren te regelen, maar hoe?
Wie weet hoe het werkt?
Groetjes,
Monique
Ik ben ook erg benieuwd naar tips!! We hebben nml. plaatjes gezien van treinen waarin je de stoelen kunt draaien en zo gemakkelijker naar buiten kunt kijken (heb geen idee of het de moeite waard is
Aangezien we met koffers zeulen lijkt het me wel makkelijker dit van te voren te regelen, maar hoe?
Wie weet hoe het werkt?
Groetjes,
Monique
Je boekt via www.amtrak.com
Als alles nog gaat zoals bij ons een paar jaar geleden, heb je wel een reserved ticket, maar geen gereserveerde stoel, zoals bv bij ons op Thalys en Eurostar.
Reserved ticket wil/wou zeggen dat je een plaats hebt op de trein, maar zelf jouw stoel kiest, wat wel een probleem kan zijn als je met een paar mensen bent en bij mekaar wil zitten.
Als alles nog gaat zoals bij ons een paar jaar geleden, heb je wel een reserved ticket, maar geen gereserveerde stoel, zoals bv bij ons op Thalys en Eurostar.
Reserved ticket wil/wou zeggen dat je een plaats hebt op de trein, maar zelf jouw stoel kiest, wat wel een probleem kan zijn als je met een paar mensen bent en bij mekaar wil zitten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1947 Weergaves
-
Laatste bericht door inqubus
-
- 28 Reacties