Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper met kleine kinderen
Camper met kleine kinderen
Hallo,
Ik heb begrepen dat we in de VS in een camper (25ft) ook kinderstoeltjes moeten hebben voor onze kids (2 en 4 jaar). Maar hoe doe je dat als ze aan het tafeltje in de camper zitten met een heup gordel om? geen kinderstoel kun je vastmaken (heb je een 3-punts-gordel voor nodig) en trouwens lijkt het me ook niet echt handig want dat wiebelt zeker alle kanten op. heeft iemand ervaring ermee?
Ik heb begrepen dat we in de VS in een camper (25ft) ook kinderstoeltjes moeten hebben voor onze kids (2 en 4 jaar). Maar hoe doe je dat als ze aan het tafeltje in de camper zitten met een heup gordel om? geen kinderstoel kun je vastmaken (heb je een 3-punts-gordel voor nodig) en trouwens lijkt het me ook niet echt handig want dat wiebelt zeker alle kanten op. heeft iemand ervaring ermee?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Camper met kleine kinderen
Heb er zelf geen ervaring mee (die van ons zijn 33 en 30) maar heb al verschillende keren gezien dat de kinderstoeltjes (extra) vastgezet werden met een spanband.
Re: Camper met kleine kinderen
Ja, goede vraag 'Ilu'. Wij reizen ook met 2 kleine kinderen (3 en 1,5) in een 25 ft camper.
We hebben wel besloten om onze eigen autostoeltjes mee te nemen. Maar ik heb er dus
niet bij stil gestaan dat er enkel een heupgordel in de stoel zit. Dus hoe maak je de
autostoeltjes vast.
Iemand hier ervaring mee?
We hebben wel besloten om onze eigen autostoeltjes mee te nemen. Maar ik heb er dus
niet bij stil gestaan dat er enkel een heupgordel in de stoel zit. Dus hoe maak je de
autostoeltjes vast.
Iemand hier ervaring mee?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3674 Weergaves
-
Laatste bericht door blijebijtjes