Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring Virgin Atlantic?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
kapiteintje
Amerika-ontdekker

Ervaring Virgin Atlantic?

Bericht door kapiteintje »

Hoi! Ik ben nieuw hier! En begin augustus vertrekken wij voor een weekje naar New York! Ik heb al veel op het forum kunnen lezen, echt super. Alleen lees ik weinig over vliegen met Virgin. Dus daar ben ik wel benieuwd naar, aangezien wij ook met VA naar Newark vliegen. We zouden naar Londen met BMI, maar die schijnen ermee gestopt te zijn/binnenkort te stoppen. Dus nu met KLM heen en met BA terug. Ook niet verkeerd :) Alleen zouden we na de wijziging 6 uur op Heathrow moeten wachten, maar na een telefoontje met Budgetair hebben we nu een latere terugvlucht gelukkig.

Ik ben benieuwd naar ervaringen! Hoe is het Inflightentertainment? En het eten? Service?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Ervaring Virgin Atlantic?

Bericht door Pete.Z »

Fijnste maatschappij die je kan hebben, alles perfect.
Maar omdat ze van Londen vliegen voor mij een no go, ik haat Heathrow en extra overstappen.
Zodra Virgin van Amsterdam gaat vertrekken, voor mij nooit wat anders.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Virgin Atlantic is een prima maatschappij! Ik heb 1 keer met ze gevlogen naar DC.

Het eten is ( voor vliegtuigbegrippen ) prima! Het Inflightentertainment is uitgebreid en het personeel is ook super!
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ik kan Virgin alleen maar aanraden. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst met ze gevolgen heb, maar ik heb niets dan positieve ervaringen. Zelfs het eten valt mee!
Afbeelding
Skydriver
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Skydriver »

Wij zijn vorig jaar met Virgin Atlantic naar (en van) LA gevlogen, en we hebben er maar één woord voor: Voortreffelijk!
kapiteintje
Amerika-ontdekker

Klinkt goed! :D :clap: Vlogen jullie economy class?
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Ik wel!

En dat is me echt prima bevallen! Ik raad het je zeker aan!

Comfortabele stoelen, genoeg ruimte, en je hoefde toen niet extra te betalen voor een biertje of een wijntje.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ik ook. Business class is aan mij niet besteed. :wink:
Afbeelding
kapiteintje
Amerika-ontdekker

Klinkt goed!! Nog 3,5e maand!!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Hoe zit het met stoelen reserveren bij Virgin, 24 uur van tevoren gratis of tegen betaling?
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Volgens Virgin:

"Once check in opens, 24 hours before your flight, you can choose your seat online for free.* However, if you want to select specific seats before then, you will be able to do so from 336 days before your flight, for a fee from £25/$40^"

Of bedoel je dit niet?
Ikzelf vind het erg prettig om tijdig te weten waar ik zit, maar voor 4 stoelen vind ik $160 toch prijzig. Ik denk dat ik 24 uur van tevoren zou reserveren.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Heb je bij Virgin ook Economy comfort? Of is de beenruimte in Economy ruim genoeg?
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Laura&Edwin schreef:Volgens Virgin:

"Once check in opens, 24 hours before your flight, you can choose your seat online for free.* However, if you want to select specific seats before then, you will be able to do so from 336 days before your flight, for a fee from £25/$40^"

Of bedoel je dit niet?
Ikzelf vind het erg prettig om tijdig te weten waar ik zit, maar voor 4 stoelen vind ik $160 toch prijzig. Ik denk dat ik 24 uur van tevoren zou reserveren.
Is het wellicht verandert? Ik vlieg morgen terug met Virgin en kon 2 maanden van tevoren gratis een stoel kiezen.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Virgin is mijn favoriete maatschappij. Deze week tickets geboekt met Viring, helaas worden de vluchten uitgevoerd door Delta. Deze maatschappij heb ik zelf nooit mee gevlogen, dus ik hoop dat het vergelijkbaar is met Virgin.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Op de heenreis werd mijn Virgin vlucht uitgevoerd door Delta. Dit vond ik best jammer, maar het was een prima vlucht. Ik kon gelijk mijn stoel reserveren, de service aan boord was uitstekend en ik had zelfs een zingende piloot die van de kerstliedjes overging op Elvis Presley. Erg leuk!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Figment schreef:Is het wellicht verandert? Ik vlieg morgen terug met Virgin en kon 2 maanden van tevoren gratis een stoel kiezen.
Dit stond 6 januari op hun site. Ik meen me te herinneren dat het ergens in juni of juli 2014 is veranderd. Voor die tijd kon je enkele maanden van tevoren al je stoel kosteloos reserveren. Daarna dus volgens citaat. Waarom jij wel de stoelen maanden tevoren al kon reserveren? Ik heb echt geen idee.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer